To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Jastrzębie-Zdrój: Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 83846 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44804 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych mieszkalnych w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez MZN, w następujących ilościach: a) drzwi wejściowe 80 cm - 12 szt. (80x200) b) drzwi wejściowe 90 cm - 2 szt. (90x200) drzwi wejściowe łącznie: 14 szt. a) drzwi pokojowe 80 cm - 45 szt. (80x200) b) drzwi pokojowe 70 cm - 5 szt. (70x200) c) drzwi pokojowe 60 cm - 1 szt. (60x200) d) drzwi kuchenne 70 cm - 10 szt. (70x200) e) drzwi kuchenne 80 cm - 8 szt. (80x200) f) drzwi łazienkowe 70 cm - 23 szt. (70x200) g) drzwi łazienkowe 60 cm - 4 szt. (60x200) drzwi wewnętrzne łącznie: 96 szt. ŁĄCZNIE: 110 szt. 1.1. Wykaz lokali mieszkalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać w terminie do 5 dni od podpisania umowy - dopuszcza się możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy. Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy jest zobowiązany do dokonania wizji i weryfikacji stolarki. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wizji lub wystąpienia innych czynników uniemożliwiających wymianę drzwi w lokalach zgodnie z otrzymaną listą - należy przekazać Inspektorowi Nadzoru wykaz takich adresów w nieprzekraczalnym jak wyżej terminie. MZN podejmie wówczas decyzję co do zmiany adresu lokalu przewidzianego do wymiany drzwi i przekaże Wykonawcy. Ostateczny termin ustalenia adresów wraz z typami drzwi musi zostać zakończony do 21 dni od zawarcia umowy. Podczas wizji należy przedstawić Lokatorowi przybliżony termin wymiany i ustalić sposób poinformowania o dokładnym terminie. Harmonogram z przybliżonymi terminami należy przedstawić Inspektorowi Nadzoru. 1.2. Dopuszcza się stosowanie jedynie wyrobów spełniających wymogi określone w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881. Wymagane jest wskazanie i dostarczenie dokumentów na podstawie których wyroby zostaną wprowadzone do obrotu i zastosowane do zrealizowania zadania. Dokumenty dotyczące stolarki muszą odnosić się do całego wyrobu (ościeżnic z wszystkimi elementami, skrzydło z zawiasami i osprzętami itd.). 1.3. Zakres ilościowy robót określony jest w przedmiarze robót. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze i w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która wraz z zestawieniem drzwi i przedmiarem robót stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ. 2. Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez MZN w ilości planowanej ok. 47 szt., tj. 120,98 m2. Dopuszcza się możliwość zmiany (w trakcie realizacji prac) asortymentu okien w stosunku do załącznika nr 1 do STWiOR. Wykaz lokali mieszkalnych zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 5 dni od podpisania umowy - dopuszcza się możliwość zmiany adresów w trakcie trwania umowy. 2.1. Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie do 14 dni od przekazania przez MZN adresów lokali mieszkalnych będzie zobowiązany do dokonania pomiarów stolarki z natury i przedstawienia zestawienia z w/w pomiarów Inspektorowi Nadzoru. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów stolarki lub wystąpienia innych czynników uniemożliwiających wymianę w lokalach zgodnie z otrzymaną listą - należy przekazać Inspektorowi Nadzoru wykaz takich adresów w wymaganym wyżej terminie. MZN podejmie wówczas decyzję co do zmiany adresu lokalu przewidzianego do wymiany stolarki okiennej i przekaże Wykonawcy nowe adresy w celu dokonania pomiarów. Ostateczny termin ustalenia adresów wraz z typami okien i drzwi balkonowych oraz zatwierdzeniem pomiarów musi zostać zakończony do 30 dni od zawarcia umowy. Podczas pomiarów należy przedstawić Lokatorowi przybliżony termin wymiany i ustalić sposób poinformowania o dokładnym terminie. Harmonogram z przybliżonymi terminami należy przedstawić Inspektorowi Nadzoru. Nie należy przystępować do wymiany okien przed ostatecznym ustaleniem listy stolarki okiennej i zaakceptowaniem jej przez Inspektora Nadzoru. 2.2. Zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z 30 kwietnia 2004 r. wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych jeżeli jest: a) oznaczony CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobata techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) oznakowany, z zastrzeżeniem wyrobów oznakowanych CE, znakiem budowlanym wg wzoru określonego w Ustawie o wyrobach budowlanych. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która wraz z zestawieniem okien i przedmiarem robót stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ. 2.4. Zakres ilościowy robót określony jest w przedmiarze robót. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze i w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 3. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 8a (zadanie nr 1) i 8b (zadanie nr 2) do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 5. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 6. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: a) Zadanie 1: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych - min. 5 lat; b) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych - min. 5 lat. (UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej i wewnętrznej w mieszkalnych budynkach gminnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEBMARK S.C., ul. Majkowska 18, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94117,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96249,60
Oferta z najniższą ceną: 96249,60 / Oferta z najwyższą ceną: 117000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w gminnych budynkach mieszkalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe LENBUD Sebastian Leński, Uciechowice 47, 48-140 Branice, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90603,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69902,24
Oferta z najniższą ceną: 69902,24 / Oferta z najwyższą ceną: 118637,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Przebudowa części pomieszczeń na poziomie - 1 w budynku "C" wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby działu żywienia
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.