eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszUsugi polelegające na wykonaniu prac geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Olkusz: Usugi polelegające na wykonaniu prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 8437 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usugi polelegające na wykonaniu prac geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Część A 1) wstępny projekt podziału a) pierwszej działki, - 15 działek b) następnej działki, - 25 działek 2) podział: a) pierwszej działki, - 29 działek b) następnej działki, - 45 działek c) sporządzenie mapy syt. wys. z naniesionymi skupiskami zieleni (drzewa), szczegółowym ukształtowaniem terenu, również w wersji cyfrowej (działki nr, nr 599/36, 598, 597, 596/2 położone w Olkuszu-Pomorzanach), z objęciem ul. Spółdzielczej, ul. Głowackiego oraz ul. Długiej, w skali: 1: 500. Część B 1) wznowienie znaków granicznych: a) do 4 pkt działki głównej, - 15 działek b) następne pkt działki głównej - 52 pkt 2) rozgraniczenie: a) do 4 pkt działki głównej, - 1 działka b) następne pkt działki głównej. - 1 pkt 3) wrysowanie istniejącego szlaku drogowego przebiegającego po działkach - 1 przypadek wraz z ich przyjęciem przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Olkuszu, ul. Adama Mickiewicza 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi Prawa zamówień publicznych a w szczególności art. 22 i 24 ustawy. Ponadto Wykonawcy muszą spełnić warunki dodatkowe, tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: I. Wykonawca musi posiadać uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie: a)Geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie : 1.Geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2.Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 4. Informację o zatrudnieniu i kwalifikacjach technicznych pracowników. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do właściwych organów tj. Urzędu Skarbowego i ZUS informujące, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wg wzoru stanowiącego. 7. Oświadczenie z art. 24 ust.2 ustawy - Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 08:00, miejsce: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podziały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wstępny projekt podziału a) pierwszej działki, - 15 działek b) następnej działki, - 25 działek 2) podział: a) pierwszej działki, - 29 działek b) następnej działki, - 45 działek c) sporządzenie mapy syt. wys. z naniesionymi skupiskami zieleni (drzewa), szczegółowym ukształtowaniem terenu, również w wersji cyfrowej (działki nr, nr 599/36, 598, 597, 596/2 położone w Olkuszu-Pomorzanach), z objęciem ul. Spółdzielczej, ul. Głowackiego oraz ul. Długiej, w skali: 1: 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienia znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B 1) wznowienie znaków granicznych: a) do 4 pkt działki głównej, - 15 działek b) następne pkt działki głównej, - 52 pkt 2) rozgraniczenie: a) do 4 pkt działki głównej, - 1 działka b) następne pkt działki głównej. - 1 pkt 3) wrysowanie istniejącego szlaku drogowego przebiegającego po działkach - 1 przypadek wraz z ich przyjęciem przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Olkuszu, ul. Adama Mickiewicza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.