eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślŚwiadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Przemyśl: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 84215 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, fax 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach będących w trwałym zarządzie Izby Celnej w Przemyślu oraz użytkowanych przez Izbę Celną w Przemyślu na podstawie umowy najmu lub dzierżawy, zlokalizowanych w Przemyślu, Jarosławiu, Stalowej Woli, Leżajsku, Mielcu, Dębicy oraz Sanoku. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbyć się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków pielęgnacji powierzchni i obejmuje również stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń w : · ręczniki jednorazowego użytku; · mydło w płynie; · kostki dezynfekcyjno- zapachowych do WC; · papier toaletowy; · worki foliowe do gromadzenia odpadów komunalnych Niniejsze postępowanie podzielono na 7 następujących części: Część I zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26, Część II zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A, Część III zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, Część IV zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2, Część V zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a, Część VI zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133, Część VII zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3, Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp /załącznik nr 1 do oferty/ ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26, o łącznej powierzchni użytkowej 371,81 m2, zatrudniającym 32 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A, o łącznej powierzchni użytkowej 289,90 m2, zatrudniającym 20 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, o łącznej powierzchni użytkowej 282,71m2 zatrudniającym 13 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2, o łącznej powierzchni użytkowej 282,02 m2, zatrudniającym 6 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a, o łącznej powierzchni użytkowej 345,07 m2, zatrudniającym 13 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133 , o łącznej powierzchni użytkowej 129 m2, zatrudniającym 10 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3, o łącznej powierzchni użytkowej 294,62 m2, zatrudniającym 12 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.