Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Kołobrzeg: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
Numer ogłoszenia: 83948 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3575132, fax 094 3522620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszalin.so.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz ochrona mienia zapobiegająca przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony realizowane w formie : a) bezpośredniej ochrony fizycznej przez całą dobę: w dni robocze w godzinach od 7.00 do 16.00 przez dwóch pracowników ochrony i od 16.00 do 7.00 przez jednego pracownika ochrony oraz w dni wolne od pracy i święta przez jednego pracownika ochrony, b) zabezpieczenia technicznego polegające na : - konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń systemów alarmowych. c) konwojowania wartości pieniężnych jeden raz w miesiącu z kasy Sądu do Banku PKO S.A. Kołobrzeg ul. Łopuskiego 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 3.320,00 zł. Wadium może być wnoszone w następującej formie : - pieniądzu polskim - przelewem na rachunek Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu konto w Banku PKO S. A. w Kołobrzegu ul. Łopuskiego nr 6 nr 95124066541111000049680603 Do oferty należy załączyć oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną z ww. form wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Posiadają minimum trzy grupy interwencyjne wyposażone w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 5 minut w nocy. - Posiadają system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo - odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego). -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 ). - Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. - Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500.000,- zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta sporządzona na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w - załączniku nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- załącznik nr 4 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. -załącznik nr 5 5) Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. - załącznik nr 6 6) Status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania oraz używania w celu ochrony paralizatorów elektrycznych, wydaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. Nr 113, poz. 730 z późn. zm.).- załącznik nr 7 7) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych w okresie prowadzonej działalności usług ochrony mienia i osób o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, świadczonych w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde - z podaniem odbiorców, okresów świadczenia usług, liczbie budynków objętych zamówieniem oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.- załącznik nr 8 8). Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające posiadania systemu zarządzania jakością usług ochrony osób i mienia (np. typu certyfikat zgodności z normą ISO 9001-2000 lub inny równoważny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości świadczonych usług - załącznik nr 9 9). Wykaz pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca przeznaczonych dla grup interwencyjnych ze wskazaniem numerów rejestracyjnych pojazdów- załącznik nr 10 10). Pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Kołobrzeg - załącznik nr 11 11). Pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na Używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmującej swym zasięgiem miasto Kołobrzeg- złącznik nr 12 12). Imienną listę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje, poświadczenia bezpieczeństwa, dopuszczenie do posiadania broni. Załączone dokumenty mają stwierdzać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. - załącznik nr 13 13). Polisę lub inny dokument potwierdzający, Że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500.000,- zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia. - załącznik nr 14
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - okres prowadzonej działalności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie Kołobrzegu - 10
- 3. Ilość budynków objętych w okresie prowadzonej działalności usługą ochrony mienia i osób o charakterze i złożoności porównywalnej do zamówienia - 20
- 4. Ilość posiadanych na terenie Kołobrzegu grup interwencyjnych wyposażonych w samochody - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu ul.Katedralna13 78-100 Kołobrzeg pok.411.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu ul.Katedralna13 78-100 Kołobrzeg pok.411.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.