eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Numer ogłoszenia: 84383 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej: (CZĘŚĆ nr 1: Wymiana stolarki okiennej drewnianej - Przedszkole nr 26 ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 2: Wymiana stolarki okiennej drewnianej - I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. Listopadowa 70 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 3: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV - Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 4: Wymiana stolarki okiennej PCV - Zespół Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 5: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej - Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 6: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej - Przedszkole nr 40 ul. Komorowicka 338 w Bielsku-Białej; CZĘŚĆ nr 7: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych - Szkoła Podstawowa nr 28 ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WSZYSTKIE CZĘŚCI Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ nr 1 i 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami, w szczególności kierownikiem robót posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz.U. nr 165 poz. 987); Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu CZĘŚĆ nr 3,4,5,6,7 Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WSZYSTKIE CZĘŚCI Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonimicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp. 2. Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta zał. nr 1.1 do 1.7 siwz) o: - związaniu ofertą przez okres 30 dni; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (zał. nr 5.1 do 5.7 siwz); - wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro pok. nr 13 (koszt w wersji papierowej - 15 zł brutto).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (I piętro, pok. nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej (6 szt. w tym: 2 szt. w sali maluchów, 1 szt. w pokoju nauczycielskim, 1 szt. w pokoju dyrektora, 2 szt. w pom. łazienek) obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawę i montaż stolarki okiennej drewnianej (zgodnie z opinią konserwatorską, w identycznym charakterze co istniejące: drewniane, w kolorze białym przy zachowaniu gabarytów, proporcji, profili odwzorowanych z istniejącej stolarki z utrzymaniem istniejących podziałów, skrzydła bierne otwierane, skrzydła czynne dolne RU; poziome ślemię o szerokości ok. 104mm, szprosy wew. ok. 26mm) - wykonanie obróbek blacharskich; - dostawę i montaż parapetów; - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika przy ul. Listopadowej 70 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika przy ul. Listopadowej 70 w Bielsku-Białej (14 szt. w części zachodniej budynku, w tym: 6 szt. na korytarzu na parterze (kolejne od klatki schodowej), 6 szt. na korytarzu na I piętrze (kolejne od klatki schodowej), 2 szt. na korytarzu na II piętrze (kolejne od klatki schodowej) obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze (rozbiórkowe); - wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z drewna sosnowego litego - wilgotność drewna 12-16%. Zewnętrzne skrzydło z termoizolacyjnym pakietem szybowym (szyby zespolone) o grubości 24-42 mm, współczynniku U=1,0 i mniej, uszczelka obwiedniowa wrębowa i przylgowa profilowana, nawietrzaki higrosterowane (tego samego typu co zastosowane w oknach już wymienionych). Zabezpieczenie drewna akrylowymi, wodorozcieńczalnymi, paroprzepuszczalnymi farbami - 4 warstwowa powłoka - gruntowanie, podkład, 2 x farba nawierzchniowa, kolor lazur /sprawdzić na budowie/. Obwiedniowe okucia WK 0 /1 zaczep o podwyższonej odporności na włamanie oraz podnośnik skrzydła z najazdem (okna winny być dokładnie odwzorowane w zakresie elementów ozdobnych i kolorystyki do obecnej stolarki przy zachowaniu wielkości i kształtu istniejących otworów okiennych); - dostawę i montaż parapetów drewnianych odwzorowanych na istniejących; - obróbki blacharskie - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej; - roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie); - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej (30 szt. w sali 518, 523, 527, 619, 601, 611, 701, 610, 301, 304, 305, 217, 216, 219, 220, sekretariacie, gabinecie dyrektora, biurze administracji, pomieszczeniu 401a i 401b ), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie obróbek blacharskich,); - dostawę i montaż stolarki okiennej PCV (okna PCV w systemie profili pięciokomorowych Ideal 4000w kolorze białym , współczynniku przenikania ciepła U=1,1 i wmontowanym nawiewniku ciśnieniowym w każdym oknie) - roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, montowanie parapetów, podokienników), - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej PCV w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej (115 szt. okien i 1 szt. drzwi aluminiowych, w tym: w segmencie wschodnim: 2 szt. - w siłowni, 1 szt. - na korytarzu na ścianie szczytowej I p. od ul. Krasińskiego, 7 szt. - w bufecie na poziomie przyziemia, 1 szt. - na klatce schodowej od strony boiska na poziomie okien parteru, 1 szt. drzwi aluminiowych w pom. wychowania fizycznego od strony boiska; w segmencie zachodnim: 1 szt. - na korytarzu na ścianie szczytowej na I p. od ul. Krasińskiego, 1 szt. - w sekretariacie (pom. 27), 2 szt. - w szatni przy stacji trafo, 2 szt. - w wc w przyziemiu od stacji trafo, 1 szt. w pom. sprzątaczek, 1 szt. - na klatce schodowej na poziomie Ip. od strony boiska, 3 szt. - w pom. nr 4, 2 szt. - w pom. nr 04, 2 szt. - w pom. nr 05, 3 szt. - w magazynie biblioteki, 1 szt. - w korytarzu przyziemia na ścianie szczytowej, 4 szt. - w czytelni, 3 szt. - w bibliotece, 3 szt. - w pom. nr 09, 3 szt. - w bufecie od strony ul. Sienkiewicza; w segmencie głównym:1 szt. - na portierni, 2 szt. - na klatce schodowej od strony boiska na poziomie okien parteru, 6 szt. - w korytarzu Ip. po stronie wschodniej od boiska, 5 szt. - w korytarzu na parterze po stronie wschodniej od boiska, 6 szt. - w warsztacie rzemieślników, 3 szt. - na półpiętrze pomiędzy parterem a Ip. na klatce schodowej od strony boiska, 22 szt. - okna piwniczne od ul. Słowackiego (100% wymiany okien) oraz 27 szt. okien łukowych w pomieszczeniach Przedszkola nr 12 mającego siedzibę w budynku ZSEEiM (100% wymiany okien)), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obróbek blacharskich,); - dostawę i montaż stolarki okiennej PCV (zgodnie z danymi materiałowymi na szkicu stolarki) - roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, montowanie parapetów, podokienników), - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Szkoły Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Szkoły Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej (na parterze: drzwi pełne - 3 szt. 90cm + 1 szt. 80cm oraz drzwi przeszklone górą - 9 szt. 80cm), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic, rozebranie posadzek z deszczułek); - dostawa i montaż drzwi drewnianych; - dostawa i montaż progów drewnianych; - lakierowanie stolarki drzwiowej; - uzupełnienie posadzek z deszczułek; - lakierowanie posadzek; - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - uzupełnienie posadzek w progach z płytek gres - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej w budynku Przedszkola nr 40 przy ul. Komorowickiej 338 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej w budynku Przedszkola nr 40 przy ul. Komorowickiej 338 w Bielsku-Białej (zewnętrzne pełne 1szt. w pom. gospodarczym i wewnętrzne półpełne 1 szt. do sali średniaków), obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawa i montaż drzwi aluminiowych - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie pomieszczeń kotłowni drzwiami p.poż. od zaplecza kuchni oraz wymiana drzwi na strych w budynku Szkoły Podstawowej nr 28 przy ul. Wyzwolenia 343 w Bielsku-Białej, obejmująca w szczególności: - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe (wykucie z muru ościeżnic); - dostawa i montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI 30 - wykonanie tynków wewnętrznych i malowania; - naprawę posadzki; - wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.