Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-14
Zduńska Wola: Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz
Numer ogłoszenia: 84249 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury , ul. Łaska 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232592, faks 043 8243535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Dom Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz znajdującym się w budynku Zduńskowolskiego Centrum Integracji RATUSZ przy Pl. Wolności 26 w Zduńskiej Woli, zwanym dalej kinem oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz: a) programowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym repertuaru kina i realizację projekcji filmowych zgodnie z uzgodnionym repertuarem, przy założeniu średnio 4 seansów dziennie przez 5 dni w tygodniu, b) zapewnienie kopii filmowych i materiałów audiowizualnych koniecznych do prowadzenia projekcji filmowych, c) uwzględnienie w repertuarze kina filmów polskich, d) zapewnienie w repertuarze kina co najmniej 3 premier filmowych miesięcznie, przy czym przez premierę filmową należy rozumieć film, zaprezentowany w kinie w ciągu 14 dni od daty premiery w Polsce, e) zorganizowanie co najmniej 10 projekcji przedpremierowych (przed datą premiery filmu w Polsce), f) prowadzenie edukacji filmowej dzieci i młodzieży, ze szczególnym nastawieniem na popularyzację klasyki kina, kina europejskiego i polskiego o wysokich walorach artystycznych, w tym organizowanie projekcji bajek i filmów dla dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze zduńskowolskich szkół oraz zapewnienie realizacji w roku szkolnym 2016/2017 co najmniej jednego programu edukacyjnego, g) zorganizowanie co najmniej jednego festiwalu filmowego, h) organizowanie innych wydarzeń kulturalnych, w tym w szczególności przeglądów filmowych, bloków tematycznych, jednorazowych bądź cyklicznych imprez filmowych o określonym charakterze, dostosowanym do wybranych grup widzów, imprez filmowych z okazji świąt (w tym co najmniej: Walentynek, Dnia Kobiet, Pierwszego Dnia Wiosny, Dnia Dziecka, Halloween, Mikołajek, Sylwestra, Kulturalnie dla mieszkańców Zduńskiej Woli), i) organizowanie pokazów filmowych z udziałem twórców - co najmniej dziesięć pokazów w trakcie obowiązywania umowy, j) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji promocyjnych działań kina i ich prowadzenie, w tym dostarczenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących bieżącego repertuaru w ilości: plakaty co najmniej 100 sztuk, ulotki 1000 sztuk w okresie miesięcznym. 2)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenie kina zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym uiszczanie należnych opłat na rzecz dystrybutorów i ZAIKS oraz ponoszenie kosztów opłat uiszczanych przez Zamawiającego na rzecz PIFS, b) zapewnienia personelu niezbędnego do obsługi seansów filmowych (w tym co najmniej dwóch operatorów kinowego sprzętu audio-video posiadających przeszkolenie na obsługę projektorów DCP, co najmniej dwóch kontrolerów biletów oraz kierownika kina), c)pokrywania kosztów ryczałtu miesięcznego za media (energia elektryczna, energia cieplna/klimatyzacja, woda, ścieki) w wysokością 1.500 zł netto, d)refundacji kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z tytułu zatrudnienia 1 pracownika w wysokości 2.500 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), e) przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ, f) pokrywania we własnym zakresie kosztów związanych z zakupem filtrów, lampy ksenonowej i innych niezbędnych materiałów w celu zapewnienia ciągłości projekcji filmowych, g) pokrywania kosztów przesyłki filmów/transportu pomiędzy Operatorem a dystrybutorem filmu, h) pokrywanie kosztów związanych z przeprowadzeniem raz w roku generalnego czyszczenia i prania tapicerek foteli w sali kinowej w wysokości 50 % ponoszonych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) udostępnienia Wykonawcy sali kinowej (315 miejsc) i pomieszczeń niezbędnych do obsługi kina wraz z wyposażeniem określonym w tabeli nr 1 w SIWZ, w terminach wynikających z uzgodnionego repertuaru oraz zaplanowanych wydarzeń kulturalnych, w czasie niezbędnym do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia projekcji i zaplanowanych wydarzeń, b) prowadzenia obsługi kasowej kina w oparciu o oprogramowanie kompleksowy system sprzedaży biletów i kontroli dostępu EuroBilet, c) przedstawiania Wykonawcy informacji o ilości sprzedanych biletów na poszczególne seanse filmowe i wydarzenia kulturalne oraz wysokości wpływów z tego tytułu, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą oraz po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, d) rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. e) udostępnienia sali kameralnej na 150 miejsc, znajdującej się w budynku Centrum Integracji RATUSZ w przypadku: - organizowania wydarzeń kulturalnych, określonych w ppkt 1) lit. h , - gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wywiązanie się Wykonawcy z zapisów ppkt lit. a) stanie się niemożliwe, f) Zamawiający może, udostępnić Wykonawcy salę, o której mowa w lit. e) niniejszego podpunktu również w innych sytuacjach na wniosek Wykonawcy. 4) Opłaty za bilety do kina, w tym bilety normalne i bilety ulgowe, obowiązywać będą w wysokości określonej przez Zamawiającego. Średnia cena biletów zostaje określona na kwotę 15,00 zł brutto. Na dzień zawarcia umowy obowiązują stawki opłat określone w tabeli nr 2 w SIWZ do niniejszej umowy. Zmiana powyższych stawek może zostać wprowadzona przez Zamawiającego z własnej inicjatywy lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony wysokością opłat na rzecz dystrybutorów, ZAIKS i PISF, których wysokość jest niezależna od Wykonawcy. Zmiana wysokości opłat za bilety nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy, przy czym o zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom do 26 roku życia za okazaniem ważnej legitymacji, emerytom i rencistom za okazaniem legitymacji, osobom niepełnosprawnym na podstawie okazania dokumentu (zaświadczenia, legitymacji) potwierdzającego niepełnosprawność. Opiekunowi osoby niepełnosprawnej nie przysługuje prawo do ulgi. Należności z tytułu opłat za bilety do kina stanowią dochód budżetu Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów 92.12.10.00 - Usługi dystrybucji filmów kinowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w siedzibie budynku ul. Plac Wolności 26, Zduńska Wola a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 68 9263 0000 0501 5555 2005 0001 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu Zamawiający uznaje 1 usługę polegającą na programowaniu i realizacji projekcji filmowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto i trwającej przynajmniej 8 miesięcy. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przedmiotowego przetargu do Biuletynu Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Ilość premier filmowych - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku: a) konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, rozwiązań w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń, rozwiązań wskazanych SIWZ lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy b) zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron lub leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: warunków organizacyjnych, zmian formalno - prawnych, i innych okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - w takiej sytuacji sposób realizacji umowy zostanie dostosowany do powyższych okoliczności, 2) zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku: a) zmniejszenia lub zwiększenia wielkości wpływów z opłat z tytułu sprzedaży biletów w stosunku do przewidywanej wielkości tych wpływów przyjętej na potrzeby porównania ofert, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji cenny jednostkowe brutto zostaną zmienione na wyliczone w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjny Miejskiego Domu Kultury, ul. Łaska 12, 98-220 Zduńska Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 09:54, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Miejskiego Domu Kultury Miasta Zduńska Wola, Plac Wolności 26, 98 - 220 Zduńska Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Zakup fortepianów i pianin dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
- Asysta techniczna i usługa serwisowa oraz usługi wsparcia dla oprogramowania Micomp
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.