eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZadanie 1 - Remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5. Zadanie 2 - Roboty remontowo - renowacyjne w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Pszczyna: Zadanie 1 - Remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5. Zadanie 2 - Roboty remontowo - renowacyjne w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5.
Numer ogłoszenia: 84480 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5. Zadanie 2 - Roboty remontowo - renowacyjne w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia : Zadanie 1 Zadanie obejmuje remont posadzek w salach zajęć i zapleczach sal w zakresie: - demontaż wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelacyjno - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze , pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, w zapleczach sal dopuszcza się ułożenie wykładziny w jednym kolorze, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla wykładziny rulonowej : - wykładzina homogeniczna PCV , (zbudowana z jednej warstwy - warstwa użytkowa stanowi całkowitą grubość wykładziny) , rulonowa , obiektowa dla sal zajęć o dużym natężeniu ruchu np. : Gamrat Specjal 43 Plus lub równoważna, - grubość wykładziny min. 2 mm, - wykładzina zabezpieczona fabrycznie warstwą poliuretanu PUR, - klasyfikacja użytkowania 43, - odporność na ścieranie - Grupa P , - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki Zadanie 2 Zadanie obejmuje : - malowanie sal zajęć nr 116 ,324 i klatki schodowej na zapleczu kuchni w zakresie : malowania sufitów i ścian farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem , malowania lamperii farbą olejna , malowania rur farbą olejną, - malowanie ścian hali namiotowej farbą emulsyjna akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - malowanie pomieszczeń siłowni w zakresie : częściowej wymiany tynków ,malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - wymianę dwóch pionów kanalizacyjnych w segmencie 1 i 3 - wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie 1 : 850,00 zł słownie : osiemset pięćdziesiąt złotych / 00 groszy zadanie 2 : 900,00 zł. słownie : dziewięćset złotych/00 groszy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: 1. Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony. 2. Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy , w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT . 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę.. 2. Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip,net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 lub 212 85 60 wew.115 fax. wew. 118 pokój nr 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 lub 212 85 60 wew.115 fax. wew. 118 pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont posadzek z wymianą wykładziny obiektowej w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Zakres zadania: Zadanie 1 Zadanie obejmuje remont posadzek w salach zajęć i zapleczach sal w zakresie: - demontaż wykładziny i cokolików, - remontu podłoża z wykonaniem warstwy niwelacyjno - wyrównawczej i gruntowania , - ułożenie wykładziny rulonowej z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm, - sposób ułożenia wykładziny : w dwóch kolorach tj: pas przy ścianie łącznie z wywinięciem w jednym kolorze , pole wewnętrzne sali w drugim kolorze, w zapleczach sal dopuszcza się ułożenie wykładziny w jednym kolorze, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla wykładziny rulonowej : - wykładzina homogeniczna PCV , (zbudowana z jednej warstwy - warstwa użytkowa stanowi całkowitą grubość wykładziny) , rulonowa , obiektowa dla sal zajęć o dużym natężeniu ruchu np. : Gamrat Specjal 43 Plus lub równoważna - grubość wykładziny min. 2 mm - wykładzina zabezpieczona fabrycznie warstwą poliuretanu PUR - klasyfikacja użytkowania 43 - odporność na ścieranie - Grupa P - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Roboty remontowo - renowacyjne w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie obejmuje : - malowanie sal zajęć nr 116 ,324 i klatki schodowej na zapleczu kuchni w zakresie : malowania sufitów i ścian farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem , malowania lamperii farbą olejna , malowania rur farbą olejną, - malowanie ścian hali namiotowej farbą emulsyjna akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - malowanie pomieszczeń siłowni w zakresie : częściowej wymiany tynków ,malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - wymianę dwóch pionów kanalizacyjnych w segmencie 1 i 3 - wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.