eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaUsuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Morawica w 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Morawica: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Morawica w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 84243 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128324 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Morawica w 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na demontażu pokrycia dachowego zawierającego azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na terenie gminy Morawica oraz transport i utylizacja powstałych w ten sposób odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. a) Szacunkowa powierzchnia pokryć dachowych zawierających azbest przewidzianych do demontażu w ramach realizacji zamówienia wynosi około 3.285 m2 Planowana powierzchnia pokryć dachowych może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych odstąpią od umowy zawartej z Zamawiającym bądź zwiększeniu, gdyż we wnioskach właściciele budynków wadliwie podawali ilość odpadów do demontażu i odebrania. b) Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest przewidzianych do transportu i unieszkodliwienia na składowisku wynosi około 10.785 m2. Planowana powierzchnia odpadów do odebrania może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, gdyż we wnioskach właściciele budynków wadliwie podawali ilość odpadów do odebrania. Wykaz nieruchomości, które obejmuje przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1. Demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych (w tym: organizacja i zabezpieczenie placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi), 2. Transport, zdeponowanie na składowisku i utylizacja odpadów zawierających azbest, 3. Przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (azbest, eternit) do ostatecznej utylizacji. Z uwagi na fakt, iż zadanie będzie dofinansowane ze środków WFOŚiGW w Kielcach zobowiązany jest przekazywać odpady na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 2 ustawy o odpadach, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu, tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych w Dobrowie, gm. Tuczępy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150/ - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 21/, - ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm./, - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089/, - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest /Dz. U. z 2008 r. Nr 200, poz. 1235/. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP EURO-GAZ Sp. j., Sitkówka-Nowiny, 26-052 Zgórsko ul. Leśna 48, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47910,37

  • Oferta z najniższą ceną: 47910,37 / Oferta z najwyższą ceną: 81266,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.