Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Warszawa: Budowa parkingu przed budynkiem przy ul. Rudnickiego 10 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 83838 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, fax 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, ani zawierać umowy ramowej.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przed budynkiem przy ul. Rudnickiego 10 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przed budynkiem przy ul. Rudnickiego 10 w Warszawie, która obejmuje: a) branża drogowa - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, b) odwodnienie parkingu - budowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, c) zieleń - wykonanie trawników siewem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. Wykonanie i odbiór robót będą odbywały się w oparciu o: 1. dokumentację projektową 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 3. aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 150,00 zł. (słownie: dwa tysiące sto pięćdziesiąt zł 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) a także : a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa), obejmujące roboty budowlane w zakresie: budowy, remontu, modernizacji, rozbudowy drogi lub ulicy stanowiącymi całość techniczno użytkową wraz z ewentualnymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami drogowymi, o wartości minimalnej brutto 250.000,00 zł. Wykazane w załączniku do oferty zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje), które muszą zawierać w swojej treści informacje pozwalające Zamawiającemu przyporządkować je do odpowiedniej pozycji wykazu. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności wymaganej do nadzorowania robót drogowych; kierownika robót z uprawnieniami do nadzoru robót w zakresie odwodnienia ulic, którzy są wpisani na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42). W przypadku uprawnień w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 4) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymienionych w warunkach oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia tych osób o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w wersji papierowej w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 5, pon-pt. 8:30-15:00 (cena 45,00 zł) lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. Schroegera 90 pok. nr 5. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:15 w Wydziale Zamówień Publicznych ul. Schroegera 90 pok 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Chociszewo."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Rycica, Ramiona, Majk, Glinki i Zawady
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łuszkowo oraz w miejscowości Nowy Dwór, gm. Krzywiń"
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.