Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Bochnia: Kupno i dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 84588 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy", Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax 014 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kupno i dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kupno i dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z tabelą asortymentowo- cenową stanowiącą załącznik do SIWZ z podziałem na 15 pakietów:Pakiet nr 1: Kompresy niejałowe, jałowe,Pakiet nr 2: Opaski elastyczne, dziane, gipsowe, Pakiet nr 3: Gazy, chusty,Pakiet nr 4: Serwety operacyjne,Pakiet nr 5: Folie chirurgiczne,Pakiet nr 6: Elastyczne siatki opatrunkowe, kołnierze, Pakiet nr 7: Chusteczki dezynfekcyjne,Pakiet nr 8: Opatrunek do mocowania brzegów ran,Pakiet nr 9: Plastry,Pakiet nr 10: Liglina, wata, podkłady pod gips, podkład ginekologiczny, setony, Pakiet nr 11: Opaski specjalistyczne,Pakiet nr 12: Jałowe opatrunki w pakietach i pakietach uzupełniających,Pakiet nr 13: Jałowy opatrunek hydrożelowy, Pakiet nr 14: Zestaw do cewnikowania,Pakiet nr 15: Podkład na fotel ginekologiczny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w siwz na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia), Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Atesty, certyfikaty oraz inne dokumenty dopuszczające do użytkowania w jednostkach Służby Zdrowia, Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 p.z.p.,Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p.,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pok nr 9..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, Sekretariat - pok nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe, jałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne, dziane, gipsowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazy, chusty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczne siatki opatrunkowe, kołnierze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki dezynfekcyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania brzegów ran.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liglina, wata, podkłady pod gips, podkład ginekologiczny, setony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe opatrunki w pakietach i pakietach uzupełniających.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek hydrożelowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady na fotel ginekologiczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla ZRM Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostaw art. szewnych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.