Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Końskie: Remonty ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Końskie
Numer ogłoszenia: 84386 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Końskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty dróg wykonywane na terenie miasta i gminy Końskie, w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach: Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) dla ubytków o powierzchni do 10 m2 - wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, - zagęszczenie ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem krawędzi i miałowanie, b) dla ubytków nawierzchni o powierzchni powyżej 10 m2 - wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, c) dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie. - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-5 SST. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju, b) oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, c) wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), d) zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST. Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, b) rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, c) zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, d) sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotą, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł, dla zadania nr 2 -co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, dla zadania nr 3 -co najmniej jedną robotę budowlaną roboty polegającą na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać że dysponuje narzędziami /urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności: Zadanie nr 1- co najmniej 1 szt. : recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna Zadanie nr 2- co najmniej 1 szt.: samochód ciężarowy, walec drogowy, płyta wibracyjna Zadanie nr 3- co najmniej 1 szt. : samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, co najmniej jedną osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności drogowej bez ograniczeń Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ ( załącznik nr 6a,6b,6c) d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. e) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 albo informacja o tym, że nie należy się do grupy kapitałowej W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy winni przedłożyć dodatkowo niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) dla ubytków o powierzchni do 10 m2 - wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, - zagęszczenie ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem krawędzi i miałowanie, b) dla ubytków nawierzchni o powierzchni powyżej 10 m2 - wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, c) dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie. - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-5 SST..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju, b) oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, c) wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), d) zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: a) oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, b) rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, c) zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, d) sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. Szczegółowe warunki techniczne wykonania i odbioru robót określają specyfikacje techniczne nr: D-4 OST i D-6 SST..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Końskie oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.