Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Wysokie Mazowieckie: zakup pościeli , fartuchów , sukienek , ręczników , ścierek , poduszek , fartuchów , kaftaników i kołderek dla noworodków
Numer ogłoszenia: 84491 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, fax 086 2752047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup pościeli , fartuchów , sukienek , ręczników , ścierek , poduszek , fartuchów , kaftaników i kołderek dla noworodków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 5-pakietów asortymentowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków : 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.4.Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1. do 1.4. 2.2.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 2.3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 . 2.6.nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 2.7.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy : 3.1.niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3.zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4.wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5.zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny 3.6.który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1)Formularz ofertowo-cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2)Istotne postanowienia umowy 3)Oświadczenie o podwykonawcach 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych 5)Oświadczenie i zaświadczenie potwierdzające konieczność legalizacji pomiaru urządzeń na cysternach dowożących paliwo oraz świadectwo jakości przedmiotu zamówienia 6)Oświadczenie do postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ustawy prawa zamówień publicznych . Nie spełnienie powyższych wymogów oraz brak wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 5 , pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 50 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital ogólny 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 5 , pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup przescieradeł zielonych , worki na bieliznę , zasłony parawanowe , podkłady , pokrowce na materac , serwetki , fartuchy , czepki , sukienki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup prześcieradeł białych , poszewek , koszul damskich , męskich , podkłądów , pieluch , worki na butle.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup ręczników frotte i ścierek bawełnianych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup kaftaników i kołderek dla noworodków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup poduszek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.01-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
- Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
- ,,Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2024 roku do kwoty 10 000 000,00 zł"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.