Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-21
Łomża: ZAKUP I DOSTAWA
ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ŚRODKÓW MYJĄCYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DO MYJNI MECHANICZNYCH
Numer ogłoszenia: 8437 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ŚRODKÓW MYJĄCYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DO MYJNI MECHANICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków myjących i dezynfekcyjnych do myjni mechanicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o wymaganiach wg załącznika nr 1 do SIWZ . Ilość pakietów - 13..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych) - dotyczy pakietów: pakiet 3 poz. 2, pakiet 5, pakiet 6, pakiet 7, pakiet 11. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych na łączną kwotę brutto minimum w: Pakiecie 1 -20.700,00 zł; Pakiecie 2 - 4.200,00 zł; Pakiecie 3 - 58.800,00 zł; Pakiecie 4 - 700,00 zł; Pakiecie 5 - 3.400,00 zł; Pakiecie 6 - 13.500,00 zł; Pakiecie 7 - 4.800,00 zł; Pakiecie 8 - 4.800,00 zł; Pakiecie 9 - 2.100,00 zł; Pakiecie 10 - 700,00 zł; Pakiecie 11 - 17.000,00 zł; Pakiecie 12 - 18.000,00 zł; Pakiecie 13 - 2.500,00 zł; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie dostaw należy wskazać co najmniej 2 dostawy środków dezynfekcyjnych na łączną kwotę brutto minimum w: Pakiecie 1 -20.700,00 zł; Pakiecie 2 - 4.200,00 zł; Pakiecie 3 - 58.800,00 zł; Pakiecie 4 - 700,00 zł; Pakiecie 5 - 3.400,00 zł; Pakiecie 6 - 13.500,00 zł; Pakiecie 7 - 4.800,00 zł; Pakiecie 8 - 4.800,00 zł; Pakiecie 9 - 2.100,00 zł; Pakiecie 10 - 700,00 zł; Pakiecie 11 - 17.000,00 zł; Pakiecie 12 - 18.000,00 zł; Pakiecie 13 - 2.500,00 zł; Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
1. Załączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) albo dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu medycznego Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub powiadomienia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) - dotyczy Pakietu 1, Pakietu 9, Pakietu 12. 2. Załączyć do oferty deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty. 3. Załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z ustawami: z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych - dla wyrobów biobójczych; z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, z późn. zm.) - dla produktów leczniczych; z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. poz. 473, z późn. zm) - dla kosmetyków; z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 z dnia 14 lutego 2001 r. z późn. zm) - dla substancji lub preparatów, na co posiadać będzie przez czas trwania umowy wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu. 4. Załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment preparatów do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi i powierzchni zgodny jest z wymaganiami Zamawiającego w zakresie stosowania w obszarze medycznym i został przebadany na organizmach testowych w zakresie działania: B, Tbc, V, F, S według Norm Europejskich lub/i Norm Polskich (normy co najmniej fazy II) lub inne alternatywne dokumenty potwierdzające wymaganą w SIWZ skuteczność bójczą środków dezynfekcyjnych popartą badaniami wykonanymi w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak DGHM, VAH, RKI, AFNOR, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH. Wymagane dokumenty na żądanie Zamawiającego zostaną przedłożone do wglądu. 5. Załączyć do oferty instrukcje użycia oraz karty Charakterystyki Substancji Chemicznej lub Niebezpiecznej oferowanych produktów, w języku polskim wydane przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich pakietów. 6. Załączyć do oferty dla preparatów do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych - charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy pakietów: pakiet 3 poz. 2, pakiet 5, pakiet 6, pakiet 7, pakiet 11. 7. Załączyć do oferty raporty badań potwierdzające działanie biobójcze w wymaganym zakresie - dotyczy wszystkich pakietów (z zaznaczeniem którego pakietu dotyczy). 8. Załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, iż oferowany preparat do narzędzi został przebadany na organizmach testowych w zakresie działania: B, Tbc, V, F, S według Norm Europejskich lub/i Norm Polskich (normy co najmniej fazy II) - dotyczy Pakietu 1. Uwaga: Wszystkie załączone do oferty dokumenty Wykonawcy winni oznaczyć, którego pakietu dotyczy. 9.Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. nr pakietu i pozycji której dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw - dotyczy: Pakietu 3 pozycja 1 - 2 op. 0,5 l *; Pakietu 3 pozycja 2 - 2 op. 0,5 l *; Pakietu 3 pozycja 3 - 1 szt. *- jedno opakowanie, szt. próbki zostanie przeznaczone do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a drugie opakowanie próbki zostanie wykorzystane (zużyte) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączyć do oferty wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 6, 7*. * jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin dostawy - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny; b) zmiany towaru na inny pod inną nazwą spełniający wszystkie parametry towaru zamówionego o ile dotychczasowy przestał być wytwarzany; c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku; d) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; e) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; f) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego; g) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia, h) Kupujący zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości w trakcie trwania umowy do 20 % zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Hotel Pielęgniarek - I piętro, Al. Piłsudskiego 11a, 18 - 404 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt. 1.2. SIWZ tj. posiadania wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V pkt. 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres dostaw wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i ciała .2. Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji skóry rąk. 3.Dozowniki łokciowe typu Dermados (kompatybilne z istniejącym systemem w szpitalu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i sprzętów wolnych od zanieczyszczeń organicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do odkażania ran chirurgicznych, ran przewlekłych, odkażania błon śluzowych, antyseptyka w ginekologii,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do odkażania błon śluzowych, antyseptyka w ginekologii, urologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi (głowice USG).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trójenzymatyczny preparat w postaci aktywnej pianki przeznaczony do nawilżania zanieczyszczonych narzędzi i wyrobów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek oparty na alkoholu, o przedłużonym działaniu, bez zawartości jodu, przeznaczony do odkażania skóry przed iniekcjami dożylnymi, domięśniowymi, śródskórnymi i podskórnymi, pobieraniem krwi, szczepieniami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji oraz pielęgnacji narzędzi i sprzętu ze stali kwasoodpornej i aluminium..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek dezynfekcyjny do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów elastycznych w myjniach automatycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Łomży - II postępowanie
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- Dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.