To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84450 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Zawadzkie: Przebudowa budynku administracyjno-biurowego i zmiana sposobu użytkowania na żłobek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53480-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62974-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie, krajowy numer identyfikacyjny
00053108000000, ul.
ul. Dębowa
13,
47120
Zawadzkie, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 462 31 00, faks
77 462 31 75; 462 31 76, e-mail
umig@zawadzkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego i zmiana sposobu użytkowania na żłobek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KI.271.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na żłobek przy ul. Powstańców Śląskich 1 w Zawadzkiem, na działce nr 579/3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Przebudowę niektórych pomieszczeń budynku administracyjno - biurowego. 2.Zmianę sposobu użytkowania niektórych pomieszczeń budynku administracyjno - biurowego wraz z koniecznością wykonania niezbędnych robót budowlanych. 3.Docieplenie całego budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy przy sporządzaniu wyceny ofertowej. Wykonawca winien - we własnym zakresie i na własne ryzyko - przed sporządzeniem oferty dokonać wizji w terenie. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zagospodarowania działki żłobka oraz wyposażenia pomieszczeń zespołu żywienia, które objęte są osobnym opracowaniem. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidywana jest przy wsparciu finansowym z programu "MALUCH plus".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45110000-1,
45260000-7,
45310000-3,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45111100-9,
45111200-0,
45262310-7,
45262311-4,
45262500-6,
45311100-1,
45315100-9,
45331100-7,
45331210-1,
45332000-3,
45421000-4,
45421160-3,
45431000-7,
45432100-5,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT973367.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 977687,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.