eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOdpłatne świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Szczecin: Odpłatne świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających
Numer ogłoszenia: 84112 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie , ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odpłatne świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadcze przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających: - alarmu włamania i napadu - SWIN, - telewizji dozorowaj wraz z rejestracją zdarzeń - CCTV, - kontroli dostępu - ACC, - sterowania bram, - weryfikacji transportów wartości i wizualizacji zdarzeń, - domofonów i wideodomofonów, - przewodowego połączenia z policją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Prowadzą działalność zgodną z charakterem zamówienia. 2. Posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dysponują kancelarią tajną umożliwiającą rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnianie materiałów niejawnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej - Dz.U. z 2005 r. Nr 208, poz. 1741 -, 2)dysponują pełnomocnikiem ds, ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.u. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. -, 3) dysponują pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - DZ.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm. - tj.: posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 4) dysponują osobami posiadającymi ważne poświadczenie bezpieczeństwa oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych - Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. - odpowiednio: a) co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, b) osoby wykonujące prace - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. 4. Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 55 000 zł brutto. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz. 1655 ze zm. Ocena spełniania warunków udziału w postępowanu odbędzie się zgodnie z formułą: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) usług o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 55 000,00 zł brutto każda. Za pierwsze dwie Wykonawca otrzyma 75 punktów. Za każdą kolejno wymienioną usługę (nie więcej niż 5 dodatkowych) o wyżej wymienionej wartości Wykonawca otrzyma 5 punktów. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako wykonawca z najwyższym doświadczeniem. W przypadku osięgnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych usług przed dniem wszczęcia postępowania. Do składania ofert zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie maksymalnie pięciu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż pięciu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie większa niż pięciu zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktować się będzie jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Potwierdzoną kserokopię ważnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnone do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych - wraz określeniem wartości - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień związanych z przedmiotem zamówienia tj. wykaz obejmujący co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji systemów ochrony elektronicznej o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto każde. 5. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu kancelarią tajną zorganizowaną na zasadzch określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej - Dz.U. z 2005 r. Nr 208 poz. 1741. 6. Oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm. 7. Potwierdzone kserokopie licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia - zgodnie z wymogami kwalifikacyjnymi zawartymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz 1221 ze zm. - osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Potwierdzone kserokopie ważnych poświadczeń bezpieczeństwa osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia i które będą miały dostęp do informacji niejawnych, odpowiednio: - co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, - osoby wykonujące zadania wynikające z przedmiotu zamówienia - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. 9. Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w pkt. 8. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-952 Szczecin, ul. Starzyńskiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 13:00, miejsce: 70-952 Szczecin, ul. Starzyńskiego 1, biuro przepustek - portiernia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.