eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Łódź: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety)
Numer ogłoszenia: 84489 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, faks 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety): Pakiet I - modernizacja instalacji SAP w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 i ul. Chopina 5; Pakiet II - wymiana opraw oświetleniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany Pakiet lub na obydwa Pakiety. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu I i II określa Wzór umowy oraz IV część SIWZ. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/1/2009/TR/NA-7) wynosi 34.933,03 euro, w tym:PAKIET I - 25.351,36 euro PAKIET II - 9.581,67 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie: 1)oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. II części SIWZ, a w przypadku Wykonawców nie dysponujących potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również przez złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2)dokumentów wymaganych w pkt 3.4. - 3.6. II części SIWZ, spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem Ponadto Zamawiający wymaga aby: 1.Wykonawca w Pakiecie I: 1.1.w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp - posiadał zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą na obsłudze w zakresie instalowania i konserwacji izotopowych czujek dymu, a także ich transportu i składowania - ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 z późn. zm.). 1.2.w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp - dysponował osobą/osobami posiadającą(-ymi) kwalifikacje niezbędne do wykonywania robót wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia, w tym: -co najmniej jedną osobą przeszkoloną przez firmę, której system został zaoferowany, -co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1 kV lub wyższym. Potwierdzenie spełnienia w/w warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ), a w przypadku nie dysponowania osobą/osobami posiadającą(-ymi) niezbędne kwalifikacje poprzez złożenie oświadczenia i zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wymagania, o których mowa w pkt 1.2. musi spełniać 1 /jeden/ podmiot lub wszystkie podmioty łącznie, natomiast wymagania określone w pkt 1.1. musi spełniać każdy z podmiotów oddzielnie. 2.Wykonawca w Pakiecie II, w zakresie warunku określonego art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp - dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do nadzorowania i wykonywania robót wchodzących w zakres zamówienia w tym: - co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1kV lub wyższym, -co najmniej jedną osobą nadzorującą prace posiadającą świadectwo kwalifikacyjne dozoru w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1kV lub wyższym. Potwierdzenie spełnienia w/w warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ) , a w przypadku nie dysponowania osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje poprzez złożenie oświadczenia i zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wymagania, o których mowa powyżej musi spełniać 1 /jeden/ podmiot lub wszystkie podmioty łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 1 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2). Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: W Pakiecie I - opis lub karty katalogowe oferowanych urządzeń, zawierające parametry, o których mowa w pkt 6.5. dokumentacji projektowej (IV część SIWZ), W Pakiecie II - opis lub karty katalogowe oferowanych opraw, zawierające opis następujących parametrów: - rodzaj oprawy, - rodzaj rastra (nie dotyczy opraw hermetycznych), - moc oprawy, - rodzaj obudowy, - kolor obudowy (nie dotyczy opraw hermetycznych), - rodzaj statecznika, - wymiary oprawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. 2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Pani Beata Sujka i Pan Remigiusz Lewandowski, tel. 042/ 638 27 40, faks 042/ 638 26 65, 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 23.06.2009 r. o godz. 12.30. 4. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 01.06.2009 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: modernizacja instalacji SAP w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 i ul. Chopina 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji SAP w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 i ul. Chopina 5.Wartość zamówienia: 25 351,36 euroSzczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy oraz część IV SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana opraw oświetleniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw oświetleniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43.Wartość zamówienia: 9 581,67 euro Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy oraz część IV SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.