Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Suwałki: dostawa materiałów opatrunkowych dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 84416 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla SPSW w Suwałkach - ujętych w pakietach I - III, w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 (formularze asortymentowo - cenowe) do SIWZ w okresie 12 miesięcy. CPV: 33.14.11.10-4 Pakiet I : Materiał opatrunkowy Pakiet II: Materiał opatrunkowy - opaski, podkłady Pakiet III: Materiał opatrunkowy - pakiety sterylne zabiegowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 7965,00 zł, a dla ofert częściowych, jak niżej: Pakiet I : Materiał opatrunkowy 4872 zł Pakiet II: Materiał opatrunkowy - opaski, podkłady 683 zł Pakiet III: Materiał opatrunkowy - pakiety sterylne zabiegowe 2410 zł 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 PZP). 3.Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta - 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokładne opisy w języku polskim oferowanych produktów uwzględniające wymagania podane przez Zamawiającego (opisy katalogowe, instrukcje użytkowania) 1.3.3.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie zamawiającego. 1.3.4.wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 1.4.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1.4.1.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 1.4.2.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 1.4.3.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1.4.4.kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu (przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego). W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduję zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tj.: a)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 i projektu umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 10ust. 1 niniejszej umowy; b)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto; c)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy d) numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 6.Zmiana cen o której mowa w ust. 5 wymaga zgody obu stron i zawarcia stosownego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital
Wojewódzki w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzki w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - MATERIAŁ OPATRUNKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina opak a 150g- rolka opak750,Lignina opak a 5 kg - arkusze w opakowaniu foliowym chroniącym przed zawilgoceniem kg5500,Wata opatrunkowa opak 0,5 kg - bawełna- wiskoza opak.1100; Gaza opatrunkowa ok. 1 m x0,9 m 17 n - bawełniana bielona bezchlorowo, klasa IIa metr 13500; Kompresy gazowe 5 cmx 5 cm Opak. a 100 sztuk, 13n, 8w, klasa IIa, reguła 7Opak 2200; Kompresy gazowe 7,5 cmx 7,5 cm Opak. a 100 sztuk, 13n, 8w, klasa IIa, reguła 7opak1850;Kompresy gazowe 10 cm x 10 cm Opak. a 100 sztuk, 13n, 8w, klasa IIa, reguła 7opak700 Kompresy włókninowe 5 cm x 5 cm Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7 opak 4600;Kompresy włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm - Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7opak 2650; Kompresy włókninowe 10 cm x 10 cm - Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7opak 950; Kompresy gazowe 5 c x 5 cm 17 n, 8w, - wymagane sterylizowanie parą wodną, opak. folia - papier, pakiet a 5 sztuk, luzem opak 800; Kompresy gazowe 7,5 cmx7,5 cm 17n, 8 w,wymagane sterylizowanie parą wodną, opak. folia - papier, pakiet a 5 sztuk, luzem opak10500; Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5 cm 17n, 8w, -wymagane sterylizowanie parą wodną, opak. folia - papier, pakieta a 10 sztuk, luzem opak2250; Kompresy gazowe 10 cm x 10 cm 17n, 8w - wymagane sterylizowanie parą wodną, opak. folia - papier , pakieta a 5 sztuk, luzem opak 4550; Opaska chirurgiczna gipsowa 3 cm x 12 cm - obustronnie impregnowana gipsem, czas wiązania 4-6 min, opak a 2 sztuki (minimalana zawartość gipsu naturalnego 94%) opak 1650 ;Opaska chirurgiczna gipsowa 3 cm x 14 cm, obustronnie impregnowana gipsem, czas wiązania 4-6 min, opak a 2 sztuki (minimalana zawartość gipsu naturalnego 94%) opak 3150 Przylepiec na włókninie 2,5 cm x 9,2 m sztuk 2450; Przylepiec na tkaninie 2,5 cm x 9,1 m (? 0,1) sztuk 2600 Przylepiec na tkaninie 5 cm x9,1 m (? 0,1)sztuk 350;Przylepiec na porowatej folii 2,5 cm x9,2 m sztuk 100;Przylepiec z białego sztucznego jedwabiu 2,5 cm x 9,2 m sztuk 1050;Taśma na włókninie 10 cm x 10 m sztuk 240; Taśma na włókninie 15 cm x 10 m sztuk 170; Taśma na włókninie 20 cm xx 10 m sztuk 200 Opatrunek włókninowy do mocowania kaniul z zaokrąglonymi brzegami, posiadający rozcięcie i dodatkowy element wchłaniający w miejscu wkłucia o wym. 80 x 60 mm sztuk 55000; Opatrunek do mocowania kaniul foliowy, Wkłucia obwodowe - pediatryczny rozm. 5 cm x 5,7 cm sztuk 100; Opatrunek z siatki poliamidowej z maściąna na bazie trójglocerydów dodatkowo impregnowany cząstkami hydrokoloidowymi. Rozm. 10cm x 12 cm sztuk 100 Antybakteyjny opatrunek z siatki poliamidowej, pokryty srebrem metalicznym i impregnowany maścią obojetną rozm. 10x10cm sztuk 100; Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 7,2x5cm sztuk 100; Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 10x6cm Szt. 100; Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 15x6cm szt 50; Jałowy kompres z 6 -warstwowej włókniny z nacięciem typu Y o wym. 7,5x7,5cm (opakowanie a 25x 2szt. Sterylizowane parą wodną) Szt. 2000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - MATERIAŁ OPATRUNKOWY (OPASKI, PODKŁADY).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska wiskozowa dziana 4 m x 5 cm - brzeg tkany sztuk 2900 Opaska wiskozowa dziana 4 m x 10 cm - brzeg tkany sztuk 31400 Opaska wiskozowa dziana 4 m x 15 cm - brzeg tkany sztuk. 13000 Opaska elastyczna tkana z zapinka 5 m x 12 cm sztuk 750 Opaska elastyczna tkana z zapinką 5m x 15 cm Sztu 2250; Podkład rozetkowy na rolce, perforowany co 80 cm, szer.51 cm, dł, 40 m sztuk 100 Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm, opak. a 10 sztuk - nadające się do sterylizacji opak 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - MATERIAŁ OPATRUNKOWY (PAKIETY STERYLNE ZABIEGOWE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza opatrunkowa 1 m x 1 m, 17n, opak. a 1 sztuka, opak. papier opak 10000 Tupfery fasolki 9,5 cm x 9,5 cm, nitka radiacyjna, opak.a 10 sztuk, luzem, opak. folia - papier opak 320 Podkład pod gips 10 cm x 3 m opak. a 1 sztuka opak. 210 Podkład pod gips15 cm x 3m opak. a 1 sztuka opak 230 Zestaw do cewnikowania zawierający: pęsetę, nerkę tekturową, kubek plastykowy, kompresy gazowe 17n, 8 w, 10 cm x 10 cm a 5 sztuk, kule gazowe 20 x20 a 5 sztuk opak 1200 Serweta operacyjna 45 cm x 70 cm, nitka radiacyjna, tasiemka, opak. folia - papier a 2 szt, 4 w opak 1100 Serweta operacyjna 45 cm x 45 cm, nitka radiacyjna, tasiemka, opak. folia - papier a 2 szt, 4w opak 1100 Kompresy włókninowe 10 cm x 20 cm 4w, opak. folia - papier, pakiet a 4 szt, luzem opak 10500 Tampon do tamponady tylnej nr 1 1 x 7,5 x 7,5 13n,8w 2 x 5 x 5 13n, opak. folia - papier opak 5 Tampon do tamponady tylnej nr 2 2 x 5 x 5 17n, 12w- wiązane 2 nitkami 2 wąsy, opak. folia - papier opak 5 Tampon do tamponady tylnej nr 3 1 x 7,5 x 7,5 17n, 16w 2 x 5 x 5 17n, 8w - wiązane 2 nitkami 2 wąsy, opak. folia - papier opak 5 Tampon do tamponady tylnej nr 4 1 x10 x 1013n, 16w 1 x 7,5 x7,5 17n, 16w - wiązane 2 nitkami 2 wąsy, opak. folia - papier opak 5 Seton z gazy 2 cm x 2 m , 17n, opak. folia - papier, pakiet a 1 sztuka, luzem opak 400 Tupfer rożek 18 cmx 18 cm 17n, opak. folia - papier, pakiet a 6 szt 2 x 3 szt opak 300 Seton uszny 15 cm x 1 cm 17n, 8w opak. folia - papier, pakiet a 2 szt, luzem opak 170 Kompresy gazowe 5 cm x 5 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakieta15 sztuk opak 500 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 20 szt z nitką RTG opak 700 Kompresy gazowe 10 cm x 10 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 20 szt z nitką RTG opak 1550 Kompresy gazowe 10 cm x 10 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 40 szt = 2 x 20 sztuk, wiązane z nitką RTG opak 850 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 40 szt = 4 x 10 sztuk, wiązane z nitką RTG opak 400 Kompresy neurochirurgiczne o wymiarach 15 mm x 15 mm szt 5 Kompresy neurochirurgiczne o wymiarach 30 mm x 30 mm szt 5 Kompresy gazowe 10 cm x 20 cm 17n, z nitką radiacyjną 16 w, opak. folia - papier, pakiet a 5 sztuk, wiązane opak 1450 Kompresy gazowe 10 cm x 20 cm 17n, z nitką radiacyjną 16w, opak. folia - papier, pakiet a 2 szt opak 1350 Kompresy włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm, 4 w, z nacięciem , opak. folia - papier a 2 sztuki opak 650 Kompresy włókninowe 10 cm x 10 cm, 4 w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 10 sztuk opak 2800 Kompresy włókninowe 10 cm x 10 cm, 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 5 sztuk opak 21600 Kompresy włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm, 4 w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 5 sztuk opak 52000 Kompresy włókninowe 5 cm x 5 cm 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier A 5 sztuk opak 14500 Kompresy włókninowe 5 cm x 5 cm, 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 3 sztuki opak 5500 Zestaw do znieczulenia przewodowego zaw.10 szt.kompr 10 cm x10 cm,8w z gazy 13 nitkowej;2 szt serwety z włókniny foliowanej L2 90 cm x 75 cm, 1 szt pęseta plastikowa opak 60 Pokrowce na nogi jałowe z włókniny polipropylenowej o gramaturze 35 gm2, rozm. 80cm x 120 cm (para) pary 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.