To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84138 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Rybnik: Adaptacja budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60904
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
27628517000000, ul.
ul. 3 Maja
31,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 4228300, faks
032 4228658, e-mail
zp@starostwo.rybnik.pl; rp@starostwo.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starostwo.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Adaptacja budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej". 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w budynku w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej 20, związane między innymi z: robotami rozbiórkowymi, robotami wykończeniowymi ścian i podłóg, wykonaniem stolarki drzwiowej, wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej, robotami ziemnymi oraz wykonaniem zbiornika bezodpływowego na ścieki z przyłączem. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ: 1) Projekt budowlano-wykonawczy "Adaptacji budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej" 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Adaptacji budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej" 3) Przedmiar robót- "Adaptacji budynku dworu położonego w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej na budynek użyteczności publicznej" 4) Projekt budowlano-wykonawczy "Wewnętrznych instalacji elektrycznych" 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Wewnętrznych instalacji elektrycznych" 6) Przedmiar robót- "Wewnętrznych instalacji elektrycznych" 7) Projekt budowlano-wykonawczy "Instalacji wod-kan, osadnika ścieków z przyłączem" 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Instalacji wod-kan, osadnika ścieków z przyłączem" 9) Przedmiar robót- "Instalacji wod-kan, osadnika ścieków z przyłączem" 4. W części zadania dot. wykonania instalacji elektrycznej nie należy uwzględniać pozycji z przedmiaru robót nr: 35, 36, 37, 40, 42 (należy przyjąć obmiar zerowy lub pominąć). Zadanie nie obejmuje wykonania tych prac. Pozostałe pozycje związane z montażem opraw lampowych wg przedmiaru pozostają bez zmian. 5. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, 2) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, 3) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, 4) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres ...... miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 5) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w wodę, 6) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w energię elektryczną. z uwagi na brak przyłącza w w/w budynku, W chwili obecnej działka posiada czynne przyłącze energetyczne (zlokalizowane na słupie energetycznym) z którego można skorzystać pod warunkiem rozliczenia za pobór energii elektrycznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. 7. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z inwestorem. 8. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inwestora. 9. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 10. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXVIII niniejszej SIWZ. 12. W terminie wyznaczonym do realizacji przedmiotowego zamówienia w obiekcie Dworku w Łukowie Śląskim prowadzone będą równocześnie roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji c.o oraz kotłowni gazowej dla przedmiotowego obiektu. Wobec powyższego Wykonawca będzie zobowiązany: uzgadniać szczegółowe terminy i zakres prowadzenia robót z Zamawiającym oraz uwzględniać konieczność przyśpieszenia bądź opóźnienia rozpoczęcia niektórych robót, składających się na zamówienie, ze względu na prawidłową kolejności wykonywania, zgodnie ze sztuką budowlaną, wszystkich robót prowadzonych w obiekcie. 13. Wskazane w ust. 12 okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy wydłużenia terminu wykonania zamówienia. 14. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV 1) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 2) 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 3) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 4) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 5) 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 6) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
45453000-7,
45232000-2,
45330000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT331693.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 380000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.