eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleP/44/2008 Dostawa leku Alteplase

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Opole: P/44/2008 Dostawa leku Alteplase
Numer ogłoszenia: 8391 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355349 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/44/2008 Dostawa leku Alteplase.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia. 1. OPIS Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest: 1.1. Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego leku Alteplase w terminie od dnia podpisania umowy do końca 2009 r. według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33660000-4 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami maksymalnymi leku i zamówienie to może ulec zmniejszeniu do ilości stanowiących rzeczywiste zapotrzebowanie na lek dla pacjentów. 1.4. Podział zamówienia na części - nie; Wykonawca może złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia ; 1.5. Częstotliwość dostaw - 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 31.12.2009 r. 3.2. zamówień cząstkowych max 48 godzin od złożenia zamówienia cząstkowego. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu (świadectwo rejestracji leku). 2. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; - tj.: każdy oferowany produkt musi być dopuszczony do obrotu (zgodnie z ustawą - prawo farmaceutyczne, ustawą o wyrobach medycznych oraz ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) Każdy oferowany wyrób musi posiadać ważne świadectwo rejestracji leku potwierdzające wpis do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga złożenia w zamian ww. dokumentów oświadczenia, że Wykonawca posiada ważne Świadectwa Rejestracji oferowanych leków, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu i spełnia normy jakościowe określone przez instytucje upoważnione z ramienia Ministra Zdrowia do badania produktów leczniczych oraz, że zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia w/w świadectw na każde wezwanie zamawiającego w trakcie toczącego się postępowania przetargowego, a także w trakcie realizacji umowy...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 115530 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115 530,00
  • Oferta z najniższą ceną: 115 530,00 oferta z najwyższą ceną: 115 530,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.