Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Wrocław: Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania (utylizacji) odpadów medycznych.
Numer ogłoszenia: 84460 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, fax 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania (utylizacji) odpadów medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru z siedziby Zamawiającego, transportu i unieszkodliwiania (utylizacji) odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań, w ilości około 342 104 kg w ciągu 48 miesięcy, szczegółowo określonych w Formularzu Cenowym ,stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Usługi polegać będą na: - Odbiorze odpadów medycznych gromadzonych w magazynie-chłodni, w której składowane są odpady po odebraniu ich z miejsc wytwarzania (np.: oddziałów szpitalnych, laboratorium, pracowni). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania podczas odbioru odpadów wagi, w celu określenia ich ciężaru. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, przy odbiorze odpadów, okazania dokumentu stwierdzającego aktualną legalizację używanej wagi. Odpady będą odbierane jeden raz w tygodniu, zgodnie z wcześniej ustalonym z Zamawiającym harmonogramem. - Transporcie odpadów medycznych zapakowanych w worki foliowe. Do wywozu odpadów Wykonawca winien wykorzystywać odpowiednio do tego przystosowane środki transportu. - Unieszkodliwianiu (utylizacji) odpadów medycznych poprzez ich termiczne przekształcenie lub spalenie w spalarni przystosowanej i uprawnionej do termicznego przekształcenia odpadów niebezpiecznych. - Dostarczeniu worków foliowych (z folii LDPE, o min. pojemności 180 l, grubości min. 0,05 mm, koloru czerwonego) w ilości 150 sztuk miesięcznie, w które pakowane będą odpady medyczne przygotowane przez Zamawiającego do transportu, a następnie poddane unieszkodliwianiu (utylizacji). Wielkość 262 295,08 zł bez VAT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamowień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając swoją ofertę winien dołączyć do niej m.in.: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w ww. przepisach, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez ich czynności, j) aktualne decyzje zezwalające na usuwanie, transport i unieszkodliwianie rodzajów odpadów określonych w Formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, lok. 108..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, lok. 210..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"
- Usługi w zakresie odbioru wraz z załadunkiem, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Sprzątanie terenu imprez masowych oraz wywóz nieczystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.