Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Kraków: Określenie wartości rynkowej nieruchomości, w formie operatu szacunkowego, nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Ratajów, Gliwice, Wadowice, Kraków, Chorzów, Częstochowa, Tarnowskie Góry, Dębica i Rzeszów, wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Krynicy przy ulicy Reymonta 16/4 oraz w Krakowie przy ulicy Staffa 5/1, 16 i 26, opracowanie podziału nieruchomości gruntowej w miejscowości Bielsko Biała oraz opracowanie w formie graficznej i opisowej służebności dojazdu do garaży położonych w miejscowości Lubliniec.
Numer ogłoszenia: 84042 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3552140, 3552149, 3557402, fax 012 3554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Określenie wartości rynkowej nieruchomości, w formie operatu szacunkowego, nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Ratajów, Gliwice, Wadowice, Kraków, Chorzów, Częstochowa, Tarnowskie Góry, Dębica i Rzeszów, wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Krynicy przy ulicy Reymonta 16/4 oraz w Krakowie przy ulicy Staffa 5/1, 16 i 26, opracowanie podziału nieruchomości gruntowej w miejscowości Bielsko Biała oraz opracowanie w formie graficznej i opisowej służebności dojazdu do garaży położonych w miejscowości Lubliniec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości rynkowej nieruchomości, w formie operatu szacunkowego, nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Ratajów, Gliwice, Wadowice, Kraków, Chorzów, Częstochowa, Tarnowskie Góry, Dębica i Rzeszów, dla celów sprzedaży, nieodpłatnego przekazania prawa własności na rzecz wspólnoty mieszkaniowej, wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Krynicy przy ulicy Reymonta 16/4 oraz w Krakowie przy ulicy Staffa 5/1, 16 i 26 wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali, opracowanie podziału nieruchomości gruntowej w miejscowości Bielsko Biała oraz opracowanie w formie graficznej i opisowej służebności dojazdu do garaży położonych w miejscowości Lubliniec. 2. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz.2108 ) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Oryginalny kod CPV: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz: 1) dla części od 1 do 15 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości; 2) dla części 16 i 17 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej należącą do Izby Inżynierów Budownictwa; 3) dla części 18 i 19 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20.000,00 zł. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą ten warunek spełniać łącznie; 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ) W przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 2) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 3) dla części od 1 do 15 zamówienia - decyzji o nadaniu uprawnień do szacowania nieruchomości; 4) dla części 16 i 17 zamówienia - decyzji o nadaniu uprawnień do szacowania nieruchomości lub dla osób posiadających uprawnienia budowlane decyzji o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 5) dla części 18 i 19 zamówienia - decyzji o nadaniu uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 6) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 18 i 19 na parterze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ratajów - kotłownie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego lokali użytkowych stanowiących kotłownie: · nr 1 powierzchni użytkowej 28,42 m2 położonego w budynku mieszkalnym nr 130 w miejscowości Ratajów (dawniej w Osiedlu Wojskowym w Niedźwiedziu) wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, składającego się z pomieszczeń: kotłowni, magazynu oleju opałowego oraz korytarza i udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 193/10000 części, · nr 1 powierzchni użytkowej 20,37 m2 położonego w budynku mieszkalnym nr 131 w miejscowości Ratajów (dawniej w Osiedlu Wojskowym w Niedźwiedziu) wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, składającego się z pomieszczeń: kotłowni, składu opału i udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 138/10000 części, Nieruchomość obejmująca przedmiotowe lokale użytkowe utworzona jest z jedynej działki gruntowej nr 314/1 o powierzchni 1,6768 ha, zlokalizowanej w Ratajowie gmina Słomniki, zabudowanej dwoma budynkami wielolokalowymi nr 130 (dawny nr 4) i 131 (dawny nr 5), dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieście w Krakowie IX Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Słomnikach prowadzi księgę wieczystą KW nr 22611. Lokale użytkowe, stanowią samodzielne lokale w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gliwice - Malinowskiego 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego lokalu użytkowego stanowiącego kotłownię o powierzchni użytkowej 71,03 m2 położonego w budynku mieszkalnym nr 3 przy ul. Malinowskiego w Gliwicach wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, składającego się z trzech pomieszczeń kotłowni i udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 309/10000 części. Nieruchomość obejmująca przedmiotowy lokal użytkowy utworzona jest z działek gruntowych nr 436, 437 i 438 o łącznej powierzchni 0,3123 ha, zlokalizowanych w Gliwicach, obręb 0054 Stare Miasto, zabudowanych budynkami wielolokalowymi przy ul. Malinowskiego 1-7, dla której Sąd Rejonowy VIII Wydział Ksiąg Wieczystych w Gliwicach prowadzi księgę wieczystą KW nr GL1G/00042490/4. Lokal użytkowy, stanowi samodzielny lokal w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gliwice - Damrota 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego lokalu użytkowego stanowiącego kotłownię o powierzchni użytkowej 40,52 m2 położonego w budynku mieszkalnym nr 18 przy ul. Damrota w Gliwicach wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, składającego się z jednego pomieszczenia kotłowni i udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 379/10000 części. Nieruchomość obejmująca przedmiotowy lokal użytkowy utworzona jest z działek gruntowych nr 1027 o powierzchni 0,1258 ha, zlokalizowanej w Gliwicach, obręb Nowe Miasto Gliwice, zabudowanej budynkiem wielolokalowym przy ul. Damrota 18-20, dla której Sąd Rejonowy VIII Wydział Ksiąg Wieczystych w Gliwicach prowadzi księgę wieczystą KW nr GL1G/00045385/6. Lokal użytkowy, stanowi samodzielny lokal w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wadowice - Mickiewicza 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem czwartej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego garaży: · nr 1 o powierzchni użytkowej 15,26 m2 · nr 2 o powierzchni użytkowej 13,14 m2 położonych w budynku mieszkalnym nr 23 przy ul. Mickiewicza w Wadowicach wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym odpowiednio 424/10000 i 365/10000 części. Nieruchomość obejmująca między innymi przedmiotowe garaże utworzona jest z jedynej działki gruntowej nr: 3963 o powierzchni 0,0858 ha, zlokalizowanej w Wadowicach, obręb Wadowice, zabudowanej budynkiem wielolokalowym przy ul. Mickiewicza, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Wadowicach prowadzi księgę wieczystą KW nr 7.683. Garaże stanowią samodzielne lokale w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kraków - Grzegórzecka 81.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem piątej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego garaży: · nr 2 o powierzchni użytkowej 17,63 m2 · nr 3 o powierzchni użytkowej 23,03 m2 położonych w budynku mieszkalnym nr 81 przy ul. Grzegórzeckiej w Krakowie wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym odpowiednio 6/1000 i 8/1000 części. Nieruchomość obejmująca między innymi przedmiotowe garaże utworzona jest z jedynej działki gruntowej nr: 174/18 o powierzchni 0,3142 ha, zlokalizowanej w Krakowie, obręb 0017 Śródmieście, zabudowanej budynkiem wielolokalowym przy ul. Grzegórzeckiej, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa - Podgórza IV Wydział Ksiąg Wieczystych w Krakowie prowadzi księgę wieczystą KW nr KR1P/00280944/0. Garaże stanowią samodzielne lokale w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kraków - Kuźnicy Kołłątajowskiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem szóstej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego garażu: · nr 9 o powierzchni użytkowej 18,00 m2 położonych w budynku mieszkalnym nr 2 przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 33/10000 części. Nieruchomość obejmująca między innymi przedmiotowy garaż utworzona jest z działek gruntowych nr: 640/14 i 640/13 o łącznej powierzchni 0,6735 ha, zlokalizowanej w Krakowie, obręb 0029 Krowodrza, zabudowanej budynkiem wielolokalowym przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa - Podgórza IV Wydział Ksiąg Wieczystych w Krakowie prowadzi księgę wieczystą KW nr KR1P/00293970/5. Garaż stanowi samodzielny lokal w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chorzów - Śląska 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem siódmej części zamówienia określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem o pow. użytkowej 1027,56 m2 w tym pow. użytkowa pomieszczeń przynależnych 344,68 m2, (w tym określenie wartości rynkowej nakładów najemcy budynku), zlokalizowanej w Chorzowie przy ul. Śląskiej 1, stanowiącej działkę nr 2/5 położoną w obrębie 04 Królewska Huta o powierzchni 0,2011 ha, dla której Sąd Rejonowy VI Wydział Ksiąg Wieczystych w Chorzowie prowadzi księgę wieczystą KW nr KA1C/00018581/9. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · pozyskanie mapy zasadniczej nieruchomości · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Częstochowa - Równoległa 33A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem ósmej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem stacji transformatorowej typu RE1-S-168 (w tym określenie wartości rynkowej nakładów właściciela budynku), zlokalizowanej w Częstochowie przy ul. Równoległej 33A, stanowiącej działkę nr 67/2 położoną w obrębie 304 Częstochowa o powierzchni 0,0068 ha, dla której Sąd Rejonowy IX Wydział Ksiąg Wieczystych w Częstochowie prowadzi księgę wieczystą KW nr 15611. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tarnowskie Góry - Włoska 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dziewiątej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem - pawilonem handlowym wybudowanym ze środków własnych dzierżawcy gruntu (w tym określenie wartości rynkowej nakładów właściciela budynku), zlokalizowanej w Tarnowskich Górach przy ul. Włoskiej 12, stanowiącej działkę nr 2226/74 położoną w obrębie Stare Tarnowice o powierzchni 0,0154 ha, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Tarnowskich Górach prowadzi księgę wieczystą KW nr 37173. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dębica - Robotnicza wymiennikownia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dziesiątej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem gospodarczym (pustostan po byłej wymiennikowni) zlokalizowanej w Dębicy przy ul. Robotniczej, stanowiącej działkę nr 876/3 położoną w obrębie 4 Dębica o powierzchni 0,0632 ha, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Dębicy prowadzi księgę wieczystą KW nr 63111. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dębica - Robotnicza działki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jedenastej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego nieruchomości stanowiącej niezabudowane działki gruntowe zlokalizowane w Dębicy przy ul. Robotniczej, stanowiące działki: nr 876/7 o powierzchni 0,0295 ha oraz 876/8 o powierzchni 0,1218 położone w obrębie 4 Dębica, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Dębicy prowadzi księgę wieczystą KW nr 63114. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dębica - Robotnicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dwunastej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego nieruchomości stanowiącej niezabudowane działki gruntowe zlokalizowane w Dębicy przy ul. Robotniczej, stanowiące działki: nr 876/9 o powierzchni 0,0535 ha oraz 876/10 o powierzchni 0,0182 położone w obrębie 4 Dębica, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Dębicy prowadzi księgę wieczystą KW nr 63115. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości, · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dębica - Słoneczna 96.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem trzynastej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego lokali użytkowych: nr 18 o powierzchni użytkowej 55,67 m2, nr 19 o powierzchni użytkowej 95,72 m2, nr 22 o powierzchni użytkowej 93,74 m2 i nr 24 o powierzchni użytkowej 32,06 m2, położonych w budynku mieszkalno-usługowym nr 96 przy ul. Słonecznej w Dębicy wraz z udziałami w nieruchomości wspólnej wynoszącymi odpowiednio dla lokalu: · nr 18 - 5567/173695 części · nr 19 - 9572/173695 części · nr 22 - 9374/173695 części · nr 24 - 3206/173695 części Nieruchomość obejmująca przedmiotowe lokale użytkowe utworzona jest z jedynej działki gruntowej nr 110 o powierzchni 0,1894 ha, obręb 0001 Miasto Dębica, zlokalizowanej w Dębicy, zabudowanej jedynym budynkiem wielolokalowymi nr 96 przy ul. Słonecznej, dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Dębicy prowadzi księgę wieczystą KW nr 12849. Lokale użytkowe, stanowią samodzielne lokale w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami). · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej); · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, · dokumentacja fotograficzna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rzeszów - Sportowa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem czternastej części zamówienia jest określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2, stanowiącej działkę nr 422/1 położoną w obrębie 214 Rzeszów o powierzchni 0,3367 ha, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 97955. Cel wyceny - oddanie w użytkowanie wieczyste właścicielom lokali bloku mieszkalnego nr 2 położonego przy ulicy Sportowej w Rzeszowie; · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; · sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kraków - Grzegórzecka 85-87.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem piętnastej części zamówienia jest opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej stanowiącej dz. ew. nr 174/60, 174/61, 174/62 o powierzchni 0,3656 ha, jedn. ewid. Śródmieście, obr. 17, obj. KW nr 292244, zabudowanej budynkiem wielomieszkaniowym przy ul. Grzegórzeckiej nr 85-87 w Krakowie oraz wyceny prawa współwłasności dz. ew. nr 174/62, dla celów nabycia przez WAM udziałów we współwłasności działki gruntu nr 174/62 o powierzchni 0,0212ha od 30 współwłaścicieli nieruchomości. · pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); · pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; · pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; · sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Krynica - Reymonta 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem szesnastej części zamówienia jest wykonanie w trzech egzemplarzach inwentaryzacji powierzchniowej lokalu mieszkalnego nr 4 położonego w budynku nr 16 przy ul. Reymonta w Krynicy, przy zastosowaniu norm przyjętych w nieruchomości budynkowej (powstałego w wyniku połączenia lokali mieszkalnych nr 4 i 5) oraz pozyskanie z miejscowego wydziału architektury zaświadczenia o samodzielności lokalu w rozumieniu art. 2 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000 r. nr 80, poz. 903 - jednolity tekst ze zmianami), w zakresie: · wykonanie pomiarów powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego; · opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej lokalu w 3 (trzech) egzemplarzach wraz z protokołem z pomiarów i obliczenia powierzchni użytkowej lokalu potwierdzonym przez najemcę; · pozyskanie we właściwym wydziale nadzoru budowlanego zaświadczenia o samodzielności lokalu mieszkalnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3, 70.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kraków - ul. Staffa 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem siedemnastej części zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej lokali mieszkalnych nr 1, 16 i 26 zlokalizowanych w budynku wielomieszkaniowym przy ul. Staffa 5 w Krakowie w celu ustalenia powierzchni użytkowej (zgodnie z PN-70/B-02365) i rozliczenia udziałów w nieruchomości wspólnej dla 41 lokali mieszkalnych i 4 garaży usytuowanych w przedmiotowym budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3, 70.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Lubliniec - 11 listopada 26-28 i Sobieskiego 27-29.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem osiemnastej części zamówienia jest opracowanie w formie graficznej i opisowej służebności dojazdu do garaży położonych w Lublińcu na działkach ew. nr 417/5, 418/5, 419/5 420/5 (obj. Kw nr CZ1L 00040893/9, własność SP WAM) przez działkę ew. nr 427/5 (obj. KW nr CZ1L 00040893/9 własność SP WAM) zabudowanej budynkiem mieszkalnym ul. 11 Listopada nr 28-26, i dz. ew. nr 426/5 zabudowanej budynkiem mieszkalnym przy ul. Sobieskiego 27-29 (obj. KW nr CZ1L 00048118/9 - współwłaściciel SP WAM w udziale odpowiadającym nie zbytym lokalom) od ulicy 11 Listopada..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bielsko Biała - 3-go Pułku Strzelców Podhalańskich i Jana III Sobieskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dziewiętnastej części zamówienia jest opracowanie podziału nieruchomości gruntowej stanowiącej dz. ew. nr 640/19 obsz. 0,1491ha, obr. 0004-Górne Przedmieście, jedn. ewid. M. Bielsko-Biała, obj. KW nr 5246, położonej przy ul. 3-go Pułku Strzelców Podhalańskich 18-20-22 oraz Jana III Sobieskiego 70, wraz z opracowaniem dokumentacji dla celów prawnych, w zakresie: · uzyskanie decyzji podziałowej; · naniesienie punktów granicznych w terenie, stabilizowanych trwale, kamieniami granicznymi; · okazanie w terenie punktów granicznych Zamawiającemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.