Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Wędrzyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
Część I: wymiana okien strychowych, roboty malarskie, wyprawy tynkarskie,
wykonanie instalacji odgromowej w budynku nr 20 w JW. 5700 Międzyrzecz
Część II: naprawa placu utwardzonego przy hali remontowej budynek nr 16 w JW.
5700 Międzyrzecz
Część III: remont połaci dachowej, wykonanie opaski betonowej w budynku nr 34 w JW. 5700 Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 84171 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: wymiana okien strychowych, roboty malarskie, wyprawy tynkarskie, wykonanie instalacji odgromowej w budynku nr 20 w JW. 5700 Międzyrzecz Część II: naprawa placu utwardzonego przy hali remontowej budynek nr 16 w JW. 5700 Międzyrzecz Część III: remont połaci dachowej, wykonanie opaski betonowej w budynku nr 34 w JW. 5700 Międzyrzecz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: wymiana okien strychowych, roboty malarskie, wyprawy tynkarskie, wykonanie instalacji odgromowej w budynku nr 20 w JW. 5700 Międzyrzecz Zakres przedmiotu zamówienia a) roboty ogólnobudowlane : - demontaż skrzydeł okiennych - wykucie z muru ościeżnic okiennych - drewnianych - montaż stolarki okiennej PCV - montaż podokienników ( parapetów )drewnianych b) roboty instalacji odgromowej - wykonanie wraz z dokumentacją i pomiarami c) wywóz gruzu i odpadów ( szkło odpadowe wraz z utylizacją) : zgodnie z przedmiarem robót Część II: naprawa placu utwardzonego przy hali remontowej budynek nr 16 w JW 5700 Międzyrzecz Zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty ziemne: - rozbiórka podbudowy betonowej gr. 12 cm (z wywozem gruzu) - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości pasa (z wywozem ziemi) - wykonanie podsypki piaskowej wraz z jej mechanicznym zagęszczeniem - ręczne plantowanie powierzchni gruntu b) roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nawierzchni betonowej gr. 15 cm z betonu B 25 - mechaniczne zacieranie nawierzchni bez impregnacji i utwardzania - montaż krawężników drogowych - betonowych c) wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi (wraz z utylizacją) : zgodnie z przedmiarem robót i wymogami Zamawiającego Część III: remont połaci dachowej, wykonanie opaski betonowej w budynku nr 34 w JW. 5700 Międzyrzecz Zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty rozbiórkowe: - skucie tynków zewnętrznych - rozebranie naświetli okiennych z luxsferów - demontaż instalacji odgromowej (przewody odgromowe, wsporniki odstępowe) b) roboty ogólnobudowlane: - wykonanie tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych - wykonanie naświetli okiennych z pustaków szklanych 20*20*5 - wykonanie opaski betonowej - pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe c) roboty elektryczne: - montaż instalacji odgromowej (przewody odgromowe, wsporniki odstępowe) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.22.33.00-9, 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia - art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w zał. nr 3, 4 do SIWZ); 2) złożą kserokopię aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 tj., że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 3) złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dn. 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzy roboty na każdą część odpowiadające przedmiotowi zamówienia z tym, że dla: Części I - o wartości min. 80.000,00 zł. Części II- o wartości min. 50.000,00 zł. Części III- o wartości min. 140.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót o podobnym charakterze i dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy załącznik nr 5 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - dla części I : - konstrukcyjno-budowlanej, - dla części II: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - dla części III: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: - dla części I - minimum 100 000,00 zł; - dla części II- minimum 60 000,00 zł; - dla części III- minimum 150 000,00 zł; Jeżeli Wykonawca podejmie się realizacji zadania w całości, tj. wykonania trzech części przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robót budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 310.000zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o robotach podzleconych - załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy jeden, bądź dla każdej części odrębny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701
69-211 Wędzryn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędzryn bud. nr 33 pok. 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana okien strychowych, roboty malarskie, wyprawy tynkarskie, wykonanie instalacji odgromowej w budynku nr 20 w JW. 5700 Międzyrzecz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia a) roboty ogólnobudowlane : - demontaż skrzydeł okiennych - wykucie z muru ościeżnic okiennych - drewnianych - montaż stolarki okiennej PCV - montaż podokienników ( parapetów )drewnianych b) roboty instalacji odgromowej - wykonanie wraz z dokumentacją i pomiarami c) wywóz gruzu i odpadów ( szkło odpadowe wraz z utylizacją) : zgodnie z przedmiarem robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.22.33.00-9, 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa placu utwardzonego przy hali remontowej budynek nr 16 w JW. 5700 Międzyrzecz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty ziemne: - rozbiórka podbudowy betonowej gr. 12 cm (z wywozem gruzu) - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości pasa (z wywozem ziemi) - wykonanie podsypki piaskowej wraz z jej mechanicznym zagęszczeniem - ręczne plantowanie powierzchni gruntu b) roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nawierzchni betonowej gr. 15 cm z betonu B 25 - mechaniczne zacieranie nawierzchni bez impregnacji i utwardzania - montaż krawężników drogowych - betonowych c) wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi (wraz z utylizacją) : zgodnie z przedmiarem robót i wymogami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.22.33.00-9, 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont połaci dachowej, wykonanie opaski betonowej w budynku nr 34 w JW. 5700 Międzyrzecz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty rozbiórkowe: - skucie tynków zewnętrznych - rozebranie naświetli okiennych z luxsferów - demontaż instalacji odgromowej (przewody odgromowe, wsporniki odstępowe) b) roboty ogólnobudowlane: - wykonanie tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych - wykonanie naświetli okiennych z pustaków szklanych 20*20*5 - wykonanie opaski betonowej - pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe c) roboty elektryczne: - montaż instalacji odgromowej (przewody odgromowe, wsporniki odstępowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.22.33.00-9, 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.