eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Chmielnik: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 84050 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Chmielnik w terminie od 1lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbieranie i zagospodarowanie sprzed wszystkich nieruchomości zamieszkałych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Chmielnik następujących frakcji odpadów komunalnych: a) ulegających biodegradacji w tym bioodpadów, odpadów zielonych i odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, b) opakowaniowych i innych surowców wtórnych, - tworzywa sztuczne, - papier, makulatura, tektura, opakowania wielomateriałowe, metal, - szkło oraz stłuczka szklana, c) higienicznych i pozostałych odpadów zmieszanych, d) odpadów wielkogabarytowych, e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,f) zużytych opon. 2.Odbieranie i zagospodarowanie gromadzonych przez właścicieli nieruchomości w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Starobuskiej na działce o nr. ewidencyjnym 1530 w Chmielniku następujących frakcji odpadów komunalnych: a) opakowaniowych i innych surowców wtórnych, b) komunalnych ulegających biodegradacji, odpadów zielonych i odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, c) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, d) baterii i przenośnych akumulatorów, e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, f) zużytych opon z gospodarstw domowych, g) przeterminowanych leków, opakowań po lekach i termometrach, h) opakowań po nawozach sztucznych i środkach ochrony roślin, i) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne, powstałych w wyniku robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji, jednorazowo nieodpłatnie jeśli ich waga jednostkowa nie przekracza 50 kg zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik j) wyselekcjonowanego popiołu z gospodarstw domowych, k) pozostałych odpadów zgodnie z Zasadami Funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chmielniku, określonymi w Rozdziale IX Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik z 2016 r. 3.Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w dwóch osiedlowych gniazdach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie osiedla 22 Lipca w Chmielniku (przy bloku nr 10 - 12 oraz bloku nr 16). 4.Wyposażenie właścicieli nieruchomości jednorodzinnych, na których zamieszkują mieszkańcy w worki do zbierania odpadów komunalnych. 5. Zapewnienie 2 sztuk urządzeń mobilnych (np. tablet) do gromadzenia danych, do których oprogramowanie dostarczy Zamawiający. Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 11 do SIWZ. b) Mapa gminy - Załącznik nr 9 do SIWZ c) Zestawienie punktów odbioru odpadów w zależności od sposobu segregacji odpadów - Załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Dodatkowe wymagania: Zamawiający zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wymogami: 1) Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), 2)Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz.1232 z późn. zm.), 3) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), 4)Ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 1688 z późn. zm), 5)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122), 6)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r., poz. 645), 7)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomów ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r., poz. 676), 8) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r., poz.630), 9) Planem gospodarki odpadami komunalnymi dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 oraz uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie wykonania tegoż planu,10) Uchwały Nr XVIII/165/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z dnia 30 marca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, 11) Uchwały Nr XVIII/164/2016 Rady Miejskiej w Chmielniku z dnia 30 marca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik, 12) Innych przepisów prawa ustawowego i miejscowego. W przypadku utraty mocy lub zmiany ww. aktów prawnych (przepisów) Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie stosować ww. akty prawne (przepisy) z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złoty). 1.1.Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 1.2 Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: BS Chmielnik Nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 z dopiskiem Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w terminie od 1 lipca 2016r. do 31 grudnia 2016r.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21 z późn. zm.). Ponadto należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 UZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: 2.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże że: - zrealizował lub realizuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł brutto w okresie 6 miesięcy. Ponadto należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 UZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował bazą magazynowo-transportową w gminie Chmielnik lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Chmielnik, do której posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013r., poz. 122). Na potwierdzenie należy złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia. Ponadto należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 UZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 UZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 UZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże że: - zrealizował lub realizuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł brutto w okresie 6 miesięcy.;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; Oświadczenie o podwykonawcach, Kalkulacja kosztów z podaniem czynników cenotwórczych, Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na zgłoszoną reklamację i realizacja reklamacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie: 1.Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach: - urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wysokości Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto. - zmiany wymagań co do minimalnej częstotliwości i sposobu odbierania odpadów wynikających z uchwały XVIII/165/2016r. Rady Miejskiej w Chmielniku, z dnia 30 marca 2016r. w sprawie określenia sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. - w przypadku utrzymującego się ponad miesiąc wzrostu lub obniżki cen paliw o 15% w stosunku do cen obowiązujących w dacie złożenia oferty dopuszcza się możliwość proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, - w przypadku wzrostu lub obniżki cen przyjęcia odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów komunalnych o 15% w stosunku do cen obowiązujących w dacie złożenia oferty dopuszcza się możliwość proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia w zakresie przyjęcia do instalacji poszczególnych frakcji odpadów zbieranych selektywnie i zmieszanych . 2. Zmiany danych osobowych, teleadresowych, nr kont, formy organizacyjno-prawnej. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia lub wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania. 4. Dopuszcza się zmiany wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia lub wzrostu ilości zadeklarowanych gospodarstw domowych o minimum 100, od których są odbierane odpady komunalne. 5.W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: a) zmianie siedziby lub nazwy firmy, b) zmianie osób reprezentujących, c) ogłoszeniu upadłości, d) ogłoszeniu likwidacji, e) zawieszeniu działalności f) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca. 6. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik Sekretariat pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.