Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Fałków: Budowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Fałkowie
Numer ogłoszenia: 843 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, ul. Przedborska 2, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 044 7873535, fax 044 7873535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Fałkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Obiekt trzykondygnacyjny , w tym poddasze użytkowe. Pow. zabudowy 387,7m kw. powierzchnia użytkowa 849,2 mkw., kubatura - 4354 m sz. Zakres zamówqienie obejmuje również zagospodarowanie terenu wraz z budową parkingów, dojść i dojazdów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60.000, 00 zł wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający będzie kierował się regułą - spełnia/nie spełnia-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenia z US, ZUS o niezaleganiu z opłacaniem podadtków, opłat składek , - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, - wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, -wykaz wykonanych robót budowlanych (wymagany minimum jeden obiekt użytecznośći publicznej lub podobny o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800 m kw.) - aktualna informacja babku prowadzącego rachunek wykonawcy potwierdzająca wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł -polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie a art. 22 ust. 1 i 2 UPZP - aktualna informacja z KRK - art. 24 ust.1 pkt 4 -8, - aktualna informacja z KRK - art. 24 ust. 1 pkt 9 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby wszyscy konsorcjanci przelożyli dokumenty wymagane od Wykonawców, ustanowili pęłnomocnika, a w przypadku wyboru oferty przed podpisaniem umowy do przedłożenia umowy konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Przedborska 2 26-260 Fałków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Fałkowie ul. Przedborska 2 26-260 Fałków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Budowa oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej
- Budowa budynków biurowych - kancelarii leśnictw w miejscowości: Lisie Pole i Piasek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.