To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 83984 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56612
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, krajowy numer identyfikacyjny
674282000000, ul.
ul. Czereśniowa
98,
02456
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 716 100, faks
225 716 101, e-mail
administracja@modr.mazowsze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.modr.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostkaorganizacyjnaposiadająca osobowość prawną
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MODR 3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej na parterze i poddaszu oraz stolarki drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Odział Siedlce. Budynek stanowiący siedzibę MODR O/Siedlce jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-185, decyzją z dnia 23.05.1977 r., jako cenny przykład architektury użyteczności publicznej okresu międzywojennego. Prace będą prowadzone na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Siedlce Nr 116/2015 z dnia 21.05.2015 r. zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), c) przedmiar robót. Zamawiający wymaga, żeby wygląd montowanych okien oraz ich kolor i odcień były identyczne z oknami zamontowanymi na piętrze budynku. Wygląd zatwierdzonego pod względem konserwatorskim szprosu został zawarty w dokumentacji rysunkowej. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie montowane okna były o funkcji rozwieralno-uchylnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). Do wykonania prac będących przedmiotem umowy mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlanych minimum 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, zgodnie z gwarancjami producentów tych materiałów i urządzeń, przy czym gwarancja na zamontowane okna i drzwi nie może być krótsza niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, przy zachowaniu wszelkich postanowień opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, żeby osoby realizujące przedmiot zamówienia, w zakresie robót budowlanych związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej oraz robót wykończeniowych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we wzorze umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
45421130-4,
45000000-7,
45111300-1,
45262520-2,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT188013.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 133762.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.