Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Gdańsk: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 84579 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Opera Bałtycka , Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.operabaltycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność kulturalną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku 2009, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji, następujących instrumentów muzycznych: 1)Flet piccolo - 1 szt./ 2)Waltornia - 3 szt./ 3)Tuba - 1 szt./ 4)Obój - 1 szt./ 5)Fagot - 1 szt./ 6)Rożek angielski - 1 szt./ Wymagane parametry techniczno-użytkowe instrumentów określone są w załączniku nr 5 do siwz pn. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe instrumentów Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt instrumenty na scenę POB w celu poddania próbie ich brzmienia, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: ---w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę obejmującą instrumenty muzyczne dla instytucji kultury, popartą dokumentem potwierdzającym, że dostawa ta została wykonana należycie, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1) mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły {spełnia-nie spełnia}, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w w/w zakresie. 3)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 4)Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: a)Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b)Złożyć Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 10zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 15.065.2009 o godz. 09.10 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 58. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Jakub Kontz-Hadyński 0 693 696 645 W sprawach proceduralnych Dorota Tuźnik 0 600 422 641.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: INSTRUMENTY MUZYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: flet piccolo - 1 szt Wymagane parametry techniczno-użytkowe instrumentów określone są w załączniku nr 5 do siwz pn. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe instrumentów Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt instrumenty na scenę POB w celu poddania próbie ich brzmienia, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INSTRUMENTY MUZYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: waltornie - 3 szt. i tuba - 1 szt Wymagane parametry techniczno-użytkowe instrumentów określone są w załączniku nr 5 do siwz pn. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe instrumentów Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt instrumenty na scenę POB w celu poddania próbie ich brzmienia, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: INSTRUMENTY MUZYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obój - 1 szt. i rożek angielski - 1 szt. Wymagane parametry techniczno-użytkowe instrumentów określone są w załączniku nr 5 do siwz pn. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe instrumentów Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt instrumenty na scenę POB w celu poddania próbie ich brzmienia, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: INSTRUMENTY MUZYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fagot - 1 szt Wymagane parametry techniczno-użytkowe instrumentów określone są w załączniku nr 5 do siwz pn. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe instrumentów Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt instrumenty na scenę POB w celu poddania próbie ich brzmienia, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie".
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
- Dostawa fagotu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.