eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówsukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni, a także parafiny i ksylenu dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Tarnów: sukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni, a także parafiny i ksylenu dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 84527 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni, a także parafiny i ksylenu dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES Nr I - PAPIER ZIELONY KREPOWANY ZAKRES Nr II- WZMOCNIONE OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE I AKCESORIA POMOCNICZE ZAKRES Nr III - RĘKAWY FOLIOWO PAPIEROWE ZAKRES Nr IV - NABOJE GAZOWE DO TLENKU ETYLENU ZAKRES Nr V - BIOLOGICZNE WSKAŻNIKI FIOLKOWE ZAKRES Nr VI TESTY I PRZYRZĄDY TESTOWE ZAKRES Nr VII - WIELOPARAMETROWE TESTY CHEMICZNE ZAKRES Nr VIII - TACE NARZĘDZIOWE W POSTACI KOSZYKÓW ZAKRES Nr IX - Szczotki do mycia kanałów roboczych ZAKRES Nr X - Materiały zużywalne do sterylizatorów parowych ZAKRES Nr XI- Testy do kontroli procesu mycia i dezynfekcji ZAKRES Nr XII- Papier termoczuły ZAKRES Nr XIII - Czarna taśma barwiąca ZAKRES Nr XIV - MIKROKUWETY ZAKRES Nr XV -Ksylen ZAKRES Nr XVI -PARAFINA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 33.69.62.00-7, 24.32.12.23-9, 09.21.17.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie oferenta, że oferowane produkty posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami 2) Przedłożenia do Zakresu I: a) wymagana jest karta danych technicznych wystawioną przez producenta papieru potwierdzająca parametry zgodne z normą PN EN 868-2 i wymagania SIWZ 3) Przedłożenia do Zakresu II: 1. Poz. 1,2,3,4 - wymagana karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą PN EN 868 2. Poz6 - certyfikat CE , oraz dokument potwierdzający spełnienie norm EN 388 EN 407 i EN 420 4) Przedłożenia do Zakresu III: a) Karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą PN EN 868-3, PN-EN 868-5 5) Przedłożenia do Zakresu IV: a. Karta charakterystyki produktu niebezpiecznego. 6) Przedłożenia do Zakresu V: 2. poz 1 - należy dołączyć zaswiadczenie od producenta o czasie zabicia spor bakteryjnych w temp. 121 st C i 134 st C 3. poz. 1,2 wymagana karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą PN-EN ISO 11 138. Przykładowy atest serii. 4. poz. 4,5 - należy dołączyć dokument producenta potwierdzający przeznaczenie z wyszczególnieniem czasów i parametrów stosowania 7) Przedłożenia do Zakresu VI: a) Karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą PN-EN ISO 11140 8) Przedłożenia do Zakresu VII: a) poz 1,2,3, - oświadczenie producenta o klasie i nietoksyczności substancji wskaźnikowej. 9) Przedłożenia do Zakresu X: a. poz 1,2,3,4 - oświadczenie producenta o nietoksyczności substancji wskaźnikowej b. poz.3 - certyfikat potwierdzający klasę wskaźnika według ISO 11 140 10)Przedłożenia do Zakresu XI: a) poz.1 - oświadczenie producenta o możliwości stosowania testu w myjce ultradzwiękowej 11)Przedłożenia do Zakresu XV: a) karta charakterystyki b) świadectwo kontroli jakości 12) Przedłożenia do Zakresu XVI: a) karta charakterystyki b) świadectwo kontroli jakości

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 3) Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.LUKASZ.MED.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szpitalu Wojewódzkim im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) DZIAŁ LOGISTYKI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Wojewódzkim im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAPIER ZIELONY KREPOWANY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 120x120 cm. Papier o gramaturze min 60g/m2 ark. 4 000 Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 100x100 cm Papier o gramaturze min 60 g/m2 ark. 5 000 Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 75x75 cm. Papier o gramaturze min. 60 g/m2 ark. 20 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprzemiennie przekładane arkusze opakowaniowe - wytrzymały niebieski materiał z polipropylenu o gramaturze 47 g/m2 nadający się do sterylizacji (S, FO, EO) oraz zielona włóknina o gramaturze 56 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie liniowe na sucho i w kierunku walcownia nie mniej niż 2,1 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,9 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcownia nie mniej niż 1,7 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,7 kN/m. Rozmiar 75 x 75 cm ark. 8 160 Naprzemiennie przekładane arkusze opakowaniowe - opis jak powyżej. Rozmiar 100 x 100 cm ark. 8 064 Papier krepowy II generacji - Celuloza syntetycznie wiązana powierzchniowo i mikrokrepowana - włókno syntezy uszczelnione lateksem, kolor niebieski, zawartość chlorków nie więcej niż 0,02%, zawartość siarczanów nie więcej niż 0,02%, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania niemniej niż 2,5 kN/m; w kierunku poprzecznym niemniej niż 1,7 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 1,2 kN/m; w kierunku poprzecznym niemniej niż 0,8 kN/m, wytrzymałość na przepuklinie niemniej niż 180 kPa na sucho i 105 kPa na mokro, gramatura nominalna 60 g/m2 ( tolerancja wg. PN EN 868-2 ), charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2. Rozmiar: 75 x 75 cm ark. 6 000 Papier krepowy II generacji - Celuloza syntetycznie wiązana powierzchniowo i mikrokrepowana - opis jak powyżej. Rozmiar 100 x 100 cm ark. 6 000 Papierowe wkładki absorpcyjne, białe, o gramaturze 70 g/m2 30x50 cm. ark. 5 000 Rękawice ochronne, zabezpieczające przed oparzeniami przy opróżnianiu autoklawu, wykonane z miękkiej, frotowej tkaniny bawełnianej, o długości mankietu 28 cm. Nadające się do prania i wielokrotnego użytku. Zgodne z normami EN 388, EN 407 i EN 420. szt. 10 Silikonowe osłonki wielorazowego użytku do zabezpieczania rogów tac narzędziowych, możliwość stosowania w sterylizacji parą wodną, EO i plaźmie, o jaskrawym różowym kolorze znacząco odróżniającym się od stosowanych opakowań w kolorze białym, zielonym i niebieskim. Opakowanie a 80 szt. op. 2 Taśma wskaźnikowa, wzmocniona, do sterylizacji parą wodna, rozmiar: 18-19 mm.x 50 m szt. 300 Taśma samoklejąca, neutralna, wzmocniona (do włókniny) zamykająca pakiety, rozmiar: 19 mm x 50m. szt. 500 Stabilny podajnik do taśm wskaźnikowych z krawędzią ułatwiającą odcięcie taśmy, posiadający zabezpieczenie noża tnącego, z możliwością jednoczesnego umieszczenia dwóch rolek o szerokości do 25 mm. szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REKAWY PAPIEROWO -FOLIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 75 mm, 200 m w rolce rol. 50 Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 100 mm, 200 m w rolce rol. 80 Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 150 mm, 200 m w rolce rol. 130 Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 200mm, 200 m w rolce rol. 150 Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 250 mm, 200 m w rolce rol. 100 Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 50 mm, 200 m w rolce rol. 30 Rękaw papierowo - foliowy z zakładką, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 300 mm x 80 mm x 100 m w rolce rol. 20 Rękaw papierowo - foliowy z zakładką, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 400 mm x 80 mm x 100 m w rolce rol. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NABOJE GAZOWE DO TLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje do tlenku etylenu do zastosowania w autoklawie typu Steri - VAC 5 XL szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: BIOLOGICZNE WSKAŹNIKI FIOLKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 24 do 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temp. 121°C i 134°C. szt. 200 Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji tlenkiem etylenu. szt. 300 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji formaldehydem w postaci krążka umieszczone w malutkiej torebce papierowo-foliowej, niewymagący stosowania dodatkowych przyrządów, czas inkubacji 5-14 dni. szt. 50 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus stereotermophilus, w temperaturze 121°C - 20 min i 134°C - 15 min czas inkubowania 7 do 14 dni. szt. 1100 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji gorącym suchym powietrzem w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus subtilis, czas inkubowania 5 do 14 dni. szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TESTY I PRZYRZĄDY TESTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd testowy typu Helix ze wskaźnikiem chemicznym do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu , samoprzylepny szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WIELOPARAMETROWE TESTY CHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji w parze wodnej w nadciśnieniu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 2 000 Test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji tlenkiem etylenu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 1 000 Nietoksyczny test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji formaldehydem, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. szt. 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tace narzędziowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, wykonane elektropolerowanej siatki kwasoodpornej z przeznaczeniem do mycia narzędzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradźwiękowych ), suszenia , dezynfekcji , sterylizacji narzędzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie, o wymiarach 480x 250x 70 mm Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, zamykane do sterylizacji w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie sztywnych elementów optycznych, zawierające uchwyty pozwalające utrzymać we właściwym miejscu 2 optyki endoskopowe Wymiary kosza 460x80x52, Do optyk sztywnych Stortz, Hopkins II 300, 27005AB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szczotki do mycia kanałów roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka wielokrotnego użytku do czyszczenia wewnętrznych kanałów rozwiertaków kostnych, wykonana z nylonowego włosia osadzonego na sztywnej rączce ze stali nierdzewnej, długość 79 cm, średnica 3 mm. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Szczotka wielokrotnego użytku do czyszczenia wewnętrznych kanałów rozwiertaków kostnych, wykonana z nylonowego włosia osadzonego na sztywnej rączce ze stali nierdzewnej, długość 79 cm, średnica 5 mm.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Szczotka wielokrotnego użytku do czyszczenia wewnętrznych kanałów rozwiertaków kostnych, wykonana z nylonowego włosia osadzonego na sztywnej rączce ze stali nierdzewnej, długość 79 cm, średnica 7 mm. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Szczotka do mycia narzędzi z gumową rączką z tworzywa sztucznego- dł 18 cm, szer.12,7 mm - włosie stal nierdzewna.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Test kontroli zgrzewu Seal Check Czyścik do usuwania nalotów i rdzy -15 cmx 11,5 cm Dwustronna szczotka wielokrotnego użytku do mycia gniazd zaworów z rączką z tworzywa sztucznego - dł. 13 cm- śr. 7 mm/5mm- włosie nylon.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały zużywalne do sterylizatorów parowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy pakiet kontrolny Bowie-Dicka, temp. 134°C, czas 3,5 min,czytelną/jednoznaczną zmianą koloru arkusza testowego, zgodny z normą ISO 11140-4 Każde opakowanie zawiera 400 wskaźników i przyrząd PCD.Euro test (Bowie Dicka - 1600 szt.) szt. 2 Test zwalniania wsadu z samoprzylepnym wskaźnikiem do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach ustalonych134oC/5,3 min. i 121oC/15 min., wkaźnik w technologii klasy 6 w opakowaniach: 400 szt. + przyrząd PCD. Przyrząd w całości wykonany z tworzywa sztucznego klasy medycznej składający się z korpusu, rurki o długości 1,5 m i średnicy 2 mm oraz przeźroczystej nakrętki umożliwiającej sprawdzenie czy wskaźnik znajduje się w środku bez rozkręcania przyrządu. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia. szt. 10 000 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134oC/7 min. i 121oC/20 min., odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1 - w opakowaniach po 200 szt. na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia. szt. 22500 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, z pięcioma miejscami informacyjnymi. Druk w poprzek taśmy, możliwość zastosowania do metkownicy trójrzędowej. (500 szt. na rolce) rol. 2 500 Koperty do przechowywania dokumentacji procesu sterylizacji z nadrukowanymi tabelami protokółów procesu, z miejscem na wklejenie wskaźnika Bowie & Dick stosowanego z przyrządem, nagłówek musi znajdować się na obu stronach koperty, aby umożliwić dokumentowanie dwóch dni na jednej kopercie. szt. 1 700 Metkownica trzyrzędowa kompatybilna z etykietami z poz. 4 szt. 6 Test chemiczny w postaci szklanej rurki, klasa 6 wg ISO 11140-1, do kontroli sterylizacji suchym, gorącym powietrzem 160°C/120 min.; 170°C/65 min.; 180°C/35 min. w opakowaniach po 100 szt. szt. 3 800 Test zwolnienia wsadu do kontroli skuteczności sterylizacji parowej o parametrach ustalonych: 134oC/3,5 min i 121oC/15 min wskaźnik w technologi klasy 6 w opakowaniach:200 lub 250 szt + aplikator. Przyrząd w całości wykonany z tworzywa sztucznego, klasy medycznej składajacy się z korpusu i rurki o długości 1,5 m i średnicy 2 mm oraz przeźroczystej nakrętki umożliwiającej sprawdzenie czy wskaźnik znajduje się w środku bez rozkręcania przyrządu. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia. szt. 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy do kontroli procesu mycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do kontroli procesu mycia narzędzi medycznych w myjni - dezynfektorze posiadający substancje testową symulującą zanieczyszczenia jakie mogą znajdować się na narzędziach, zgodny z normą EN 15 883. Kontrola skuteczności mycia z czterech różnych kierunków. szt. 3 000 Test do kontroli dezynfekcji termicznej sprawdzający czy w myjni-dezynfektorze zaszły zadane parametry 93oC/ 10 min. szt. 500 Test do kontroli dezynfekcji termicznej sprawdzający czy w myjni-dezynfektorze zaszły zadane parametry 90oC/ 5 min. szt. 500 Koperty do przechowywania dokumentacji procesu mycia i dezynfekcji w myjniach-dezynfektorach szt. 800 test skutecznośći myciaw myjkach ultradźwiękowych szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: papier termoczuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier termoczuły do rejestracji procesów w sterylizatorze Selektomat (dł. 30 m szer.. 108mm) ROL 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: czarna taśma barwiąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czarna taśma barwiąca o szerokośći 57 mm i 30 m do drukarki w sterylizatorze firmy SMS Citizen IR -913 szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: MIKRO-KUWETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKRO-KUWETY DO OZNACZANIA POZIOMU GLIKEMII(A100) OP 20 MIKRO-KUWETY DO OKREŚLANIA HEMOGLOBINY(A200) OP 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Ksylen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ksylen cz.d.a litr 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.12.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: parafina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parafina histologiczna granulowana o temperaturze topnienia 56-58 C, nie wymagająca plastyfikatorów, gotowa do użycia, do rutynowych procesów histologicznych. Parafina kompatybilna ze stacją parafinową HistoStar.Opakowania 10 kg. 1000 Parafina histologiczna granulowana o temperaturze topnienia 56-58C, przeznaczona typowo do zatapiania i ułatwiająca skrawanie bloczków parafinowych. Parafina kompatybilna ze stacją parafinową HistoStar. Opakowania 8x10 kg. 80 Parafina histologiczna granulowana o temperaturze topnienia 56C, poprawiająca przepajanie i krojenie materiałów histologicznych. Opakowania 8x1kg. 180 Parafina histologiczna granulowana o temperaturze topnienia 50-54C, Przeznaczona do specjalistycznego cienkiego skrawania bloczków parafinowych. Opakowania 8x1kg. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.17.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.