eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówREMONTY CHODNIKÓW Część nr 1Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego. Część nr 2Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84076 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Myszków: REMONTY CHODNIKÓW Część nr 1: Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego. Część nr 2: Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42053


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (34)3132682, faks (34)3135029, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONTY CHODNIKÓW Część nr 1: Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego. Część nr 2: Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów chodników w ciągach ulic: Waryńskiego, 1 Maja, Partyzantów, Strażacka. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 zamówienia - Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego; 2) Część 2 zamówienia - Wykonanie remontu chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jednostronnego chodnika o szerokości 2,00m (w przypadku konieczności dopuszczalne miejscowe przewężenie do szerokości - 1,25m), położonego wzdłuż drogi gminnej w ul. Waryńskiego, na odcinku drogi od mostu na cieku Leśniówka, granica działki 6756 (ciek wodny) do granicy działki 10151/2 (teren PKP). Planowana długość chodnika do remontu: 215 m; 2) Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia: a) roboty budowlane, remontowe, b) kompleksowa obsługa geodezyjna, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej - w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, d) w razie konieczności - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu, jego zaopiniowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie oraz uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót - wykonanie powyższego uzależnione będzie od przyjętej przez Wykonawcę metodologii prac; 3) Zakres planowanych robót budowlanych: a) rozebranie istniejącej nawierzchni z płytek betonowych 50x50x7 cm z transportem gruzu na wysypisko, b) rozebranie obrzeży betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z ławą betonową wraz z transportem gruzu na wysypisko, c) roboty ziemne: rozebranie istniejącej podbudowy, korytowanie pod podbudowę nawierzchni, d) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - ok. 430,0m2, f) ułożenie krawężnikao wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej z oporem z betonu C12/15 - ok.12mb, g) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 - ok. 215mb, h) wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3cm, spoiny wypełnione piaskiem, kostka szara - ok. 430,0m2; i) uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi po montażu krawężników - dł. ok. 12mb, j) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury, w tym trzy studnie teletechniczne - 1kpl., k) wykonanie barier ochronnych przy przyczółkach mostu o wysokości min. 1,1 m i długości ok. 9m, l) plantowanie terenu za pobrzeżami w pasie 50 cm, z dowozem ziemi urodzajnej gr. 5cm oraz obsianiem mieszaniną traw - ok. 107,5m2, m) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), zwanych również w skrócie specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja do wykonania części 1 zamówienia. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodników o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2,0 m (w przypadku konieczności z miejscowymi przewężeniami do szerokości - 1,25m), położonych wzdłuż dróg gminnych w ulicach 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej; 2) Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia: a) roboty remontowe, b) kompleksowa obsługa geodezyjna, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) w razie konieczności - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót - wykonanie powyższego uzależnione będzie od przyjętej przez Wykonawcę metodologii prac; 3) Zakres planowanych robót budowlanych: a) rozebranie istniejących nawierzchni z płytek betonowych i nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, b) rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, c) rozebranie krawężników betonowych, d) roboty ziemne: rozebranie istniejącej podbudowy, korytowanie pod podbudowę nawierzchni, e) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV, f) wykonanie podbudowy zagęszczanej mechanicznie, g) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, h) wykonanie chodników z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej, i) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury, j) ułożenie krawężników wystających, najazdowych i skośnych, k) plantowanie terenu wraz dowozem i rozścieleniem ziemi urodzajnej, l) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy wraz utylizacja po stronie Wykonawcy. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), zwanych również w skrócie specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ - Dokumentacja do wykonania części 2 zamówienia. 7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 8. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 2) Dodatkowe przedmioty: 45100000-8Przygotowanie terenu pod budowę, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 9. Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych: 1) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych przedmiotu zamówienia, tj. obiektu budowlanego liniowego, winny nawiązywać do: a) warunków terenowych występujących wzdłuż jego trasy, b) rozwiązań techniczno-budowlanych w miejscach charakterystycznych lub o szczególnym znaczeniu dla funkcjonowania obiektu, c) istotnych ze względów bezpieczeństwa wymaganych stref ochronnych. 2) Rozwiązania budowlane i techniczne polegające na dostosowaniu dla potrzeb osób niepełnosprawnych: a) obniżenie krawężników przed wejściem na przejście dla pieszych: do wys.2 cm, b) zastosowanie jak najmniejszego pochylenia płaszczyzny chodnika w stronę jezdni, zapewniające równocześnie prawidłowe odprowadzenie wody, c) zapewnienie szerokości ciągu pieszego, komunikacyjnego: min. 2,0 m, możliwe są tylko lokalne przewężenia: do 1,25 m, d) wykonie ciągów pieszych z kostki brukowej - równe. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty brukarskie były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 11. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w odpowiednio dla części zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ lub w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-4, 45111200-0, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie remontu chodnika w ulicy Waryńskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72859.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LA Machina Agnieszka Dziuk, , , biuro@engbudowa.pl, ul. Pułaskiego 7/416, 42-300, Myszków, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37740.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105780,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie remont chodnika w ciągu ulic 1 Maja, Partyzantów i Strażackiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89616.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
askiLA Machina Agnieszka Dziuk, biuro@engbudowa.pl, ul. Pułaskiego 7/416, 42-300, Myszków, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109594.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109594.13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172772.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.