Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Hel: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 83911 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.hel.cil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji i sterylizacji w okresie dwunastu miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, w związku z tym zamówienie podzielono na trzy niżej podane pakiety. PAKIET I Środki do dezynfekcji powierzchni, rak, skóry i narzędzi medycznych PAKIET II Dozowniki łokciowe do środków dezynfekcyjnych PAKIET III Materiały do sterylizacji 3. Szczegółowy asortyment artykułów w poszczególnych pakietach przedstawiono w formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dzielenia oferowanych pakietów na części ani wyłączania z danego pakietu określonych pozycji asortymentowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 25.12.23.10 - Wyroby higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 pkt. 1÷4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw środków do dezynfekcji lub materiałów do sterylizacji odpowiadających swym rodzajem oferowanemu przez Wykonawcę przedmiotowi niniejszego zamówienia (pakietu) o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych każda oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, że dostawy tych środków zostały zrealizowane należycie (referencje). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą 50.000,00 złotych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI, SIWZ załączonych przez Wykonawców do ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę niżej podanych oświadczeń, wykazów i dokumentów: 1. Formularz cenowy oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 2. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1÷4 ustawy podpisane przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do SIWZ. 5. Wykaz zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat dostaw środków do dezynfekcji lub sterylizacji (minimum dwóch) odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych każda wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) oraz dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe dostawy zostały zrealizowane należycie (referencje) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Projekt umowy wypełniony w części dotyczącej Wykonawcy i podpisany przez niego (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki. 9. Koncesja, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 złotych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.hel.cil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, budynek administracyjny, dział zamówień publicznych pokój nr 203.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 13:00, miejsce: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, budynek administracyjny, sekretariat pokój nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni, rak, skóry i narzędzi medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni, rak, skóry i narzędzi medycznych 24 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozowniki łokciowe do środków dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki łokciowe do środków dezynfekcyjnych 1 pozycja asortymentowa 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1, 25.12.23.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji 18 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa środków czystości
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.