eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › utrzymanie (konserwacja) sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-14

POZYCJA 8403

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jaworzno: utrzymanie (konserwacja) sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg, do kontaktów: Michał Urbańczyk, ul. Mysłowicka 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 48 032 314 24 05, 032 764 39 24, fax 48 032 314 24 05 wew. 44, 032 764 39 24 wew. 44, e-mail: rdk5@katowice.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie (konserwacja) sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utrzymanie (konserwacja) sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sygnalizacje świetlne zlokalizowane w ciągu dróg krajowych nr A-4, 44, 81 administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Sygnalizacja na skrzyżowaniach - 16 szt. Sygnalizacja na przejściach dla pieszych - 5 szt. Sygnalizacja ostrzegawcza - 5 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 28;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20.000,00 PLN w formach przewidzianych w Prawie zamówień publicznych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami umowy i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. - Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004r. 1.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z warunkami wymienionymi poniżej: 1.3.1. Warunki i wymogi dotyczące potencjału technicznego i zawodowego. a) Wykonawca musi dysponować aktualnie co najmniej 14 pracownikami 1.3.2. Wymagania w zakresie przygotowania zawodowego pracowników: a) Wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji i pomiarów E - (co najmniej 8 osób) oraz na stanowisko dozoru D - (2 osoby). b) Wykonawca winien udokumentować uczestnictwo w szkoleniach obsługi sterowników co najmniej dla 4 osób. 1.3.3. Wykonawca winien dysponować: - minimum 1 osobą kadry kierowniczej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - minimum 1 osobą kadry technicznej z dyplomem inżyniera o specjalności "Inżynieria ruchu", - minimum 4 osobami przeszkolonymi i posiadającymi kwalifikacje do samodzielnych przeglądów, napraw i programowania sterowników sygnalizacji będących na terenie Rejonu Wysoki Brzeg, - minimum 2 osobami przeszkolonymi do obsługi systemów wideodetekcji, - minimum 2 osobami przeszkolonymi do obsługi i zbierania danych z monitoringu, - minimum 4 osobami posiadające zaświadczenie wydane przez Policję ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem, - osoby posiadające uprawnienia do obsługi maszyn i sprzętu wymaganego do wykonania zadania a wymienionych w punkcie 1.4, - razem minimum 14 osobami do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym przy realizacji niniejszego zamówienia: - minimum 6 oznakowanych samochodów własnych "Pogotowie sygnalizacji", - 2 podnośniki koszowe (z czego przynajmniej l własny a drugi może być dzierżawiony) - w przypadku dzierżawy należy bezwzględnie załączyć do oferty kserokopię umowy dzierżawy, - 2 samochody dostawcze, - l samochód ciężarowy, - l dźwig o udźwigu min 3t, - sprzęt niezbędny do usuwania awarii: młot pneumatyczny, 2 piły do cięcia asfaltu dla ułożenia pętli indukcyjnych, - sygnalizację awaryjną wahadłową oraz 2 rezerwowe sterowniki sygnalizacji, - kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny, przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych. Uwaga !!!! W razie wystąpienia większej awarii, wykonawca musi mieć możliwość wynajęcia zwiększonej ilości sprzętu specjalistycznego. 1.5. Wykonawca musi udokumentować (np. referencją, lub protokołami końcowego odbioru robót (usług), że wykonał z należytą starannością w ciągu 3 ostatnich lat zadania o identycznym charakterze tj.: - w 2003r bieżące utrzymanie co najmniej - 25 serwisowanych sygnalizacji świetlnych w tym co najmniej 15 sygnalizacji akomodacyjnych, - w 2004r bieżące utrzymanie co najmniej - 25 serwisowanych sygnalizacji świetlnych w tym co najmniej 15 sygnalizacji akomodacyjnych, - w 2005r bieżące utrzymanie co najmniej - 25 serwisowanych sygnalizacji świetlnych w tym co najmniej 15 sygnalizacji akomodacyjnych, - w okresie 2003-2005r.- wykonał minimum 5 modernizacji lub remontów sygnalizacji świetlnych akomodacyjnych - potwierdzone protokołami odbioru, - 2003-2005r - 5 projektów nowego programu sygnalizacji świetlnych. 1.6. Wykonawca winien dysponować bazą zlokalizowaną w odległości gwarantującej rozpoczęcie prac naprawczych w ciągu 60 minut od otrzymania zgłoszenia potwierdzoną umową najmu, dzierżawy lub aktem własności z zapleczem magazynowym, garażowym i parkingiem na cały sprzęt wykazany w wykazie. 1.7. Wykonawca winien zapewniać całodobowy dyżur w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta, a czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili powiadomienia nie dłuższy niż 1 godzina. 1.8. Wykonawca winien posiadać w swojej siedzibie minimum: - 2 linie telefonu stacjonarnego, - 7 linii telefonu bezprzewodowego, - pocztę elektroniczną, - telefony na każdym "pogotowiu", - telefon bezpieczeństwa "alarmowy". 1.10. Wykonawca winien zagwarantować rejestrowanie i gromadzenie dokumentów (wszystkich) w systemie komputerowym w zakresie wymaganym aktualną Instrukcją o drogowych sygnalizacjach świetlnych. Na etapie badania ofert zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania i sprawdzenia w siedzibie Wykonawcy i na jego bazie wyposażenia technicznego Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów SIWZ. Dla potrzeby remontów oraz modernizacji istniejących sygnalizacji świetlnych Wykonawca musi dysponować personelem, sprzętem i zapasami materiałowymi zgodnie z warunkami SIWZ W zakresie prac projektowych sygnalizacji świetlnych Wykonawca musi zapewnić możliwość: - wykonania projektu nowego programu sygnalizacji: stałoczasowy lub akomodacyjny, - wykonania projektu instalacji części elektrycznej, - wykonania projektu organizacji ruchu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Aktualny odpis z właściwego z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004r. Informacje winny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Powyższe zaświadczenia ( z US oraz ZUS-u) uznaje się za aktualne (ważne) jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa ubezpieczeniowa Wymaga się od Wykonawcy by przedłożył polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji (dot. osób posiadających wymagane uprawnienia). Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych upoważniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (poświadczone za zgodność z oryginałem). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Wymóg posiadania uprawnień zawodowych: świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji i pomiarów E oraz na stanowisko dozoru D. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Przetargi/03/U/2006/MU. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.04.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 1a) Rachunek i specyfikacja do odbioru w siedzibie Rejonu Wysoki Brzeg, 1b) płatne w kasie GDDKiA O/Katowice, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice lub 2) za zaliczeniem pocztowym. Ofert należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. GDDKiA O/Katowice, Rejon Wysoki Brzeg ul. Mysłowicka 1, 43-600 Jaworzno w pokoju nr 10. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 08:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.04.2006, godzina 09:00, w siedzibie Zamawiającego tj. GDDKiA O/Katowice, Rejon Wysoki Brzeg ul. Mysłowicka 1, 43-600 Jaworzno w pokoju nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.