Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Częstochowa: Zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej i pracowni reklamy
na potrzeby realizacji projektu Praktyka czyni mistrza - 3 części
Numer ogłoszenia: 84553 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej i pracowni reklamy na potrzeby realizacji projektu Praktyka czyni mistrza - 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej i pracowni reklamy na potrzeby realizacji projektu Praktyka czyni mistrza - 3 części. część 1: Zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej - kufer słoneczny i laboratorium do fotowoltaiki część 2: Zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - materiały drukarskie część 3: Zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - ploter, mobilna tablica interaktywna, projektor multimedialny Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 39.16.20.00-5, 32.32.20.00-6, 38.65.20.00-0, 30.10.00.00-0, 22.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk OFERTA (stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji), zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htttp://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, Grzegorz Barański, pok. 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta,stanowisko Wydziału Nadz. i Admin. (parter),ul. Śląska 11/13, 42-217 Cz-wa. Otwarcie: 25.04.2014 r., godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego w sali 108..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej - kufer słoneczny i laboratorium do fotowoltaiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia pracowni dekarskiej - kufer słoneczny i laboratorium do fotowoltaiki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 39.16.20.00-5, 32.32.20.00-6, 38.65.20.00-0, 30.10.00.00-0, 22.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - materiały drukarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - materiały drukarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - ploter, mobilna tablica interaktywna, projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenie pracowni reklamy - ploter, mobilna tablica interaktywna, projektor multimedialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 39.16.20.00-5, 32.32.20.00-6, 38.65.20.00-0, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne dostawy ziemniaków do AŚ w Częstochowie.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej, w tym operacyjnej dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica/AMMS dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie.
- USŁUGI-Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej -zestaw do okulografii dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa tablicy multimedialnej dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nidku "
- "Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica" w ramach projektu pn.: "Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia pracowni rozrodu i inseminacji zwierząt.
więcej: Płyty offsetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.