Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Łódź: ZP/04/2011 Dostawa odczynników do badań i klasyfikacji grup krwi wraz z dzierżawą zestawu do oznaczania przeciwciał dla Samodzielnej Sekcji Serologii Transfuzjologicznej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 84209 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/04/2011 Dostawa odczynników do badań i klasyfikacji grup krwi wraz z dzierżawą zestawu do oznaczania przeciwciał dla Samodzielnej Sekcji Serologii Transfuzjologicznej Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestaw do oznaczania przeciwciał metodą mikrożelową (mikrokolumnową) 1. Karty do screaningu przeciwciał na 3 krwinkach wzorcowych w PTA LISS - 11200 szt. 2. Karty do prób zgodności między dawcą i biorcą testem PTA LISS - 2000 szt. 3. Krwinki wzorcowe do testu PTA w ilości potrzebnej do wykonania w/w testów - 810 ml 4. Odczynnik LISS - roztwór o niskiej sile jonowej do w/w metody - 4110 ml 5. Części zużywalne - końcówki do pipet automatycznych - 55000 szt. Dzierżawa zestawu składającego się z: 6. Wirówka do mikrokart - 3 szt 7. Pipeta automatyczna, dozująca dedykowana do systemu - 6 szt 8. Inkubator do kart ze statywem - 3 szt 9. Witryna chłodnicza - 1 szt. Pakiet 2 Surowica poliwalentna antyglobulinowa płynna, bezbarwna (fiol. 5-10 ml) - 600 ml Pakiet 3 Surowica monowalentna anty IGG (po 2 ml) - 60 ml Pakiet 4 Odczynnik LISS płynny (po 100 ml) - 1200 ml Pakiet 5 Surowica monoklonalna anty Kell (po 2 ml) - 8 ml Pakiet 6 Surowica monoklonalna anty C (po 2 ml) - 6 ml Pakiet 7 Surowica monoklonalna anty E (po 2 ml) - 6 ml Pakiet 8 Odczynnik papainowy (po 3 ml) - 30 ml Pakiet 9 Serostandard anty D - (po 1 - 2 ml) - 250 ml Pakiet 10 1. Odczynnik monoklonalny anty A clon I (10-20 ml) - 3000 ml 2. Odczynnik monoklonalny anty A clon II (10 - 20 ml) - 3000 ml Pakiet 11 1. Odczynnik monoklonalny anty B clon I (10-20 ml) - 3000 ml 2. Odczynnik monoklonalny anty B clon II (10-20 ml) - 3000 ml Pakiet 12 1. Odczynnik monoklonalny anty D Blend (10-20 ml) - 3000 ml 2. Odczynnik monoklonalny anty D Rum I (10-20 ml) - 3000 ml Pakiet 13 Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał koncentrat 25% - (zestaw 3x4 ml - 12 zestawów) - 144 ml Pakiet 14 Konserwowane krwinki wzorcowe do układu ABO (koncentrat) - (zestaw 3x 10 ml - 60 zestawów) - 1800 ml Pakiet 15 Odczynnik monoklonalny anty Cw (po 2 ml) - 4 ml.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. 2.Karty charakterystyk odczynników.W przypadku preparatów, dla których sporządzenie kart charakterystyki nie jest wymagane prawem i dostawca takich kart nie posiada, wykonawca zamówienia obowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz:Ř w przypadku preparatów nie będących gazami:a) nie zawiera substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag.b) nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit.a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag.c) nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyzsze dopuszczalne stężenia w środowisku pracyŘ w przypadku preparatów występujących w postaci gazua) nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,2% obj.b) nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy. 3.Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych analizatorów. 4.Informacje o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników. 5.Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany stawki podatku VAT. 2.Zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów. 3.Niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy 4.Zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 5. Przedmiotowym produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 6.Zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy. 7.Zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno - Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno - Położniczy), poziom 0, pok. 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno - Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno - Położniczy), poziom 0, pok. 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Zestaw do oznaczania przeciwciał metodą mikrożelową (mikrokolumnową) oraz dzierżawa zestawu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oznaczania przeciwciał metodą mikrożelową (mikrokolumnową) 1.Karty do screaningu przeciwciał na 3 krwinkach wzorcowych w PTA LISS - 11200 szt. 2.Karty do prób zgodności między dawcą i biorcą testem PTA LISS -2000 szt. 3. Krwinki wzorcowe do testu PTA w ilości potrzebnej do wykonania w/w testów - 810 ml 4. Odczynnik LISS - roztwór o niskiej sile jonowej do w/w metody - 4110 ml 5. Części zużywalne - końcówki do pipet automatycznych - 55000 szt Dzierżawa zestawu 6.Wirówka do mikrokart - 3 szt. 7.Pipeta automatyczna, dozująca, dedykowana do systemu - 6 szt 8. Inkubator do kart ze statywem - 3 szt. 9.Witryna chłodnicza - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowica poliwalentna antyglobulinowa płynna bezbarwna (fiol. 5-10 ml ) - 600 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowica monowalentna anty IGG (po 2 ml) - 60 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik LISS płynny - 100 ml (temperatura przechowywania odczynnika - pokojowa) - 1200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowica monoklonalna anty Kell (po 2 ml) - 8 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowica monoklonalna anty C (po 2 ml) - 6 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowica monoklonalna anty E (po 2 ml) - 6 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik papainowy (po 3 ml) - 30 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serostandard anty D (po 1-2 ml) - 250 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny anty A clon I (po 10 - 20 ml) - 3000 ml Odczynnik monoklonalny anty A clon II (po 10 - 20 ml) - 3000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny anty B clon I (po 10 - 20 ml) - 3000 ml Odczynnik monoklonalny anty B clon II (po 10 - 20 ml) - 3000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny anty D Blend (po 10 - 20 ml) - 3000 ml Odczynnik monoklonalny anty D Rum I (po 10 - 20 ml) - 3000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał koncentrat 25 % - (zestaw 3x 4 ml), 12 zestawów - 144 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwowane krwinki wzorcowe do układu ABO (koncentrat) - (zestaw 3x 10 ml), 60 zestawów - 1800 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny anty Cw (po 2 ml) - 4 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek oraz immunofiksacji wraz z dzierżawą analizatora
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Produkty lecznicze.
- Odczynniki do badania krwi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.