Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Przemyśl: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 84215 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, fax 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach będących w trwałym zarządzie Izby Celnej w Przemyślu oraz użytkowanych przez Izbę Celną w Przemyślu na podstawie umowy najmu lub dzierżawy, zlokalizowanych w Przemyślu, Jarosławiu, Stalowej Woli, Leżajsku, Mielcu, Dębicy oraz Sanoku. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbyć się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków pielęgnacji powierzchni i obejmuje również stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń w : · ręczniki jednorazowego użytku; · mydło w płynie; · kostki dezynfekcyjno- zapachowych do WC; · papier toaletowy; · worki foliowe do gromadzenia odpadów komunalnych Niniejsze postępowanie podzielono na 7 następujących części: Część I zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26, Część II zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A, Część III zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, Część IV zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2, Część V zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a, Część VI zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133, Część VII zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3, Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp /załącznik nr 1 do oferty/ ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Przemyślu przy ul. Ofiar Katynia 26, o łącznej powierzchni użytkowej 371,81 m2, zatrudniającym 32 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Jarosławiu przy ul. Przemysłowej 2A, o łącznej powierzchni użytkowej 289,90 m2, zatrudniającym 20 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, o łącznej powierzchni użytkowej 282,71m2 zatrudniającym 13 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Leżajsku przy ul. Nad Stojadłem 2, o łącznej powierzchni użytkowej 282,02 m2, zatrudniającym 6 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 2a, o łącznej powierzchni użytkowej 345,07 m2, zatrudniającym 13 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 133 , o łącznej powierzchni użytkowej 129 m2, zatrudniającym 10 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Oddziale Celnym w Sanoku przy ul. Bema 3, o łącznej powierzchni użytkowej 294,62 m2, zatrudniającym 12 pracowników. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "ODNOWA I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNYCH"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.