To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-14
Urzędów: Wieża Ratuszowa przy budynku Urzędu Gminy Urzędów , wykonanie klimatyzacji , oraz roboty remontowe budynku
Numer ogłoszenia: 84593 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89090 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wieża Ratuszowa przy budynku Urzędu Gminy Urzędów , wykonanie klimatyzacji , oraz roboty remontowe budynku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Zadanie nr I - Wieża Ratuszowa przy budynku Urzędu Gminy w Urzędowie; - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - fundamenty; - konstrukcja nadziemia; - dach - konstrukcja i pokrycie; - roboty wykończeniowe; - elewacja i elementy zewnętrzne Zadanie nr II - Roboty remontowe, malarskie, izolacyjne budynku gminy i utwardzenie placu; - malowanie pomieszczeń wewnętrznych budynku; - przedłużenie dachu oraz odnowienie ( malowanie)elewacji; - roboty izolacyjne ścian fundamentowych; - utwardzenie nawierzchni ( placu) za budynkiem kostką brukową gr. 8 cm; Zadanie nr III - Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Urzędowie; Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Urzędowie Dokumentacja projektowa zostanie opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z wykonaniem niezbędnej inwentaryzacji, uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń ( gdy dotyczy - w przypadku uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia). Szczegółowy zakres oraz opis wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b pn. specyfikacja techniczna ( wymagania dotyczące wykonania i odbioru instalacji ochładzania pomieszczeń). Wykonanie instalacji nastąpi zgodnie z opracowanym projektem budowlanym. Wymagana jest wersja elektroniczna projektu. Szczegółowy zakres i opis robót przedstawia projekt budowlany, opis techniczny - w zakresie zadania nr I a także załączniki nr 1a do niniejszej siwz - formularze pn. przedmiary robót - zadanie nr II, na podstawie których wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe na wyszczególnione wyżej zadania (I i II). Zamawiający dokona zawarcia umów na wyszczególnione wyżej zadania i dopuszcza możliwość częściowego odbioru i wystawienia faktury częściowej na zakończone i odebrane elementy robót budowlanych poszczególnych zadań, z wyłączeniem zadania nr III które zostanie rozliczone odbiorem końcowym i faktura końcową. 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby dobrej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w których Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i nie zapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (projekt budowlany, opisy techniczne, przedmiary robót) znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu technologii przewidzianych w projekcie budowlanym. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, grubość, średnice, system itp., oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a z projektem budowlanym i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumentach po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca z innym wykonawcą realizującym roboty w zakresie instalacji klimatyzacji ( gdy zaistnieje taka potrzeba), w zakresie ustaleń dotyczących kolejności realizacji robót, zgodnie ze sztuką budowlaną, 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, zanikających, dokonania odbiorów częściowych, odbioru końcowego i pogwarancyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.20 - Roboty murowe 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wieża Ratuszowa przy budynku Urzędu Gminy w Urzędowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Innowacyjne INNOTECH Sp. z o.o., ul. Zemborzycka 112E, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146737,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192487,76
Oferta z najniższą ceną: 79987,28 / Oferta z najwyższą ceną: 192487,76
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Roboty remontowe,malarskie izolacyjne budynku gminy i utwardzenie placu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Innowacyjne INNOTECH Sp. z o.o., ul. Zemborzycka 112E, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180519,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231935,76
Oferta z najniższą ceną: 131697,55 / Oferta z najwyższą ceną: 231935,76
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Urzędowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLIWENT Robert Katbi, Lasy, ul. Kalinowa 69, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81918,00
Oferta z najniższą ceną: 61826,33 / Oferta z najwyższą ceną: 94467,69
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.