eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówPielęgnacja 230 szt drzew, ścinka 150 szt drzew, wycinka krzewów na pow. 1.500 m2 rosnących na terenie mienia komunalnego Gminy Zabierzów i w pasach dróg gminnych oraz karczowanie 15 szt pni ściętych drzew.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Zabierzów: Pielęgnacja 230 szt drzew, ścinka 150 szt drzew, wycinka krzewów na pow. 1.500 m2 rosnących na terenie mienia komunalnego Gminy Zabierzów i w pasach dróg gminnych oraz karczowanie 15 szt pni ściętych drzew.
Numer ogłoszenia: 8413 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja 230 szt drzew, ścinka 150 szt drzew, wycinka krzewów na pow. 1.500 m2 rosnących na terenie mienia komunalnego Gminy Zabierzów i w pasach dróg gminnych oraz karczowanie 15 szt pni ściętych drzew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Pielęgnacja i ścinka drzew oraz wycinka krzewów rosnących na terenie mienia komunalnego i w pasach dróg gminnych Gminy Zabierzów oraz karczowanie pni ściętych drzew, w tym: ścinka 150 szt. pielęgnacja 230 szt. karczowanie pni 15 szt wycinanie krzewów 1.500m2; 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wycinkę 150 sztuk drzew (łącznie ze ścięciem pniaka do poziomu gruntu wraz z zabezpieczeniem pniaka przed odrostami i uporządkowaniem terenu po ścince) na terenie mienia komunalnego i w pasach dróg gminnych, gminy Zabierzów. 2) pielęgnację 230 sztuk drzew na mieniu komunalnym i w pasach dróg gminnych wraz z doprowadzeniem terenu po pielęgnacji, do stanu uporządkowanego. 3) karczowanie pni ściętych drzew 15 sztuk 4) usuwanie krzewów na pow.1. 500m2 na terenie mienia komunalnego . 3.Wymiary drzew do usunięcia: 1) drzewa o pierśnicy do 50cm. łatwe - 35sztuk trudne - 55sztuk 2) drzewa o pierśnicy powyżej 50cm łatwe - 35 sztuk trudne - 25 sztuk. Łącznie 150 sztuk drzew do ścinki 4.Drzewa do pielęgnacji 1) redukcja korony - 190 sztuk 2) podkrzesanie drzew - 40 sztuk Łącznie 200sztuk drzew do pielęgnacji. 5. Karczowanie 15 sztuk pni ściętych drzew o średnicy 40- 65 cm. 6. Usuwanie krzewów na pow.1. 500m2 na terenie mienia komunalnego 7 .Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto uporządkowanie terenu po wykonaniu wycinki i pielęgnacji drzew, karczowaniu pni i wycince krzewów (wywiezienie gałęzi w miejsce przeznaczone na ten cel), drewno opałowe odzyskane z wycinki przechodzi na własność wykonawcy robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: wykazać się wykonaniem usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegające na wycince i pielęgnacji drzew o wartości zamówienia co najmniej 90.000 zł brutto każde zamówienie, potwierdzonymi dokumentami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegające na wycince i pielęgnacji drzew o wartości zamówienia co najmniej 90.000 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 usługi o wartości co najmniej 90.000 zł brutto każda z nich. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ponadto do oferty należy dołączyć: 9. W załączniku nr 3 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcom, załącza zał. nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 10. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5, 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 20 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.