To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84333 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Dębica: ŚRODKI CZYSTOŚCI I ŚCIERKI Z MIKROFIBRY W PAKIETACH I - II DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ ORAZ ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH W PAKIECIE III DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53908 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny
85164350300000, ul.
ul. Krakowska
91,
39-200
Dębica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
146808224, faks
146808224, e-mail
zoz.zam.publiczne@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚRODKI CZYSTOŚCI I ŚCIERKI Z MIKROFIBRY W PAKIETACH I - II DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ ORAZ ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH W PAKIECIE III DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-PN-11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET I - ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ 1. Mydło w płynie antybakteryjne-Przeznaczone ma być do częstego mycia rąk, do wszystkich rodzajów skóry. Ma zawierać łagodne dla skóry środki myjące, a dodatki np. (łagodna betaina) i aktywne składniki mają pielęgnować skórę i chronić ją przed wysuszeniem. Mydło ma pozostawiać na skórze miłe wrażenie nawilżenia. Ma być mydłem delikatnym, o korzystnym dla skóry pH 5.5-6,5. zapachu np.(Owocowy). W swoim składzie ma zawierać Kopolimer styrenowo-akrylowy 0,3 -0,5%, .opakowanie max. 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 600 l 2. Płyn do naczyń-Ma zawierać glicerynę, ma być skuteczny, o odpowiedniej gęstości , ma zawierać składniki łagodne dla skóry rąk. Przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, szkła, sztućców, pojemników plastikowych, sprzętu i urządzeń kuchennych. Skutecznie ma usuwać tłuszcz z mytych powierzchni, oraz pozostawiać ją bez smug i zacieków. O przyjemnym zapachu np.,( zielonej soczystej cytryny ,)ma zapewnić komfort mycia, a gliceryna zawarta w preparacie ma sprawiać, że w czasie mycia nie występuje efekt wysuszania skóry dłoni. W składzie ma zawierać glicerynę 0,5-1,0%, Alkilobenzenosulfonian sodu 2,0-3,0%, Siarczan laurylo-sodowy oksyetylenowany 2 molami EO 3,0-4,0% opakowanie max. 5l Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 000 l 3. Ścierka podłogowa wiskozowa. Ścierka podłogowa wykonana z wiskozy w kolorze pomarańczowym, z możliwością prania w min 60°C i dezynfekcji, wysoko chłonna, nie pozostawiająca włókien, wymiary ok. 60 cm x 80 cm +,- 5 cm /na długości i szerokości / - 750 szt. 4. Płyn uniwersalny do podłogi - Wydajny z aktywną sodą do mycia wszelkiego rodzaju wodoodpornych powierzchni. Do czyszczenia podłóg z PCV, linoleum, lastrico, terakoty, marmuru, jak również mycia powierzchni laminowanych, lakierowanych, wymalowań olejnych, płytek ceramicznych, kafli, tworzyw sztucznych itp. Nie pozostawiający na mytych powierzchniach smug i zacieków, szybko wysychający. O przyjemnym, intensywnym kwiatowym zapachu. Środek powinien zawierać: węglan sodu 0,5-1,5%, alkohol etylowy skażony 1,0-2,0%. PH 8,0 - 9,5.wymagane opakowanie 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 1 500 l 5. Środek do neutralizacji zapachów- Preparat w formie koncentratu do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów z kratek ściekowych, zsypów, prosektoriów, szatni a w szczególności uryny (moczu ludzkiego oraz zwierzęcego). Do stosowania zarówno w formie gotowej do spryskiwania jak i do rozcieńczania z wodą jako środek myjący wszelkie powierzchnie. Posiadający przyjemny morski zapach. Zawierający w swoim składzie kwasy organiczne między innymi kwas mlekowy , PH3 koncentratu. Środek można zastosować jako dodatek do innych preparatów do bieżącego mycia . Stężenie robocze 0,5% - 5% wymagane opakowanie 10L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 200 l 6. Profesjonalny środek do mycia sanitariatów , kabin natryskowych, fug, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej (chromowanej) , armatury ceramicznej, elementy ze stali nierdzewnej, metale szlachetne i kolorowe( mosiądz, miedź, złoto, srebro) oraz elementy plastikowe . Rozpuszczający wszelkie osady z wody, kamienia, mydeł i rdzy . Nie powoduje zacieków i smug i jest delikatny dla czyszczonych materiałów. Zawierający w swoim składzie kwasy kosmetyczne, Alkohole etoksylowane C9-11 <2%, posiadający przyjemny owocowy zapach. Produkt gotowy do użycia. PH 3. Opakowanie 5l. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l PAKIET II - ŚCIERKI Z MIKROFIBRY DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ Ścierki z mikrofibry- produkt do profesjonalnego stosowania. Ścierki z mikrowłókien ( mikrofibra) mają być do wielokrotnego stosowania i prania, produkt w technilogii HI-TECH. Wymiary 32cm x 32cm. Grubość 3,5mm +/-20% i wodochłonne. Przeznaczone do prania w temp. 60oC. Kolor: - czerwony - 1000 szt. - żółty - 1200 szt. - niebieski - 1200 szt. - zielony - 500 szt. PAKIET III - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA 1. Żel czyszczący do sanitariatów / WC/ - produkt do profesjonalnego stosowania -Opakowanie o pojemności max 1l.Posiadający właściwości czyszczące, łatwo usuwający zabrudzenia, zapewniający utrzymanie optymalnej higieny usuwający kamień tworzący się z wody i moczu. Przy codziennym stosowaniu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pozostawiający świeży zapach i wysoki połysk. Konsystencja preparatu powinna zapewnić pozostanie preparatu na powierzchni sanitariatu. Ulegający biodegradacji. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l 2. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania Opakowanie o pojemności max 0.5kg Skuteczne usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysujący powierzchni, pozostawiający świeży i przyjemny zapach, nadający połysk. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 500 kg 3. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania, opakowanie o pojemności max 0,5 l Skutecznie usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysując powierzchni, nadający połysk, pozostawiający świeży i przyjemny zapach. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 1 200 l 4. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10 L) Produkt do profesjonalnego mycia w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych, dozowany wyłacznie przez systemy dozujące, które gwarantują stałe dozowanie samoczynnie w zaprogramowanym stężeniu przez producenta zmywarek. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 800 l 5. Preparat nabłyszczający do zmywarek przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10L) - produkt nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych wyposażonych w urządzenia dozujące nadający idealny połysk Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 250 l 6. Profesjonalny środek do gruntownego mycia powierzchni w gastronomii - (opak. 10 L) - skoncentrowany produkt do mycia powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością tj. stołów, posadzek, ścian w kuchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia organiczne jak: tłuszcz, białko, oleje. Nie niszczący powierzchni chromowanych, niklowanych stalowych i z tworzyw sztucznych. Odporny na alkalia. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 60 l 7. Preparat do czyszczenia i odłuszczania powierzchni przypalonych(op1L) (gotowy preparat do usuwania tłustych zapieczonych zabrudzeń z różnego rodzaju powierzchni w gastronomi. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 10 l 8. Sól ochronna do zmywarek -typu Somat lub równoważna poj. max 1,5 kg Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 300 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33711000-7
Dodatkowe kody CPV:
39500000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14112.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14112.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ŚCIERKI Z MIKROFIBRY DLA DZIAŁU HIGENY SZPITALNEJ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3510.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3510.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Pakiecie III zostało unieważnione na podstawie art 93 ust. 1 pkt 1 uPzp., gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj.: PAKIET III = 2 oferty, które zostały odrzucone.(art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.