eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaŚwiadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Zduńska Wola: Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz
Numer ogłoszenia: 84249 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury , ul. Łaska 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232592, faks 043 8243535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Dom Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz znajdującym się w budynku Zduńskowolskiego Centrum Integracji RATUSZ przy Pl. Wolności 26 w Zduńskiej Woli, zwanym dalej kinem oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz: a) programowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym repertuaru kina i realizację projekcji filmowych zgodnie z uzgodnionym repertuarem, przy założeniu średnio 4 seansów dziennie przez 5 dni w tygodniu, b) zapewnienie kopii filmowych i materiałów audiowizualnych koniecznych do prowadzenia projekcji filmowych, c) uwzględnienie w repertuarze kina filmów polskich, d) zapewnienie w repertuarze kina co najmniej 3 premier filmowych miesięcznie, przy czym przez premierę filmową należy rozumieć film, zaprezentowany w kinie w ciągu 14 dni od daty premiery w Polsce, e) zorganizowanie co najmniej 10 projekcji przedpremierowych (przed datą premiery filmu w Polsce), f) prowadzenie edukacji filmowej dzieci i młodzieży, ze szczególnym nastawieniem na popularyzację klasyki kina, kina europejskiego i polskiego o wysokich walorach artystycznych, w tym organizowanie projekcji bajek i filmów dla dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze zduńskowolskich szkół oraz zapewnienie realizacji w roku szkolnym 2016/2017 co najmniej jednego programu edukacyjnego, g) zorganizowanie co najmniej jednego festiwalu filmowego, h) organizowanie innych wydarzeń kulturalnych, w tym w szczególności przeglądów filmowych, bloków tematycznych, jednorazowych bądź cyklicznych imprez filmowych o określonym charakterze, dostosowanym do wybranych grup widzów, imprez filmowych z okazji świąt (w tym co najmniej: Walentynek, Dnia Kobiet, Pierwszego Dnia Wiosny, Dnia Dziecka, Halloween, Mikołajek, Sylwestra, Kulturalnie dla mieszkańców Zduńskiej Woli), i) organizowanie pokazów filmowych z udziałem twórców - co najmniej dziesięć pokazów w trakcie obowiązywania umowy, j) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji promocyjnych działań kina i ich prowadzenie, w tym dostarczenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących bieżącego repertuaru w ilości: plakaty co najmniej 100 sztuk, ulotki 1000 sztuk w okresie miesięcznym. 2)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenie kina zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym uiszczanie należnych opłat na rzecz dystrybutorów i ZAIKS oraz ponoszenie kosztów opłat uiszczanych przez Zamawiającego na rzecz PIFS, b) zapewnienia personelu niezbędnego do obsługi seansów filmowych (w tym co najmniej dwóch operatorów kinowego sprzętu audio-video posiadających przeszkolenie na obsługę projektorów DCP, co najmniej dwóch kontrolerów biletów oraz kierownika kina), c)pokrywania kosztów ryczałtu miesięcznego za media (energia elektryczna, energia cieplna/klimatyzacja, woda, ścieki) w wysokością 1.500 zł netto, d)refundacji kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z tytułu zatrudnienia 1 pracownika w wysokości 2.500 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), e) przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ, f) pokrywania we własnym zakresie kosztów związanych z zakupem filtrów, lampy ksenonowej i innych niezbędnych materiałów w celu zapewnienia ciągłości projekcji filmowych, g) pokrywania kosztów przesyłki filmów/transportu pomiędzy Operatorem a dystrybutorem filmu, h) pokrywanie kosztów związanych z przeprowadzeniem raz w roku generalnego czyszczenia i prania tapicerek foteli w sali kinowej w wysokości 50 % ponoszonych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) udostępnienia Wykonawcy sali kinowej (315 miejsc) i pomieszczeń niezbędnych do obsługi kina wraz z wyposażeniem określonym w tabeli nr 1 w SIWZ, w terminach wynikających z uzgodnionego repertuaru oraz zaplanowanych wydarzeń kulturalnych, w czasie niezbędnym do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia projekcji i zaplanowanych wydarzeń, b) prowadzenia obsługi kasowej kina w oparciu o oprogramowanie kompleksowy system sprzedaży biletów i kontroli dostępu EuroBilet, c) przedstawiania Wykonawcy informacji o ilości sprzedanych biletów na poszczególne seanse filmowe i wydarzenia kulturalne oraz wysokości wpływów z tego tytułu, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą oraz po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, d) rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. e) udostępnienia sali kameralnej na 150 miejsc, znajdującej się w budynku Centrum Integracji RATUSZ w przypadku: - organizowania wydarzeń kulturalnych, określonych w ppkt 1) lit. h , - gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wywiązanie się Wykonawcy z zapisów ppkt lit. a) stanie się niemożliwe, f) Zamawiający może, udostępnić Wykonawcy salę, o której mowa w lit. e) niniejszego podpunktu również w innych sytuacjach na wniosek Wykonawcy. 4) Opłaty za bilety do kina, w tym bilety normalne i bilety ulgowe, obowiązywać będą w wysokości określonej przez Zamawiającego. Średnia cena biletów zostaje określona na kwotę 15,00 zł brutto. Na dzień zawarcia umowy obowiązują stawki opłat określone w tabeli nr 2 w SIWZ do niniejszej umowy. Zmiana powyższych stawek może zostać wprowadzona przez Zamawiającego z własnej inicjatywy lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony wysokością opłat na rzecz dystrybutorów, ZAIKS i PISF, których wysokość jest niezależna od Wykonawcy. Zmiana wysokości opłat za bilety nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy, przy czym o zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom do 26 roku życia za okazaniem ważnej legitymacji, emerytom i rencistom za okazaniem legitymacji, osobom niepełnosprawnym na podstawie okazania dokumentu (zaświadczenia, legitymacji) potwierdzającego niepełnosprawność. Opiekunowi osoby niepełnosprawnej nie przysługuje prawo do ulgi. Należności z tytułu opłat za bilety do kina stanowią dochód budżetu Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów 92.12.10.00 - Usługi dystrybucji filmów kinowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w siedzibie budynku ul. Plac Wolności 26, Zduńska Wola a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 68 9263 0000 0501 5555 2005 0001 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu Zamawiający uznaje 1 usługę polegającą na programowaniu i realizacji projekcji filmowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto i trwającej przynajmniej 8 miesięcy. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przedmiotowego przetargu do Biuletynu Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Ilość premier filmowych - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku: a) konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, rozwiązań w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń, rozwiązań wskazanych SIWZ lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy b) zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron lub leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: warunków organizacyjnych, zmian formalno - prawnych, i innych okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - w takiej sytuacji sposób realizacji umowy zostanie dostosowany do powyższych okoliczności, 2) zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku: a) zmniejszenia lub zwiększenia wielkości wpływów z opłat z tytułu sprzedaży biletów w stosunku do przewidywanej wielkości tych wpływów przyjętej na potrzeby porównania ofert, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji cenny jednostkowe brutto zostaną zmienione na wyliczone w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjny Miejskiego Domu Kultury, ul. Łaska 12, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 09:54, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Miejskiego Domu Kultury Miasta Zduńska Wola, Plac Wolności 26, 98 - 220 Zduńska Wola..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.