To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Ostróda: Dostawa nowych opon i serwis ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 84070 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55270 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych opon i serwis ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych opon i serwis ogumienia pojazdów samochodowych znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ( dalej jako: Pojazdy), których aktualny wykaz stanowi Załącznik Nr. 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia.3.Warunki realizacji napraw:1.Zakres rzeczowej obsługi technicznej przedmiotowego zamówienia obejmuje:1)dostawę opon, zgodnie z zaleceniami producenta Pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 2)wymianę opon z wyważeniem (demontaż koła, demontaż opony, założenie opony, wyważenie koła, zamontowanie koła),3)wymiana i wyważenie koła z felgą stalową, aluminiową, 4)naprawę - wulkanizację opony (demontaż koła, demontaż opony, naprawa lub wymiana opony, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła),5)naprawa uszkodzonej felgi (demontaż koła, demontaż opony, naprawa felgi, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła),6)demontaż zużytych opon, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja,7)kontrolę zużycia ogumienia na każdorazowe żądanie Zamawiającego.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych usługą zgodnie z zakresem pkt 1, z zachowaniem cen jednostkowych z zastrzeżeniem, że wartość umowy wynikająca z wartości brutto wybranej oferty nie może zostać przekroczona.3.Usługa naprawy ogumienia będzie wykonana przez Wykonawcę w ciągu 12 godzin od chwili podstawienia Pojazdu przez Zamawiającego do warsztatu/zakładu. W celu wykonania usług Zamawiający ustali termin rozpoczęcia jej wykonania telefonicznie lub mailowo, jednak termin przyjęcia Pojazdu w celu wykonania usługi nie może być dłuższy niż 12 godzin od chwili zgłoszenia, z zastrzeżeniem zapisu pkt. 7.4.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na każde jego żądanie pisemnych informacji o wykonanych usługach.5.Wykonawca zapewni części zamienne w zakresie akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług lub faktury zakupu.6.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy wykonywaniu usługi, fabrycznie nowych opon, części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta Pojazdu. Każdorazowy nowy zakup, będzie uzgadniany z Zamawiającym. 7.Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do awaryjnej obsługi Pojazdów Zamawiającego w miarę możliwości w pierwszej kolejności przed innymi klientami Wykonawcy w możliwie najkrótszym terminie (nie dłuższym jednak niż 1 godzina robocza).8.Za dokonane czynności przy serwisie ogumienia Wykonawca wystawi fakturę nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły odbioru Pojazdu.9.Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę, wraz z załącznikiem, który będzie zawierał następujące informacje: nr rejestracyjny samochodu, rodzaj wykonanych czynności (tj. ilości wykonanych usług wymiany opon/kół i cen brutto za ich wykonanie,ilości godzin/minut roboczych w przypadku wystąpienia napraw i stawki rbh brutto, ilości wymienionych materiałów niezbędnych do wykonania napraw i ich cen jednostkowych netto plus należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem udzielonego rabatu przez Wykonawcę.10. Każdorazowe prawidłowe wykonanie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru Pojazdu bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, który powinien być wydany i podpisany przez obie strony w chwili odebrania Pojazdu przez Zamawiającego.13.Termin wykonania zamówienia:Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy na jeden rok kalendarzowy lub do wcześniejszego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w wysokości maksymalnej: 120.000 zł netto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.35.20.00 - Opony do pojazdów wysokowydajnych 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych 19.51.10.00 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTO-CENTRUM Ryszard Kopczyński, ul.Grunwaldzka 59, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100,00
Oferta z najniższą ceną: 100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67,50
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.