eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywdaWymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Krzywda: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 84490 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie , ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 0-25 7551233, faks 0-25 7551233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: Wymiana schodów - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku SSPZOZ w Krzywdzie. Teren inwestycji obejmuje część działki o Nr ewidencji geodezyjnej 1144/17 położonej przy ul. Żelechowskiej 11 w Krzywdzie. Niniejszym postępowaniem zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe schodów wejściowych wraz z barierkami - wejścia głównego, - rozebranie barierki wejścia na szczycie budynku, - demontaż bramy wjazdowej i jednego słupka bramy, - wywiezienie gruzu, - wykonanie wykopów pod fundamenty schodów i platformę, - wykonanie fundamentów i ścian pod schody i platformę, - wykonanie schodów żelbetowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i wyrównanie płyty spocznikowej, - przygotowanie schodów wejścia bocznego do okładania granitem, - obłożenie schodów wejścia głównego - okładziny z granitu promieniowanego, granit w odcieniach koloru beżowego, grubość stopnic min. 3cm, podstopnice gr. min. 2 cm, podstopnice mogą być szlifowane, - obłożenie schodów wejścia bocznego - okładziny z granitu promieniowanego, granit w odcieniach koloru beżowego, grubość stopnic min. 3cm, podstopnice gr min. 2 cm, podstopnice mogą być szlifowane, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej schodów wejścia głównego. Słupki pionowe z rury okrągłej fi 40x2,0. Wypełnienie rurkami o średnicy fi 14 prostymi lub profilowanymi tzw. fala, pochwyt na wspornikach ze stali nierdzewnej - pochwyt z rury fi 40x2,0. W balustradzie przewidziano fragment uchylny u długości 120 cm, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej schodów wejścia bocznego. Słupki pionowe z rury okrągłej fi 40x2,0. Wypełnienie rurkami o średnicy fi 14 prostymi lub profilowanymi tzw. fala, pochwyt na wspornikach ze stali nierdzewnej - pochwyt z rury fi 40x2,0. - Montaż platformy pionowej wraz z obudową do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o udźwigu min 250 kg, o min. wymiarach 126 cm x 200 cm o prędkości min 0,1m/s, wysokość podnoszenia ok. 130 cm, z napędem elektrycznym, wykonany ze stali nierdzewnej, podłoga z blachy ryflowanej aluminiowej, poręcze na obu ścianach platformy umożliwiające wjazd na platformę, płaska rampa najazdowa umożliwiająca wjazd oraz zabezpieczająca przed zjechaniem wózka z platformy podczas podnoszenia, blokada kluczykiem zapobiegająca przed korzystaniem poza godzinami pracy Ośrodka Zdrowia, wjazd/ wyjazd z platformy 180o (na wprost) - wykonanie zasilenia elektrycznego do napędu platformy, - wykonanie tynku ścian, na których oparte są schody oraz cienkowarstwowa wyprawa z tynku strukturalnego - mozaika w kolorze jak na ścianie budynku na wysokości schodów. - wykonanie utwardzenia placu i chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm. na podbudowie z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 grubości 15 cm (z wykorzystaniem istniejącej podbudowy betonowej) na podsypce piaskowej. - wykonanie 3 pachołków parkingowych ograniczających wjazd pojazdów na utwardzony plac- Słupek kładziony wys.80 cm - łamany, posiadający gumowe odboje, które zabezpieczają je przed uderzeniem o podłoże w momencie składania. wys: 80cm; przekrój: 2,5 cala. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań innych producentów niż wskazano w dokumentacji projektowej pod warunkiem ścisłego spełnienia projektowanych rozwiązań i standardów wykonania. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) Kod CPV: 45.31.31.00-5 Instalowanie wind 45.11.11.00-9 Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00-4 Betonowanie 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia Wykonawca oświadcza, że dokonał weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.11.11.00-9, 45.26.23.00-4, 45.40.00.00-1, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie składanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimalnej 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ - jeżeli dotyczy. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać bezpłatnie ze strony internetowej https://krzywda.netbip.pl lub wykupić w SSPZOZ w Krzywdzie, ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda w godz 8:00 do 16:00, cena: 50,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie, ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.