To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Lubań: Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach
2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 8396 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335126 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań, ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016 - 2017.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji obwodów oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016-2017 w ramach zadania pn.:Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016-2017, 2. Strony zgodnie ustalają następujący szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji Przedmiotu umowy: 2.1. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, kloszy, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych, 2.2. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych; 2.3. Wymiana uszkodzonych zamknięć skrzynek oświetleniowych, 2.4. Wymiana uszkodzonych listew zaciskowych, 2.5. Wymiana uszkodzonych styczników i bezpieczników w skrzynkach oświetlenia ulicznego, 2.6. Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i podziemnej sieci oświetleniowej oraz niezwłoczne usuwanie tych uszkodzeń, wymiana i remont linii kablowych, 2.7. Sprawdzanie działania i regulacja urządzeń sterujących, w tym regulacja czasów świecenia (zegarów sterujących) stosownie do długości dnia, 2.8. Prostowanie przekrzywionych opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 2.9. Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych, 2.10. Wykonywanie pomiarów: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji, innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego, 2.11. Usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów, 2.12. Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego z wykazem materiałów wmontowanych w miejsce zużytych. Sporządzone sprawozdanie winno być załączone do wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, 2.12. Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego, 2.14. Naprawy lamp i innych urządzeń elektrycznych zapewniających sprawne funkcjonowanie oświetlenia, 2.15. Okresowe przeglądy punktów świetlnych typu parkowego polegające na oczyszczaniu i przemyciu kloszy co najmniej 2 razy w roku tj.: 1) I-wsza dekada maja, 2) I-wsza dekada sierpnia, pod rygorem nałożenia kar określonych w Umowie, 2.16. Przycinanie gałęzi drzew i krzewów bezpośrednio zasłaniających punkty świetlne oraz ograniczające skuteczność świecenia, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych, 2.17. Niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób trzecich, takich jak: złamany wysięgnik, zwisająca lampa, wyrwane drzwiczki skrzynki powstałe na skutek niekorzystnych czynników atmosferycznych oraz dewastacji dokonanej przez osoby trzecie. 2.18. Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych, 2.19. Utrzymanie w należytym stanie technicznym i w stałej sprawności powierzonych urządzeń oświetleniowych, w tym urządzeń sterujących oświetleniem drogowym, 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać zakupów części i urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy na własny koszt. 4. Przy wykonywaniu czynności konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów i polskich norm technicznych dotyczących oświetlenia drogowego. 5. Naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oraz obwodów oświetlenia drogowego, które powodują zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku będą dokonywane niezwłocznie. Miejsca wystąpienia takich uszkodzeń i awarii zostaną odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w wypadku niemożliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6. Przy wykonywaniu prac konserwacyjnych na urządzeniach oświetlenia drogowego zainstalowanych na sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów eksploatacji urządzeń elektrycznych, a szczególnie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz Instrukcji organizacji prac zespołów pracowników obcych przy urządzeniach elektroenergetycznych TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze - IR-003/O1 (wersja druga). 7. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu do stacji trafo, na słupy energetyczne będące własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze, w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wszelkie opłaty na rzecz firmy TAURON Dystrybucja S.A. wynikające z realizacji niniejszej Umowy, a w szczególności dotyczące wstępu Wykonawcy do miejsca pracy, wyłączenia linii itp. obciążają w całości Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 10 (słownie: dziesięciu) dni od dnia podpisania niniejszej Umowy przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające sprawność techniczną podestów ruchomych oraz przedstawiać każdego roku te dokumenty w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni od dnia potwierdzenia aktualności badań technicznych. 10. W przypadku zajęcia pasa drogowego zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej oraz poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych, w tym opłat za zajęcie pasa drogi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ALE Sp. z o.o., Sp. komandytowa, Pisarzowice 240D, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247651,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 308543,04
Oferta z najniższą ceną: 213226,32 / Oferta z najwyższą ceną: 391247,75
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11,-cz.I
- Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubań wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 02.03.2025 r. do 01.03.2027 r.
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku
- Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.
- Zarządzanie, eksploatacja oraz konserwacja infrastruktury oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2025 - 2026
- Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego części ulic Dzierżoniowa
- Bieżące utrzymanie zalicznikowych instalacji i urządzeń niskiego napięcia zlokalizowanych w rejonie obiektów inżynierskich na terenie miasta Łodzi
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Góra Kalwaria w 2025 i 2026 roku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.