eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla remontu pomieszczeń szpitalnych, z przeznaczeniem na oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Włodawa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla remontu pomieszczeń szpitalnych, z przeznaczeniem na oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących
Numer ogłoszenia: 84356 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu , 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5913286, faks 082 5913324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla remontu pomieszczeń szpitalnych, z przeznaczeniem na oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przebudowy pomieszczeń szpitala w celu dostosowania ich dla potrzeb oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących. Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy zlokalizowane są w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 2.Projekt przewiduje przebudowę istniejących pomieszczeń w zakresie: 1) Budowlanym - przebudowa schodów wejściowych wraz z wykonaniem podnośnika dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla łóżek, wykonanie nowych drzwi wejściowych. Wyburzenia ścianek działowych i wydzielenie nowych pomieszczeń, wykucia związane z poszerzeniem oraz wykonaniem nowych otworów drzwiowych wewnątrz budynku, wyrównanie poziomu posadzki na oddziale z poziomem przyległego korytarza przy wejściu dla personelu, wykonanie nowych okładzin podłogowych na komunikacji i salach chorych (ceramiczne i antystatyczne), wykonanie sufitu podwieszanego, wykończenie ścian, 2) Instalacji sanitarnych - rozbiórka istniejących podejść kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonanie nowych do nowoprojektowanych punktów, montaż nowej armatury, wymiana grzejników c.o., 3) Instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie nowej wentylacji nawiewno wywiewnej, 4) Instalacji elektroenergetycznej - wymiana przewodów, nowe podejścia, dostosowanie instalacji do obowiązujących norm, 5) Instalacji audiowizualna - wykonanie instalacji audiowizualnej w celu umożliwienia kontaktu chorego z odwiedzającym. 3.Szacowana wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót remontowych objętych nadzorem inwestorskim, wyniesie około 567 000,00 zł netto, przy czym Zamawiający zastrzega, że dokładna wartość w/w robót będzie znana po rozstrzygnięciu przetargu na ich wykonanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i co najmniej 2 -letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w specjalności budowlanej zgodnie z art.8 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579). oraz inne uprawnienia określone Prawem budowlanym wymagane do prowadzenia nadzoru w specjalnościach w zakresie instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektroenergetycznej i instalacji audiowizualnej, 3) są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo Budowlane, 4) wykażą się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla co najmniej 4 robót remontowo- budowlanych w zakresie porównywalnym do usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym wykonywaniem samodzielnej funkcji technicznej - Inspektor Nadzoru - dla 2 robót remontowo-budowlanych wykonywanych w budynkach bezpośrednio wpisanych do rejestru zabytków lub w budynkach usytuowanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Oświadczenia : 1) oświadczenie że, Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat do Urzędu Skarbowego oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych odpowiednich do rodzaju nadzorowanych robót i dokumentami potwierdzającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Dokument potwierdzające kwalifikacje na wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, zgodnie z art.8 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579). 5. Wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/25.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, 22-200 Włodawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, 22-200 Włodawa - Administracja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.