Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Warszawa: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych.
Numer ogłoszenia: 84575 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych z napędem korbowym oraz regałów stacjonarnych, 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na zadania: a. zadanie nr 1 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a, b. zadanie nr 2 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2, c. zadanie nr 3 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w łącznej wysokości 4700,00 PLN (słownie cztery tysiące siedemset złotych) lub w każdym z zadań odpowiednio: a. w zadaniu nr 1 w wysokości 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset zł), b. w zadaniu nr 2 w wysokości 2500,00 PLN (słownie dwa tysiące pięćset zł), c. w zadaniu nr 3 w wysokości 700,00 PLN (słownie siedemset zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu co najmniej jednego kontraktu (dostawy lub dostaw ciągłych/okresowych) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nie mniejszej niż: 1) w zadaniu nr 1 - 20 000,00 PLN brutto, 2) w zadaniu nr 2 - 40 000,00 PLN brutto, 3) w zadaniu nr 3 - 10 000,00 PLN brutto. 2. W przypadku wskazania kontraktów zawartych na okres dłuższy niż wymagany w pkt.1 - należy podać wartość dostaw zrealizowanych w terminie, o którym mowa powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokument potwierdzający bezpieczeństwo pracy (np. świadectwo bezpieczeństwa pracy), 2. Dokument potwierdzający własności statyczne (np. certyfikat z badań), 3. Dokument potwierdzający zgodność z polską normą PN - 88/M 78321 (np. deklaracja zgodności),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie czynności odbioru Strony dokonają obmiaru rzeczywistej ilości mb półek użytkowych zamontowanych w regałach, co potwierdzone zostanie w protokole odbioru. W przypadku, gdy w wyniku wykonanego obmiaru rzeczywista ilość mb półek będzie niższa niż wskazana w Ofercie Wykonawcy, lub ilość mb półek użytkowych w regałach przesuwnych będzie mniejsza niż 80 % łącznej ilości mb półek użytkowych w pomieszczeniu, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia o 20 % ceny jednostkowej za mb półki użytkowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Opłata za SIWZ: 13,80 PLN (wpłata na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 1000 mb dokumentów łącznie w 3 pomieszczeniach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 1800 mb dokumentów łącznie w 4 pomieszczeniach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 450 mb dokumentów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych w zadaniu - 50
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.