Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-14
Świdnik: Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2
Numer ogłoszenia: 84399 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: : http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia - przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane I etap 2) Roboty budowlane II etap. 3. Roboty budowlane I etap: 1) ogrodzenie systemowe o długości ok. 240 mb a) słup stalowy ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); profil min.60*40*2 mm; wysokość 2800 mm; element dodatkowy mocowany do słupa, który zakrywa haki i połączenia pionowe krat; możliwość skokowego montażu ogrodzenia; głębokość mocowania słupa w fundamencie ok. 50 cm b) krata stalowa ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); z drutów poziomych o średnicy 2*8 mmm i pionowego 6 mm tworzących pole o minimalnym wymiarze ok. 50 mm*200 mm; wysokość ok. 1830 mm; mocowana do słupa od zewnątrz na zakładkę; c) fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach 30*30*60 cm d) obrzeże drogowe betonowe 8*30 cm w kolorze grafitowym (antracytowym) ustawiane osiowo na ławie fundamentowej i fundamentach słupów e) ława pod obrzeża z betonu C8/12 z obustronnym oporem 6*10 cm; grubość 10 cm; szerokość 20 cm; f) warstwa piasku o grubości 10 cm g) wykopy ziemne; zasypanie wykopów; wykonanie skarp; plantowanie terenu; wywóz nadmiaru ziemi; uporządkowanie terenu h) uprawa ziemi w pasie o szerokości 1,00 m z każdej strony ogrodzenia: przekopanie, oczyszczenie z kamieni, rozścielenie ziemi urodzajnej, nawożenie, posianie trawy i podlanie wodą i) inwentaryzacja powykonawcza. 4. Roboty budowlane II etap: 1) rozbiórka ogrodzenia stalowego (w tym bramy i furtki) o wysokości ok. 1,50 m i długości ok. 534 mb a) odkopanie i usunięcie z gruntu fundamentów betonowych (stóp, ław i cokołu) Uwaga! - fundamenty istniejącego ogrodzenia mogą być posadowione na głębokości min. 0,80 - 1,00 m i posiadać duże gabaryty. b) wykucie z fundamentów elementów stalowych (słupy, kraty, bramy furtki) i złożenie na wskazanym miejscu c) skruszenie gruzu betonowego, żelbetowego i asfaltobetonowego do maksymalnej średnicy ok. 50 mm, przetransportowanie, ułożenie, wyprofilowanie i zagęszczenie na wskazanych przez Zamawiającego drogach Gminy Miejskiej Świdnik d) wywiezienie pozostałych materiałów rozbiórkowych z terenu rozbiórki, zutylizowanie i zagospodarowanie przez wykonawcę swoim staraniem i na swój koszt e) odtworzenie z użyciem nowych materiałów istniejącej utwardzonej nawierzchni, która ulegnie uszkodzeniu w trakcie robót 2) rozbiórka ogrodzenia stalowego (w tym brama i furtka) pomiędzy budynkami szkoły od strony wschodniej: a) o wysokości ok. 2,20 m i długości ok. 4,00 mb posadowionego na murku; rozbiórka murka wraz z fundamentem (wymiary murka: długość 4,00 m; szerokość 0,25 m; wysokość 0,50 m) b) o wysokości ok. 2,50 m i długości ok. 19,00 mb na fundamentach punktowych c) o wysokości ok. 1,10 m i długości ok. 3,00 mb posadowionego na murku (murka nie należy rozbierać) d) odkopanie i usunięcie z gruntu fundamentów betonowych (stóp, ław i cokołu) e) wykucie z fundamentów elementów stalowych (słupy, kraty, bramy furtki) i złożenie na wskazanym miejscu f) skruszenie gruzu betonowego, żelbetowego i asfaltobetonowego do maksymalnej średnicy ok. 50 mm, przetransportowanie, ułożenie, wyprofilowanie i zagęszczenie na wskazanych przez Zamawiającego drogach Gminy Miejskiej Świdnik g) wywiezienie pozostałych materiałów rozbiórkowych z terenu rozbiórki, zutylizowanie i zagospodarowanie przez wykonawcę swoim staraniem i na swój koszt. h) odtworzenie z użyciem nowych materiałów istniejącej utwardzonej nawierzchni, która ulegnie uszkodzeniu w trakcie robót 3) ogrodzenie systemowe (w tym 3 zestawy składające się z bramy i furtki i 1 brama ) o wysokości ok. 1,83 m i długości ok. 534 mb a) 3 zestawy: brama dwuskrzydłowa z kompletem okuć i zamków o szerokości w świetle min. 4,00 m plus furtka o szerokości w świetle 1,25 m; ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); profil ramy min 80*40*3 mm; profil słupa min 120*120*4 mm; fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach min. 80*80*100 cm b) 1 brama dwuskrzydłowa z kompletem okuć i zamków o szerokości w świetle min. 4,00 m; ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); profil ramy min 80*40*3 mm; profil słupa min 120*120*4 mm; fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach min. 80*80*100 cm c) słup ogrodzenia stalowy ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt) zakończony daszkiem; profil min.60*40*2 mm; wysokość 2800 mm; element dodatkowy mocowany do słupa, który zakrywa haki i połączenia pionowe krat; możliwość skokowego montażu ogrodzenia; głębokość mocowania słupa w fundamencie ok. 50 cm d) krata stalowa ogrodzenia ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); z drutów poziomych o średnicy 2*8 mmm i pionowego 6 mm tworzących pole o minimalnym wymiarze ok. 50 mm*200 mm; wysokość ok. 1830 mm; mocowana do słupa od zewnątrz na zakładkę; e) fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach 30*30*60 cm f) obrzeże drogowe betonowe 8*30 cm w kolorze grafitowym (antracytowym) ustawiane osiowo na ławie fundamentowej i fundamentach słupów g) ława pod obrzeża z betonu C8/12 z obustronnym oporem 6*10 cm; grubość 10 cm; szerokość 20 cm; h) warstwa piasku o grubości 10 cm i) wykopy ziemne; zasypanie wykopów; wykonanie skarp; plantowanie terenu; wywóz nadmiaru ziemi; uporządkowanie terenu j) odtworzenie z użyciem nowych materiałów istniejącej utwardzonej nawierzchni, która ulegnie uszkodzeniu w trakcie robót k) uprawa ziemi w pasie o szerokości 1,00 m z każdej strony ogrodzenia: przekopanie, oczyszczenie z kamieni, rozścielenie ziemi urodzajnej, nawożenie, posianie trawy i podlanie wodą l) inwentaryzacja powykonawcza 4) ogrodzenie systemowe (w tym 1 zestaw składający się z bramy i furtki) o ok. 2,43 m i długości ok. 26 mb Uwaga! - część ogrodzenia należy dopasować i zamontować na istniejącym murku. a) 1 zestaw: brama dwuskrzydłowa z kompletem okuć i zamków o szerokości w świetle min. 4,00 m plus furtka o szerokości w świetle 1,25 m; ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); profil ramy min 80*40*3 mm; profil słupa min 120*120*4 mm; fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach min. 80*80*100 cm b) słup ogrodzenia stalowy ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt) zakończony daszkiem; profil min.60*40*2 mm; wysokość 2800 mm; element dodatkowy mocowany do słupa, który zakrywa haki i połączenia pionowe krat; możliwość skokowego montażu ogrodzenia; głębokość mocowania słupa w fundamencie ok. 50 cm c) krata stalowa ogrodzenia ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze RAL 7016 (antracyt); z drutów poziomych o średnicy 2*8 mmm i pionowego 6 mm tworzących pole o minimalnym wymiarze ok. 50 mm*200 mm; wysokość ok. 1830 mm; mocowana do słupa od zewnątrz na zakładkę; d) fundament słupa z betonu C12/15 towarowego, o wymiarach 30*30*60 cm e) obrzeże drogowe betonowe 8*30 cm w kolorze grafitowym (antracytowym) ustawiane osiowo na ławie fundamentowej i fundamentach słupów f) ława pod obrzeża z betonu C8/12 z obustronnym oporem 6*10 cm; grubość 10 cm; szerokość 20 cm; g) warstwa piasku o grubości 10 cm h) wykopy ziemne; zasypanie wykopów; wykonanie skarp; plantowanie terenu; wywóz nadmiaru ziemi; uporządkowanie terenu i) odtworzenie z użyciem nowych materiałów istniejącej utwardzonej nawierzchni, która ulegnie uszkodzeniu w trakcie robót j) uprawa ziemi w pasie o szerokości 1,00 m z każdej strony ogrodzenia: przekopanie, oczyszczenie z kamieni, rozścielenie ziemi urodzajnej, nawożenie, posianie trawy i podlanie wodą k) inwentaryzacja powykonawcza. 5. Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno - użytkowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył dwa zamówienia na roboty budowlane o wartości min. 270 000,00. zł brutto każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia (jeżeli w takiej formie zostało wniesione). 2)W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na warunkach: 2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami bhp, b) ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby, c) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, d) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, e) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę należytej staranności Informacja o powyższych faktach musi być potwierdzona przez inspektora nadzoru i przekazana Zamawiającemu na piśmie. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 30.2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy. 4. Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Worowice Wyroby- Bromierzyk na terenie Gminy Staroźreby
- Modernizacja budynku biurowego Składnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii leśniczego
- Doświetlenie przejść dla pieszych na ul. Reymonta w rejonie ul. Cmentarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi gminnej nr 250464K Porąbka Iwkowska-Drużków Pusty gm. Iwkowa w km 0+975,00 do km 1+215,00
- Remont dachu wraz z pracami towarzyszącymi budynku komunalnego 751 w Istebnej
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2025r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.