eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWymiana 13 okien w budynku Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Grudziądz: Wymiana 13 okien w budynku Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19
Numer ogłoszenia: 84259 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury Teatr, ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4624223, fax 056 4623477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana 13 okien w budynku Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku Centrum Kultury Teatr ul. Focha 19 w Grudziądzu Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku teatru polegać będzie na: 1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 13szt, 2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm, 3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym. Przed zamówieniem stolarki okiennej należy bezwzględnie zdjąć wymiary z natury, 4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych, 5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych, 6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach, 7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży. Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów: 1.Okna dwurzędowe, dwudzielne, 2.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami), 3.Rodzaj materiału: drewno klejone, 4.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie, 5.Kolor: 13szt okien - biały, 6.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg. schematu z opcją rozszczelnienia, 7.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze brązu, 8.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych, 9.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2, 10.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo, 11.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym. 12.Wygląd architektoniczny montowanych okien musi być identyczny jak okna nowomontowane w poprzednich etapach (parter hole boczne i pomieszczenia biurowe parter i I piętro). 13.Produkcja okien musi być zgodna z certyfikatem ISO 9001: 2000 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 6 - ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3.Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wybrania ich oferty Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi obejmować roboty budowlane. 6.Złożona oferta musi być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru robót, rysunku i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie lub realizację w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 podobnych zamówień, za które przyjmuje się roboty budowlane polegającą na wymianie jednorazowo co najmniej 10 okien. W załączeniu przedstawiając referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 8.Wykonawca wyznaczy kierownika budowy, który musi wykazać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Producent okien musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000. 10.Wykonawca, w czasie realizacji zadania, musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona metodą spełnia/niespełna, na podstawie analizy złożonych dokumentów, przez sprawdzenie ich kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Wymagane jest spełnienie wszystkich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy wraz z opisem oferowanych okien, potwierdzającym spełnienie wymagań Zamawiającego, szczególnie zawartych w punkcie II. SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej okument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub mieszka potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Podpisane oświadczenie spełnienia warunków opisanych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków opisanych w projekcie umowy. 6.Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 podobnych zadań, za które przyjmuje się roboty budowlane polegającą na wymianie jednorazowo co najmniej 10 okien. 7.Referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8.Nazwisko osoby, która będzie kierowała wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia o jej uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Certyfikat ISO 9001:2000 producenta okien. 10.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, poza dokumentami wymienionymi w pkt 3, 4, które to dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.grudziadz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Teatr, 86-300 Grudziądz, ul. Focha 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, ul. Focha 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.