eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówFizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Tarnów: Fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 84155 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnowie , ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 74 05, faks 14 688 74 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru urządzeń zabezpieczających, a także konwojowanie wartości pieniężnych. 2.Rodzaj zamówienia: usługi 3.CPV 79710000-4 - usługi ochroniarskie 4.Przedmiot ochrony a)Obiekt Sądu Okręgowego w Tarnowie, przy ulicy Jarosława Dąbrowskiego 27, (gmach główny) o łącznej powierzchni 10 148 m2, w tym komunikacja 3 250 m2 b)Obiekt Sądu Okręgowego w Tarnowie, przy ulicy Jarosława Dąbrowskiego 27, (nowy budynek) o łącznej powierzchni 1 300,87 m2, w tym komunikacja 404,51 m2 c)Teren przed budynkami, w tym parking o łącznej powierzchni 2 700m2 d)Ilość pracowników zatrudnionych w Sądach Okręgowym i Rejonowym ok. 280 osób e)Ilość petentów w ciągu jednego dnia roboczego to ok. 500 osób 5.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsadę następujących stanowisk osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia w przedstawionym niżej rozkładzie czasu pracy: a)Wejście do budynku opisanego w pkt 3 a) (kontrola osób wchodzących oraz wnoszonych przez nich bagaży) - 1 pracownik ochrony b)Monitoring (dozór obiektów i rejonów objętych systemem telewizji przemysłowej) - pomieszczenie portierni (pokój nr 21 w budynku opisanym w pkt 3 a)) - 1 pracownik ochrony c)Obchód terenu budynków oraz terenu na zewnątrz budynku, wraz ze sprawdzeniem wszystkich zabezpieczeń w obiekcie oraz z wpisem o tym fakcie do książki służby, szczególnie w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości - 2 pracowników ochrony (w przeciwnych miejscach w budynków) d)Poniedziałek: 2 pracownik w godzinach 7.00-15.00 1 pracownik w godzinach 8.00-16.00 1 pracownik w godzinach 10.00-18.00 e)Wtorek-piątek 2 pracowników w godzinach 7.00-15.00 2 pracowników w godzinach 8.00-16.00 6.Wszelkie zmiany w obsadzie stanowisk ochrony wymagają zgody Zamawiającego, 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin, opisanych w pkt 5 d) i e) np. w przypadku zmiany godzin pracy portierów, 8.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany: a)do ochrony pracowników Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie w czasie i miejscu wykonywania zadań służbowych, b)do ochrony osób przebywających w budynku sądowym tj. osób przebywających na delegacji w tutejszych sądach, stron procesowych oraz interesantów, c)świadczyć ochronę mienia Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, przestrzegając zasad wejścia i wjazdu na teren Sądów, d)nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących, żądając w uzasadnionych sytuacjach, potwierdzenia tożsamości i okazania stosownych dokumentów, e)kontrolować wjazd i wyjazd z parkingu oraz parkowanie pojazdów przed budynkiem Sądów, f)prowadzić książkę służby i wpisywać do niej informacje o czasie objęcia i zdania służby oraz pisać w niej o istotnych, z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych osób i mienia, wydarzeniach z opisem ich przebiegu, Służba powinna być odbierana i zdawana uprawnionemu pracownikowi Sądu, g)w razie konieczności współpracować z policją i strażą miejską a także z innymi służbami, h)utrzymywać patrol interwencyjny w gotowości do natychmiastowego wsparcia, w razie konieczności, po wezwaniu przez dozorujących, w celu wyeliminowania zagrożenia i zabezpieczenia obiektu i)zabezpieczenie obiektów i terenu przed przenikaniem i działaniem elementów przestępczych i przypadkowych poprzez monitorowania obiektu za pomocą telewizji przemysłowej, j)zapobieganie kradzieżom i niszczeniu mienia na terenie ochranianego obiektu, k)bezzwłoczne powiadamianie upoważnionego pracownika Sądu o przypadkach zakłócenia ustalonego porządku, w przypadku zauważenia pożaru, w przypadkach zaistnienia wypadków i zagrożeń i innych zdarzeń, mających wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu, l)podejmowanie działań, mających na celu uchylenie bezpośredniego niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru i ewentualnie w uzasadnionych przypadkach, odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na dobro pozostające pod ochroną, m)ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie w trybie i przypadkach określonych w przepisach prawnych, n)zaznajomienie się w pełni z topografią chronionego obiektu oraz umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż, zaworów wodnych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych, 2)Usługi konwojowania transportem Wykonawcy wartości pieniężnych, 4-5 razy w miesiącu, w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego, na trasie od siedziby Zamawiającego do banku, w którym Zamawiający ma rachunek (na terenie miasta Tarnowa), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.(Dz.U. z 2010 roku, Nr 166, poz. 1228 ze zm.) 9.Nadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1)wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia przez osoby umundurowane, zaopatrzone w czytelne identyfikatory, wyposażone w sprzęt osobisty (środki łączności, środki ochrony osobistej, podręczne środki obezwładniające itp.), 2)zapewnienia wzmocnienia ochrony obiektu i osób, znajdujących się w obiekcie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, 3)zapewnienia stałej łączności z osobą wskazaną przez Zamawiającego do wykonywania wszelkich czynności, związanych z realizacją umowy, 4)terminowego i rzetelnego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz podjęcia odpowiedzialności za jakość i zgodność a warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 5)posiadania ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie od kradzieży z włamaniem i rabunku na terenie RP na kwotę 100.000 zł 6)posiadania własnego pojazdu przystosowanego i specjalnego, służącego do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi, 7)Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z uwzględnieniem m.in. przepisów: a)Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku - o ochronie osób i mienia tj. Dz. U.05.145.1221 ze zm. b)Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego Dz.U.98.89.563 z późn. zm. , c)Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 1998 roku w sprawie określenia rodzajów obiektów, w których mogą być stosowane paralizatory elektryczne Dz. U. 98.120.780 z późn. zm., d)Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne Dz.U.10.166.1128 ze zm., e)Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 04 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony Dz.U.98.78.511 ze zm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna za w sytuacji posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - jeżeli Wykonawca należycie wykonuje lub wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie usługi, rozumiane jako dwa zamówienia (dwie umowy), polegające na świadczeniu usług ochrony osób i mienia. Zamawiający uwzględni należycie wykonywaną/wykonaną usługę, w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni pow. 8 000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna za w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym własnym pojazdem przystosowanym i służącym do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi; posiada zmontowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupę interwencyjną,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna za w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia) w ilości zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - co najmniej 4 osoby; posiada zmontowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupę interwencyjną,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna za w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - jeżeli Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. Parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: a) Wystąpienia siły wyższej, b) Zmiany stawki podatku VAT, c) Zmian organizacyjnych u Zamawiającego i Wykonawcy, d) Zmiany przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, e) Uzasadnionej konieczności, której Zamawiający nie mógł przewidzieć, a która ma zasadnicze znaczenie dla prawidłowego i racjonalnego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tarnow.so.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie ul. J. Dąbrowskiego 27 33-100 Tarnów Oddział Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Tarnowie ul. J. Dąbrowskiego 27 33-100 Tarnów Oddział Gospodarczy I piętro, pok. 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.