To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-1/13
Numer ogłoszenia: 83880 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23658 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-1/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa notebooków w ilości 7 sztuk i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ). Część 2: Dostawa zestawów i jednostek komputerowych w ilości 16 sztuk i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ). Część 3: Dostawa stacji graficznej wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ). Część 4: Dostawa urządzeń komputerowych tj. drukarek laserowych w ilości 3 sztuk oraz monitora w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 (załącznik nr 1D do SIWZ). Część 5: Dostawa oprogramowania do edycji tekstów w ilości 11 sztuk, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 (załącznik nr 1E do SIWZ). Część 6: Dostawa przedłużenia licencji oprogramowania do zarządzania licencjami i ewidencjonowania zasobów IT, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 6 (załącznik nr 1F do SIWZ). Część 7: Dostawa przedłużenia licencji oprogramowania antywirusowego, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 7 (załącznik nr 1G do SIWZ). Część 8: Dostawa oprogramowania do tworzenia publikacji, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 8 (załącznik nr 1H do SIWZ). Część 9: Dostawa serwera z zasilaczem awaryjnym w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 9 (załącznik nr 1I do SIWZ). Część 10: Dostawa komputera przenośnego (tablet) w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 10 (załącznik nr 1J do SIWZ). Część 11: Dostawa przedłużenia licencji programu do obliczeń statystycznych, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 11 (załącznik nr 1K do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1A - 1K do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załącznikach nr 1A - 1K do SIWZ oraz zapisami wzorów umów. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1A - 1K do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub niezgorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa notebooków w ilości 7 sztuk i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz, A. Zams Sp. j., ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25453,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30393,3
Oferta z najniższą ceną: 29018,13 / Oferta z najwyższą ceną: 32233,38
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa urządzeń komputerowych tj. drukarek laserowych w ilości 3 sztuk oraz monitora w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fisher, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1745,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2201,7
Oferta z najniższą ceną: 2201,7 / Oferta z najwyższą ceną: 2349,3
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa oprogramowania do edycji tekstów w ilości 11 sztuk, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz, A. Zams Sp. j., ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4203,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4031,94
Oferta z najniższą ceną: 4031,94 / Oferta z najwyższą ceną: 4083,76
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa przedłużenia licencji oprogramowania do zarządzania licencjami i ewidencjonowania zasobów IT, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media Sp. z o.o., ul. Piotrowocka 61, 40-723 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9592,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10841,22
Oferta z najniższą ceną: 10841,22 / Oferta z najwyższą ceną: 10841,22
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa przedłużenia licencji oprogramowania antywirusowego, określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o., ul. Krótka 29/31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5742,99
Oferta z najniższą ceną: 5742,99 / Oferta z najwyższą ceną: 15510,30
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa oprogramowania do tworzenia publikacji, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Sp. j., ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3099,6
Oferta z najniższą ceną: 3099,6 / Oferta z najwyższą ceną: 3225,06
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa serwera z zasilaczem awaryjnym w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fisher, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30406,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20158,47
Oferta z najniższą ceną: 20158,47 / Oferta z najwyższą ceną: 35998,41
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa komputera przenośnego (tablet) w ilości 1 sztuka i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fisher, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1137,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1474,77
Oferta z najniższą ceną: 1382,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1574,4
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.