Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-10
Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Numer ogłoszenia: 84383 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej: (CZĘŚĆ nr 1: Wymiana stolarki okiennej drewnianej - Przedszkole nr 26 ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 2: Wymiana stolarki okiennej drewnianej - I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. Listopadowa 70 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 3: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV - Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 4: Wymiana stolarki okiennej PCV - Zespół Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 5: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej - Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 6: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej - Przedszkole nr 40 ul. Komorowicka 338 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 7: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych - Szkoła Podstawowa nr 28 ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ nr 1 i 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami, w szczególności kierownikiem robót posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz.U. nr 165 poz. 987); Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu CZĘŚĆ nr 3,4,5,6,7 Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonimicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp. 2. Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta zał. nr 1.1 do 1.7 siwz) o: - związaniu ofertą przez okres 30 dni; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (zał. nr 5.1 do 5.7 siwz); - wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro pok. nr 13 (koszt w wersji papierowej - 15 zł brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (I piętro, pok. nr 11).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej (6 szt. w tym: 2 szt. w sali maluchów, 1 szt. w pokoju nauczycielskim, 1 szt. w pokoju dyrektora, 2 szt. w pom. łazienek) obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawę i montaż stolarki okiennej drewnianej (zgodnie z opinią konserwatorską, w identycznym charakterze co istniejące: drewniane, w kolorze białym przy zachowaniu gabarytów, proporcji, profili odwzorowanych z istniejącej stolarki z utrzymaniem istniejących podziałów, skrzydła bierne otwierane, skrzydła czynne dolne RU; poziome ślemię o szerokości ok. 104mm, szprosy wew. ok. 26mm) - wykonanie obróbek blacharskich; - dostawę i montaż parapetów; - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika przy ul. Listopadowej 70 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika przy ul. Listopadowej 70 w Bielsku-Białej (14 szt. w części zachodniej budynku, w tym: 6 szt. na korytarzu na parterze (kolejne od klatki schodowej), 6 szt. na korytarzu na I piętrze (kolejne od klatki schodowej), 2 szt. na korytarzu na II piętrze (kolejne od klatki schodowej) obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze (rozbiórkowe); - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z drewna sosnowego litego - wilgotność drewna 12-16%. Zewnętrzne skrzydło z termoizolacyjnym pakietem szybowym (szyby zespolone) o grubości 24-42 mm, współczynniku U=1,0 i mniej, uszczelka obwiedniowa wrębowa i przylgowa profilowana, nawietrzaki higrosterowane (tego samego typu co zastosowane w oknach już wymienionych). Zabezpieczenie drewna akrylowymi, wodorozcieńczalnymi, paroprzepuszczalnymi farbami - 4 warstwowa powłoka - gruntowanie, podkład, 2 x farba nawierzchniowa, kolor lazur /sprawdzić na budowie/. Obwiedniowe okucia WK 0 /1 zaczep o podwyższonej odporności na włamanie oraz podnośnik skrzydła z najazdem (okna winny być dokładnie odwzorowane w zakresie elementów ozdobnych i kolorystyki do obecnej stolarki przy zachowaniu wielkości i kształtu istniejących otworów okiennych); - dostawę i montaż parapetów drewnianych odwzorowanych na istniejących; - obróbki blacharskie - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej; - roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie); - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej (30 szt. w sali 518, 523, 527, 619, 601, 611, 701, 610, 301, 304, 305, 217, 216, 219, 220, sekretariacie, gabinecie dyrektora, biurze administracji, pomieszczeniu 401a i 401b ), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie obróbek blacharskich,); - dostawę i montaż stolarki okiennej PCV (okna PCV w systemie profili pięciokomorowych Ideal 4000w kolorze białym , współczynniku przenikania ciepła U=1,1 i wmontowanym nawiewniku ciśnieniowym w każdym oknie) - roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, montowanie parapetów, podokienników), - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej PCV w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej (115 szt. okien i 1 szt. drzwi aluminiowych, w tym: w segmencie wschodnim: 2 szt. - w siłowni, 1 szt. - na korytarzu na ścianie szczytowej I p. od ul. Krasińskiego, 7 szt. - w bufecie na poziomie przyziemia, 1 szt. - na klatce schodowej od strony boiska na poziomie okien parteru, 1 szt. drzwi aluminiowych w pom. wychowania fizycznego od strony boiska; w segmencie zachodnim: 1 szt. - na korytarzu na ścianie szczytowej na I p. od ul. Krasińskiego, 1 szt. - w sekretariacie (pom. 27), 2 szt. - w szatni przy stacji trafo, 2 szt. - w wc w przyziemiu od stacji trafo, 1 szt. w pom. sprzątaczek, 1 szt. - na klatce schodowej na poziomie Ip. od strony boiska, 3 szt. - w pom. nr 4, 2 szt. - w pom. nr 04, 2 szt. - w pom. nr 05, 3 szt. - w magazynie biblioteki, 1 szt. - w korytarzu przyziemia na ścianie szczytowej, 4 szt. - w czytelni, 3 szt. - w bibliotece, 3 szt. - w pom. nr 09, 3 szt. - w bufecie od strony ul. Sienkiewicza; w segmencie głównym:1 szt. - na portierni, 2 szt. - na klatce schodowej od strony boiska na poziomie okien parteru, 6 szt. - w korytarzu Ip. po stronie wschodniej od boiska, 5 szt. - w korytarzu na parterze po stronie wschodniej od boiska, 6 szt. - w warsztacie rzemieślników, 3 szt. - na półpiętrze pomiędzy parterem a Ip. na klatce schodowej od strony boiska, 22 szt. - okna piwniczne od ul. Słowackiego (100% wymiany okien) oraz 27 szt. okien łukowych w pomieszczeniach Przedszkola nr 12 mającego siedzibę w budynku ZSEEiM (100% wymiany okien)), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obróbek blacharskich,); - dostawę i montaż stolarki okiennej PCV (zgodnie z danymi materiałowymi na szkicu stolarki) - roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, montowanie parapetów, podokienników), - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Szkoły Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Szkoły Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej (na parterze: drzwi pełne - 3 szt. 90cm + 1 szt. 80cm oraz drzwi przeszklone górą - 9 szt. 80cm), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic, rozebranie posadzek z deszczułek); - dostawa i montaż drzwi drewnianych; - dostawa i montaż progów drewnianych; - lakierowanie stolarki drzwiowej; - uzupełnienie posadzek z deszczułek; - lakierowanie posadzek; - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - uzupełnienie posadzek w progach z płytek gres - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej w budynku Przedszkola nr 40 przy ul. Komorowickiej 338 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej w budynku Przedszkola nr 40 przy ul. Komorowickiej 338 w Bielsku-Białej (zewnętrzne pełne 1szt. w pom. gospodarczym i wewnętrzne półpełne 1 szt. do sali średniaków), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawa i montaż drzwi aluminiowych - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej, obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawa i montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI 30 - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - naprawę posadzki; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony fizycznej budynków oraz osób i mienia, nadzoru z użyciem środków elektronicznych oraz przewozu wartości pieniężnych Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej w roku 2025"
- Dostawa radiofarmaceutyku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18
- Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.