To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84230 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Brwinów: Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58774-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Grodziska
12,
05840
Brwinów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
7382567, faks
7295940, e-mail
h.bak@brwinow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 3, a w szczególności: 1) pełną konstrukcję jezdni (kostka betonowa typu behaton, kolor szary, gr. 8cm) 2) wyniesionego skrzyżowania dróg 19KDL i 23KDD (kostka betonowa typu behaton, kolor czerwony, gr. 8cm), 3) pobocza o szerokości 0,75 m (kruszywo łamane gr. 15 cm), 4) pobocza/opaska o szerokości zmiennej (kostka betonowa typu behaton, kolor czerwony, gr. 8cm), 5) zjazdów na posesje (kostka betonowa typu behaton, kolor czerwony, gr. 8cm), 6) ścieku z kostki betonowej (kostka betonowa typu holland, kolor szary, gr. 8cm), 7) rowów przydrożnych, 8) przepustu żelbetowego O 400 mm wraz ze ściankami czołowymi, 9) przykanalika PVC, O 200 mm, 10) remont sieci wodociągowej, polegający na wymianie rur PVC na PE dn 100 o długości około 210 mb. oraz węzłów: 160/160/110; 110/110/110; 110/110/110 - zgodnie z załącznikiem mapowym, 11) wykonanie próby ciśnieniowej, wykonanie badań wody oraz okazanie wyników Zamawiającemu przed wykonaniem połączeń z istniejącą siecią i przełączeniem przyłączy domowych. 12) rozbiórka istniejącego ogrodzenia (materiał z rozbiórki do utylizacji), 13) przewiezienie kruszywa z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Brwinów na odległość do 15 km, 14) przebudowa istniejącej sieci oświetlenia ulicznego (przestawienie słupów, przebudowa linii kablowej), 15) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, w sposób umożliwiający dostęp dla obsługi posesji przez mieszkańców w/w dróg, 16) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 17) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu (projekt organizacji ruchu jest w opracowaniu "projekt budowlany - branża drogowa"), 18) w miejscach projektowanej zieleni wykonać humusowanie z obsianiem trawą, 19) regulacja wysokościowa istniejących elementów infrastruktury technicznej (studnie teletechniczne, zawory wodociągowe i gazowe), 20) odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym oraz Secyfikacje Techniczne, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 21) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 22) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl. dla każdej z branż (drogowej, sanitarnej i elektrycznej) zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 1 pkt. 20 umowy, 23) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w/s uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu, decyzjami administracyjnymi oraz Specyfikacje Techniczne, 24) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 25) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 26) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej, 27) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 28) przed zgłoszeniem budowy do odbioru dokonanie komisyjnego (przy uczestnictwie przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. z/s w Brwinowie, ul. Wilsona 46) przeglądu i odbioru czystości i naprawy uszkodzeń po budowie wszystkich urządzeń wod-kan na trasie i bezpośrednim sąsiedztwie budowy (w tym wcześniej wybudowanych włazów na studniach kanałów sanitarnych i deszczowych, skrzynek żeliwnych na zasuwach itp.). W wypadku stwierdzenia przez Wykonawcę takich uszkodzeń przed rozpoczęciem jakichkolwiek robót na budowie, powinien on niezwłocznie zgłosić to do Zamawiającego lub zarządzającego siecią celem kontroli i odnotowania tego faktu, 29) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja zawarta w załączniku nr 6 do SIWZ, składająca się z: 1) projektu budowlanego Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami - branża drogowa z projektem zagospodarowania terenu oraz geotechniczne warunki posadowienia; 2) projektu budowlanego Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami (branża elektryczna) projekt przebudowy oświetlenia - tom II; 3) projektu wykonawczego Budowa drogi gminnej 19KDL w Domaniewie na odcinku od DW 701 do drogi 23KDD wraz ze skrzyżowaniami (branża drogowa); 4) załącznik mapowy do remontu sieci wodociągowej w miejscowości Domaniew ; 5) decyzji o zezwoleniu na realizowanie inwestycji drogowej nr 3/2016 z dnia 24.03.2016r.; 6) decyzja nr 344/II/2016 z 28.09.2016r. uchylająca w części decyzje nr 3/2016 z załącznikiem; 7) decyzji pozwolenia wodnoprawnego nr 546/2015 z dnia 28.07.2015r., 8) zgłoszenia wykonania robót budowlanych L.dz. WA-6743.4.164.2017.I; 9) specyfikacji technicznej (branża drogowa i elektryczna), stanowiąca integralną część niniejszej umowy. 4.1. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) osoby wykonujące podbudowy, ustawianie krawężników i oporników betonowych, 4.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4.2. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 4.1. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 4.7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4.1.-4.4. Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 4.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących podbudowy, ustawianie krawężników i oporników betonowych, przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust.4.1-4.4., a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty końcowego odbioru robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT273436.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 337020 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Zakup i dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego w ilości 35 000 litrów o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Budowa Parku Niepodległości w Brwinowie - etap II
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.