To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Tczew: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 84186 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47626 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem w dwóch częściach zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2: 2.1.1 część 1 - materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie; 2.1.2 część 2 - fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie.2.2 Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów podane w Załącznikach Nr 2A i 2B do SIWZ - Formularz cenowy są jedynie maksymalnymi wielkościami prognozowanymi niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych materiałów mogą ulec zmniejszeniu. 2.3 Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu, nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę oraz przekroczenia wartość umowy. 2.4 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 2.5 Ceny jednostkowe dostawy muszą być zgodne z cenami jednostkowymi określonymi w formularzu cenowym i nie mogą ulec zmianie przez okres trwania umowy. 2.6 Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach od 800 do 1500, w piątki w godzinach 800 do 1300. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni, niemniej jednak w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 2.7 W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w Formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 2.8 Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne dostawy towarów będą przez Zamawiającego składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia biurowego w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego poszczególne partie zamówienia własnym środkiem transportu, a wszelkie inne koszty (np. opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji) związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 2.10 Wraz z dostawą partii zamówionego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT wystawioną na Powiat Tczewski (adres i NIP określone w pkt 1.6 SIWZ) za daną partię asortymentu, z terminem płatności 14 dni od daty jej otrzymania. 2.11 Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix - Papier s.j. Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42650,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36963,38
Oferta z najniższą ceną: 36963,38 / Oferta z najwyższą ceną: 43519,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DATA Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej s.c., ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48128,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47427,57
Oferta z najniższą ceną: 47427,57 / Oferta z najwyższą ceną: 69395,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- "Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1-2 ustawy o Prawo o ruchu drogowym".
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Przebudowa budynku szkoły w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.