To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Płock: Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek i niszczarek oraz naprawa i konserwacja infokiosków
Numer ogłoszenia: 84565 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66787 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek i niszczarek oraz naprawa i konserwacja infokiosków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: część nr 1 Konserwacja i naprawa infokiosków Konserwacja (dwa razy w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) 17 infokiosków, z których 2 są umieszczone na terenie miasta Płocka (w budynku Starostwa Powiatowego w Płocku i w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku), 14 umieszczonych w urzędach gmin na terenie powiatu płockiego (Bielsk, Bodzanów, Gąbin, Stara Biała, Radzanowo, Słupno, Łąck, Wyszogród, Nowy Duninów, Staroźreby, Brudzeń Duży, Bulkowo, Mała Wieś, Słubice), 1 w Miejsko - Gminnej Bibliotece Publicznej w Drobinie oraz naprawa infokiosków. Naprawy infokiosków - według potrzeb: -szacowanie kosztów naprawy, - naprawa, - wymiana części, -koszt dojazdu. część nr 2 Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek i niszczarek Zadanie obejmuje konserwację, naprawę (rozumianą jako: diagnostyka, wycena naprawy, usunięcie usterki wraz z ewentualną wymianą wadliwych podzespołów lub ewentualne sporządzenie pisemnej ekspertyzy technicznej stwierdzającej, że wartość naprawy przewyższa koszt urządzenia), wymianę zużytych części. Konserwacja przeprowadzona zostanie jeden raz w 2014 roku, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. W koszt konserwacji należy wliczyć czas niezbędny do wykonania czynności związanych z konserwacją, koszt dojazdu oraz inne nie wymienione czynności niezbędne do prawidłowego wykonania konserwacji. Naprawa urządzeń i wymiana uszkodzonych lub zużytych części według potrzeb Zamawiającego. Warunkiem naprawy sprzętu lub wymiany części jest sporządzenie przez Wykonawcę wyceny kosztów naprawy i/lub kosztu części i jej akceptacja przez Zamawiającego. W sytuacji stwierdzenia przez Wykonawcę, że wartość naprawy urządzenia przewyższa jego koszty wymagane jest sporządzenie ekspertyzy technicznej. Po wykonanej naprawie lub wymianie części Zamawiającemu przysługuje gwarancja na wykonaną usługę, naprawioną część oraz na części nowe wymienione podczas tej usługi. Wykonanie napraw oraz wymiana części - zostanie każdorazowo poprzedzone zamówieniem telefonicznym lub pisemnym przez Zamawiającego, po którym Wykonawca przystąpi niezwłocznie (najpóźniej w następnym dniu roboczym następującym po dniu zgłoszenia) do jej wykonania. Konieczne jest sporządzenie wstępnej wyceny kosztów naprawy przez Wykonawcę w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Wykonawca dokona naprawy sprzętu w terminie do 7 dni od dnia uzyskania od Zamawiającego akceptacji kosztów naprawy. W przypadku przekroczenia 7 dniowego terminu naprawy kserokopiarek, Wykonawca zapewni (dostarczy) Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy o parametrach technicznych nie gorszych niż naprawiany sprzęt. Wykonawca ponosi koszty przewozu sprzętu zastępczego. Sprzęt podlegający konserwacji i naprawie: Kserokopiarki: Konica Minolta bizhub C253 - 1 szt. Konica Minolta bizhub 250 - 2 szt. Konica Minolta 162 - 1 szt. RICOH Aficio MP 1600 - 1 szt. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne: OKI 9600 - 1 szt. HP Color LaserJet 2600n - 2 szt. HP LaserJet P2055dn - 12 szt. KYOCERA FS-1370dn - 15 szt. KYOCERA FS-C2126MFP - 2 szt. KYOCERA FS-C5250dn - 6 szt. HP Color LaserJet CP1515n - 3 szt. Konica Minolta magicolor 5670EN - 1 szt. HP LaserJet M1522nf - 1 szt. Sprzęt podlegający jedynie ewentualnym naprawom: Niszczarki: Fellowes PS-77Cs - 4 szt. Fellowes C-320 - 1 szt. Fellowes PS70-2CD - 1szt. Fellowes SB-80 - 9 szt. IDEAL 2260 - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część nr 1 Konserwacja i naprawa infokiosków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUROMAX Jarosław Cholewiński, ul. Norbertańska 17, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1254,60
Oferta z najniższą ceną: 1254,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część nr 2 Naprawa i konserwacja drukarek, kserokopiarek i niszczarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe COPI-FLEX Sp. J., ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590,40
Oferta z najniższą ceną: 590,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4098,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja instalacji wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w budynku geriatrycznym DPS Koszelew.
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.