Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Krzywda: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 84490 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie , ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 0-25 7551233, faks 0-25 7551233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie. Teren inwestycji obejmuje część działki o Nr ewidencji geodezyjnej 1144/17 położonej przy ul. Żelechowskiej 11 w Krzywdzie. Niniejszym postępowaniem zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe schodów wejściowych wraz z barierkami - wejścia głównego, - rozebranie barierki wejścia na szczycie budynku, - demontaż bramy wjazdowej i jednego słupka bramy, - wywiezienie gruzu, - wykonanie wykopów pod fundamenty schodów i platformę, - wykonanie fundamentów i ścian pod schody i platformę, - wykonanie schodów żelbetowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i wyrównanie płyty spocznikowej, - przygotowanie schodów wejścia bocznego do okładania granitem, - obłożenie schodów wejścia głównego - okładziny z granitu promieniowanego, granit w odcieniach koloru beżowego, grubość stopnic min. 3cm, podstopnice gr. min. 2 cm, podstopnice mogą być szlifowane, - obłożenie schodów wejścia bocznego - okładziny z granitu promieniowanego, granit w odcieniach koloru beżowego, grubość stopnic min. 3cm, podstopnice gr min. 2 cm, podstopnice mogą być szlifowane, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej schodów wejścia głównego. Słupki pionowe z rury okrągłej fi 40x2,0. Wypełnienie rurkami o średnicy fi 14 prostymi lub profilowanymi tzw. fala, pochwyt na wspornikach ze stali nierdzewnej - pochwyt z rury fi 40x2,0. W balustradzie przewidziano fragment uchylny u długości 120 cm, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej schodów wejścia bocznego. Słupki pionowe z rury okrągłej fi 40x2,0. Wypełnienie rurkami o średnicy fi 14 prostymi lub profilowanymi tzw. fala, pochwyt na wspornikach ze stali nierdzewnej - pochwyt z rury fi 40x2,0. - Montaż platformy pionowej wraz z obudową do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o udźwigu min 250 kg, o min. wymiarach 126 cm x 200 cm o prędkości min 0,1m/s, wysokość podnoszenia ok. 130 cm, z napędem elektrycznym, wykonany ze stali nierdzewnej, podłoga z blachy ryflowanej aluminiowej, poręcze na obu ścianach platformy umożliwiające wjazd na platformę, płaska rampa najazdowa umożliwiająca wjazd oraz zabezpieczająca przed zjechaniem wózka z platformy podczas podnoszenia, blokada kluczykiem zapobiegająca przed korzystaniem poza godzinami pracy Ośrodka Zdrowia, wjazd/ wyjazd z platformy 180o (na wprost) - wykonanie zasilenia elektrycznego do napędu platformy, - wykonanie tynku ścian, na których oparte są schody oraz cienkowarstwowa wyprawa z tynku strukturalnego - mozaika w kolorze jak na ścianie budynku na wysokości schodów. - wykonanie utwardzenia placu i chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm. na podbudowie z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 grubości 15 cm (z wykorzystaniem istniejącej podbudowy betonowej) na podsypce piaskowej. - wykonanie 3 pachołków parkingowych ograniczających wjazd pojazdów na utwardzony plac- Słupek kładziony wys.80 cm - łamany, posiadający gumowe odboje, które zabezpieczają je przed uderzeniem o podłoże w momencie składania. wys: 80cm; przekrój: 2,5 cala. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań innych producentów niż wskazano w dokumentacji projektowej pod warunkiem ścisłego spełnienia projektowanych rozwiązań i standardów wykonania. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) Kod CPV: 45.31.31.00-5 Instalowanie wind 45.11.11.00-9 Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00-4 Betonowanie 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia Wykonawca oświadcza, że dokonał weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.11.11.00-9, 45.26.23.00-4, 45.40.00.00-1, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie składanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimalnej 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ - jeżeli dotyczy. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać bezpłatnie ze strony internetowej https://krzywda.netbip.pl
lub wykupić w SSPZOZ w Krzywdzie, ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda w godz 8:00 do 16:00, cena: 50,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie, ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.