Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Poznań: Zakup aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin w tym: spektrofotometr UV/VIS (2 szt.), wirówka laboratoryjna (5 szt.), rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.), piec muflowy (3 szt.), waga analityczna (4 szt.), wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.).
Numer ogłoszenia: 83826 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin, ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649000, fax 061 8676301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin w tym: spektrofotometr UV/VIS (2 szt.), wirówka laboratoryjna (5 szt.), rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.), piec muflowy (3 szt.), waga analityczna (4 szt.), wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS (2 szt.). Część nr 2 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.). Część nr 3 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.). Część nr 4 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.). Część nr 5 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.). Część nr 6 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.33.00 - Spektrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.30.00 - Spektrometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. oświadczeń, dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia, dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych-oryginał. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tzw. PODMIOTÓW ZBIOROWYCH) - oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych-oryginał (wzór-zał. nr 3 do siwz) 7. Formularz (e) ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz. 8. Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań-w budynku dyrekcyjnym - pok. nr 11 na parterze lub na pisemny wniosek drogą pocztową..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań-w budynku dyrekcyjnym - pok. nr 11 na parterze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WKP_1/1.4.2/1/2004/62/62/137/2005/U/KW/1/2005 Doposażenie sieci laboratoriów badających pozostałości środków ochrony roślin w żywności w latach 2005-2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
- 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Zestaw do wyposażenia bezzałogowego samolotu badawczego w związku z realizacja projektu "Latające laboratorium do badania elektrycznego zespołu napędowego na różnych wysokościach" dla ITLiMS MEiL PW
- DOSTAWA I INSTALACJA PRECYZYJNEGO MANIPULATORA DO KOMORY PRÓŻNIOWEJ DO WYTWARZANIA LUSTER BRAGGA WYSOKIEJ JAKOŚCI I SKUTECZNOŚCI METODĄ PVD WRAZ Z NIEZBĘDNYM WYPOSAŻENIEM
- Dostawa biodrukarki 3-głowicowej dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Klatka behawioralna z systemem sterującym i monitorującym zachowanie myszy
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: Wagi precyzyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.