Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Stalowa Wola: Usługa organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w zakresie: Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5 m 3 kl. III z rozszerzeniem
o ładowarkę jednonaczyniową Ł-34
Numer ogłoszenia: 84348 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w zakresie: Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5 m 3 kl. III z rozszerzeniem o ładowarkę jednonaczyniową Ł-34.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli w zakresie: Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5 m3 kl. III z rozszerzeniem o ładowarkę jednonaczyniową Ł-34. Uczestnikami szkolenia będą osoby nie posiadające stażu pracy przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej powyższych maszyn, posiadające zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku operatora w/w maszyn.a)Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu i uzyskania uprawnień państwowych w zakresie obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263) zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia. b)Instytucja szkoleniowa powinna posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP.c)Miejsce realizacji szkolenia: Stalowa Wola lub inna miejscowość do której ze Stalowej Woli jest dogodny dojazd, a łączny czas dojazdu na szkolenie w obie strony ze Stalowej Woli i czas pobytu na zajęciach nie przekracza 12 godzin.W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. d)Szkolenie powinno być realizowane przez podmiot posiadający:- warunki lokalowe do prowadzenia wykładów,- park maszynowy wraz z placem manewrowym,- kadrę wykładowców, - warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263), których spełnienie zostało potwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.e)Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263). Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym.f)Liczba godzin szkolenia: powinna być podana w godzinach zegarowych i stanowić sumę: liczby godzin zajęć edukacyjnych, liczby godzin przeznaczonych na przerwy oraz liczby godzin przeznaczonych na egzamin wewnętrzny/państwowy.Do liczby godzin dydaktycznych szkolenia ogółem nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzamin(y).g)Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowychw tygodniu. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, z uwzględnieniem warunku określonego w Rozdziale 2 pkt 2 lit c. W harmonogramie szkolenia należy wykazać przerwy w wymiarze uzasadnionym. h)Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zgodnie z aktualnym stanem prawnym). Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, co najmniej 60-kartkowy zeszyt bądź notatnik oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych. Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy.Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób.Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. i)Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia. W trakcie odbywania zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi oraz wymaganiami sanitarnymi. Na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie.j)Ubezpieczenie:-Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć skierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób uprawnionych do ubezpieczenia,-W przypadku, kiedy uczestnik szkolenia podejmie zatrudnienie, inną prace zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie, wówczas Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem od dnia uzyskania informacji od Zamawiającego.k)W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt przeprowadzenia egzaminu państwowego oraz wszystkie pozycje zawarte w preliminarzu, w tym koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność i koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia .l)Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu państwowego Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia świadectwo oraz książkę operatora maszyn zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.0.2.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.ł) Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. m)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, ciastek, napojów. Koszt poczęstunku stanowi element ceny szkolenia.n)Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedłoży:a)dokument wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzający spełnienie wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001 r., Nr 118 poz.1263), b)oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa szkolenia grupowe (dla minimum 10 osób) o kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia lub szkolenie operatora ładowarki jednonaczyniowej do 2,5m3 kl.III / bądź wyższej/ lub operatora ładowarki jednonaczyniowej Ł-34, z podaniem odbiorcy, kierunku szkolenia, wartości, daty i miejsca wykonania i przedłoży dokumenty np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wystawiającego dokument.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,jeżeli:przedłoży wykaz niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu, maszyn do robót ziemnych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży pisemne oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzający spełnienie wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz.1263)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, akredytacji kuratora oświaty na kierunek zgodny z temat.szkolenia lub innego cert. równorzędnego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Wzorem umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ i zaakceptować jej postanowienia.2.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1)zmiany wskazanego do zajęć praktycznych sprzętu, innych pomocy dydaktycznych, zmieniony sprzęt, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. 2)zmiany wskazanego w ofercie prowadzącego zajęcia tylko na inną osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. 3)zmiany lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko na lokal w tej samej miejscowości o standardach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie. 4)zmiany wskazanego w ofercie miejsca realizacji zajęć praktycznych na inne gwarantujące realizację programu. 5)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.6)zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy. 7)zmiany dotyczące przedłożonego w ofercie harmonogramu szkolenia. Wykonawca.3.Zmiany o których mowa w rozdziale 18 pkt 2. ust. 1) - 4) i 7) następują za zgodą zamawiającego i są możliwe tylko w zaistnieniu okoliczności, na które nie miał wpływu Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstalowawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, pokój nr 29, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Parcy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, sekretariat (pokój nr 36) , I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.