To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Białystok: Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic,chodników,placów,zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Południe miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 84485 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374406 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic,chodników,placów,zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Południe miasta Białegostoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ ułożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych /nowych/ o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2/ ułożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 3/ ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu /polbruk/ grubości 8cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4/ ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej typu /polbruk/ grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem /bez wykonania koryta/, 5/ ustawienie nowego krawężnika betonowego o wymiarach 20x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem /B-10/ i wykopu pod ławę, 6/ ustawienie nowego krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem /B-10/ i wykopu pod ławę, 7/ ustawienie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem, 8/ ustawienie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, 9/ remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych /trylinka/ lub kwadratowych grubości 15 cm i 12 cm układanych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem /płyty nowe/, 10/ remont nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm i 7x9 cm /kostka Zamawiającego/, układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 11/ remont cząstkowy nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego, łamanego lub obrobionego o wysokości 16-20 cm i 13-17 cm, 12/ wykonanie koryta pod nawierzchnię jezdni lub chodnika , 13/ wykonanie podbudowy z betonu klasy B-7,5 i B-10, 14/ wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki, 15) wykonanie podbudowy z tłucznia betonowego o 0-40 mm, 16/ regulacja wysokościowa studzienek urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów deszczowych, włazów studni telefonicznych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych, w nawierzchniach z materiałów brukarskich, 17/ remont cząstkowy nawierzchni - naprawa pojedynczych uszkodzeń o powierzchni w jednym miejscu: a/ nawierzchnie kostkowe i klinkierowe o powierzchni do 5 m2; b/ nawierzchnie brukowcowe oraz z płyt betonowych o powierzchni do 12 m2, 18/ wywóz i przywóz materiałów pochodzących z rozbiórek. Transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość do 10 km. Miejsce składowania gruzu wskaże Zamawiający, 19/ Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 20/ Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji prac, będzie określany każdorazowo protokołem konieczności w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu realizacji prac, zakresu rzeczowego i ilościowego może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 21/ Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia winny posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, bądź aprobatę techniczną. Obowiązkiem tym nie są objęte materiały pochodzące z rozbiórek /z odzysku/, wykorzystane do wykonania prac. 22/ W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki prefabrykatów betonowych i drogowych oraz próbki podbudowy do badań laboratoryjnych, celem sprawdzenia jakości elementów drogowych. Zakresem badań objęte będą również roboty ziemne. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały deklaracji zgodności, certyfikatowi zgodności z Polską Normą, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 23/ Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie do godz.10:00 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokonuje odbioru robót przy udziale Wykonawcy. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia obmiaru i kosztorysu Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności wykonanych robót z: a/ zakresem prac określonych w protokole konieczności; b/ obmiarem robót; c/ dokumentacją techniczną /w przypadku jej istnienia/; d/ wynikami badań laboratoryjnych. 24/ Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony. 25/ Zapadnięcia w nawierzchniach z materiałów brukarskich, wskazane przez inspektora jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje ciągu 2 godzin, a w ciągu 24 godzin dokona ich naprawy. 26/ Oznakowanie terenu robót Wykonawca wykona we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo o ruchu drogowym, wymaganiami /Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym/ a także z wymogami szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych, oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BK - TRAS ROBOTY DROGOWE, BORSUKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BK - TRAS ROBOTY DROGOWE, BORSUKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- BK Tras Roboty Drogowe,Borsukiewicz spółka jawna, Hryniewicze 66, 15-378 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 901639,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1100000,00
Oferta z najniższą ceną: 1100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych firmie:BK TRAS Roboty Drogowe Borsukiewicz, w okresie 3 lat od udzielenia mu zamówienia podstawowego (umowa nr DT.VI.342-5/09 podpisana dnia:02/03/2009r.).Zamówienie uzupełniające, o wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego,polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.